Direkt zum Hauptbereich

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Η ΟΑ οδεύει να γίνει και πάλι η εταιρεία των 5 ηπείρων;

Σύμφωνα με μέχρι στιγμής ανεπιβεβαίωτες, ανεπίσημες πληροφορίες, η Olympic Air ετοιμάζει τα πρώτα σχέδια αναδιαμόρφωσης και επέκτασης του επιχειρηματικού της μοντέλου, για την μετά την εξαγορά της Aegean Airlines και την ολοκλήρωση της συνένωσης εποχή. Σύμφωνα με αυτές, η εταιρεία προσανατολίζεται (μέσα σε όλα τα άλλα) στη δημιουργία διηπειρωτικών συνδέσεων.


AVNews

Beliebte Posts aus diesem Blog

Το φωνητικό αλφάβητο κατά τον ICAO

A = Alpha B = Bravo C = Charlie D = Delta E = Echo F = Foxtrot G = Golf H = Hotel I = India J = Juliet K = Kilo L = Lima M = Mike N = November O = Oscar P = Papa Q = Quebec R = Romeo S = Sierra T = Tango U = Uniform V = Victor W = Whiskey X = X-Ray Y = Yankee Z = Zulu 1= Wun 2= Too 3= Tree 4= Fow-er 5= Fife 6= Six 7= Seven 8= Ait 9= Nin-er 0= Ze-ro

Νέα για το στόλο της GainJet Aviation

Παρά την οικονομική κρίση, υπάρχουν ελληνικές αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες επικεντρώνουν το επιχειρηματικό τους ενδιαφέρον σε δύσκολες και απαιτητικές αγορές και όχι μόνο έχουν επιτυχία, αλλά επεκτείνονται μάλιστα. Έτσι και η GainJet, ιδρυθήσα το 2006, έχει περάσει από πολλές φάσεις. (παρουσίαση της εταιρείας σύντομα εδώ).  Σύμφωνα με πληροφορίες, μέσα στο 2010, και μέχρι τα μέσα του 2011 η εταιρεία αναμένει να εντάξει: * 1 B737 * 1 B757 (το δεύτερο στο στόλο της) * 1 B767 * 2 Gulfstream G450 * 1 Challenger 604 * 2 Cessna Citation Το ήδη υπάρχον Β757 (Boeing B757-23N, s/n 30232/888, SX-RFA) σχεδιάζεται να ανανεωθεί εσωτερικά τον Οκτώβριο του 2010, αποκτώντας κρεββατοκάμαρα και en suite δυνατότητες (γκαρνταρόμπα, μπάνιο).  Να σημειωθεί ότι η  εταιρεία έχει έναν από τους μεγαλύτερους στόλους Gulfstream διαφόρων εκδόσεων στην Ευρώπη, έχοντας αυτή τη στιγμή τουλάχιστον 9 ενεργά αεροσκάφη (7x IAI Gulfstream G200, 1x Gulfstream G450, 1x Gulfstream G550). AVNews

Αποχαιρετισμος στην Ολυμπιακη: Μια προσωπικη προσεγγιση

Για να πω την αληθεια, τωρα που ξεκινησα να το γραφω, δεν ξερω πως και τι θα γραψω… Σπανιο για μενα, οποιος με ξερει μπορει να το επιβεβαιωσει.. Τι να γραψει κανεις για να μπορεσει να εκφρασει τα αισθηματα του για κατι το τοσο απροσωπο και ομως τοσο προσωπικο.. Η Ολυμπιακη μας, ολων των Ελληνων δεν υπαρχει πια. Για να ακριβολογω: Δεν υπαρχει οπως την ξεραμε. Η Ολυμπιακη, η εταιρεια που στους Ελληνες της διασπορας εδω και δεκαετειες εφερνε εν ριπη οφθαλμου ελληνικες παραλιες, τη μυρωδια απο τα ψητα σουβλακια και τις αλλες λιχουδιες μπροστα στα ματια μας, τον αστραφτερο ηλιο, τη γαλαζοπρασινη θαλασσα, με φοντο αχνο ενα τεραστιο αεροπλανο, συνηθως ενα Β742 την ωρα της προσγειωσης δεν υπαρχει πια.  Αισθανομαι πως ενα δακρυ μου κυλαει αθελα μου και φοβαμαι οτι θα γινει ποταμι. Με τρεμαμενα χερια ψαχνω και βρισκω ενα πακετο χαρτομαντηλα. Χαμογελαω, γιατι μου περναει απο το μυαλο ενας αδιευκρινιστος αριθμος: Ποσες φορες εβρισα την Ολυμπιακη μου για τις απεργειες και τις καθυστερησεις της; Πο