Direkt zum Hauptbereich

Macedonian Airlines: Η προσωπική μου προσέγγιση - εναλλακτική λύση

Σα Σαλονικιός, με την έδωσε η πληροφορία (που έρχεται από ανώτατο στέλεχος της ΟΑ) οτι τα Α320 που δεν θα παραληφθούν προορίζονταν για τη Macedonian Airlines, δίνοντας κατ αυτό τον τρόπο άδοξο τέλος στο "όνειρο". Και όμως, υπάρχει κάτι που με καίει, κάτι που δε με κάθεται καλά.. 
Και το αναλύω: Όταν η MIG ανακοίνωσε την πρόθεση (επαν-)ίδρυσης της Macedonian Airlines, είχε αναφερει ο πρόεδρος της ότι "αγοραστήκαν τα δικαιώματα" χρήσης του ονόματος της. Άρα αυτό συνεπάγεται με όποια έξοδα συνεπάγεται. Έξοδα που θα ισοφαρρίζονταν όταν θα ξεκινούσε η εταιρία το πτητικό της έργο και μετά. Έξοδα τα οποία η διοίκηση πρέπει να δικαιολογήσει στους μετόχους της, ή όπου τελος πάντων πρέπει να δικαιολογήσει. Με την απορρόφηση από την Aegean, χάνεται το νόημα ύπαρξης της Macedonian Airlines, μιας και η Olympic θα αποκτήσει πρόσβαση στις αγορές τις οποίες στόχευε η Macedonian μέσω του δικτύου της Aegean. Κατ'εμέ, το brand name "Macedonian" ΠΡΕΠΕΙ να εισαχθεί, αλλά με άλλο στόχο. 
Συγκεκριμένα? Να εισαχθεί σαν brand name στο πτητικό έργο στα νησιά και τους προορισμούς όπου οι πτήσεις γίνονται με τα στοβιλοελικοφόρα της Olympic (Bombardier Dash DHC-8-412Q και DeHavilland Dash DHC-8-102)
Να ειναι στην ουσία υπό τη διοίκηση της Olympic, να είναι η Olympic που απλά πετάει με άλλο livery (που δεν είναι καν αναγκαίο - στίκερ κάνουν και αυτά καλά τη δουλειά τους) και brand name! Παραδείγματα υπάρχουν πολλά σε ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο. Επειδή πολύς κόσμος απλά δεν έχει καταλάβει ότι η MIG απλά ήταν το "Άλογο της Τροίας" για την Aegean και επειδή ακόμα πιο πολύς θα αντιδράσει όταν γίνει ευρέως γνωστό ότι "ο κ. Βγενόπουλος του πούλησε παραμύθι" (κατά τον τρόπο σκέψης του απλού Έλληνα, που δεν μπορεί η δεν είναι σε θέση να ξέρει πως λειτουργούνε κάποια πράγματα, άρα ό,τι δεν καταλαβαίνει το.. διαολοστέλνει) για τη Macedonian, πιστεύω ότι η παραπάνω αναφερόμενη πρόταση είναι και η μόνη βιώσιμη για να δούμε το όνομα Macedonian Airlines" ή κάποιο παρεμφερές (Macedonian Commuter, Macedonian Star, Macedonian Airways κλπ) να πετάει και πάλι, με μοναδικό κόστος τα έξοδα για τα στίκερ επάνω στα αεροσκάφη!
Όπως ανέφερα ήδη, αυτό είναι μια καθαρά προσωπική μου ιδέα που δεν ξέρω εαν θα υιοθετηθεί, αναφερθεί στα συμβούλια της Olympic, δεν ξέρω καν αν θα ακουστεί ή θα πέσει στο τραπέζι διαβουλεύσεων - είναι μια βολή στο σκοτάδι, με την ελπίδα να πετύχω διάνα...



Beliebte Posts aus diesem Blog

Τραγικό αεροπορικό δυστύχημα στην Τρίπολη με έναν επιζόντα

Συνολικά 104 άνθρωποι -93 επιβάτες και 11 μέλη πληρώματος- σκοτώθηκαν το πρωί κατά τη συντριβή λιβυκού αεροσκάφους στο αεροδρόμιο της Τρίπολης, μετέδωσε το τηλεοπτικό δίκτυο Al Arabiya. Το δυστύχημα συνέβη στις 06:10 τοπική ώρα (07:10 ώρα Ελλάδας), καθώς το αεροσκάφος αντιμετώπισε πρόβλημα κατά την προσγείωση. Πρόκειται για την πτήση 8U771 της λιβυκής αεροπορικής εταιρείας Afriqiyah Airways που εκτελούνταν με ένα Αirbus A330-202 (σύμφωνα με πρώτες πληροφορίες πρόκειται για το 5A-ONG cn 1024, πρώτη πτήση στις 12/08/2009 ), η οποία είχε αναχωρήσει από το Γιοχάνεσμπουργκ της Νότιας Αφρικής. Σε ανακοίνωσή της, στην επίσημη ιστοσελίδα της, η αεροπορική εταιρεία δεν επιβεβαιώνει τις πληροφορίες για τον αριθμό των θυμάτων και αναφέρει ότι βρίσκεται σε εξέλιξη επιχείρηση διάσωσης. Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες, έ να αγόρι οκτώ ετών από την Ολλανδία, σύμφωνα με πηγές του αεροδρομίου της Τρίπολης, είναι ο μοναδικός επιζών του τραγικού δυστυχήματος. Το ενδεχόμενο τρομοκρατικής ενέργειας απέκ...

Εννέα άγονες γραμμές σε Olympic Air και Sky Express

Στις αεροπορικές εταιρείες Olympic Air και Sky Express ανατέθηκε τελικά από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, το έργο των δρομολογίων προς τους εννιά προορισμούς των λεγόμενων «άγονων γραμμών» που αφαιρέθηκαν πρόσφατα από την εταιρία Athens Airways, η οποία κηρύχθηκε έκπτωτη. Σύμφωνα με την ΥΠΑ, το μεταφορικό έργο για το διάστημα από 1-6-2010 έως 31-3-2012 κατακυρώθηκε στην Olympic Air για τις γραμμές από Αθήνα για Κάρπαθο, Κύθηρα, Σκιάθο και Ικαρία και αντίστροφα. Στην Sky Express κατακυρώνονται οι γραμμές:     * Αθήνα - Μυτιλήνη - Χίος - Σάμος - Ρόδος,     * Αλεξανδρούπολη - Σητεία     * Άκτιο - Σητεία     * Αθήνα - Σκύρος και     * Θεσσαλονίκη - Σκύρος Εξάλλου, στην ανακοίνωση της ΥΠΑ διευκρινίζεται ότι λόγω αντικειμενικής αδυναμίας της OLYMPIC AIR, συνεπεία της ανάγκης ανασχεδιασμού του πτητικού της προγράμματος εντός εξαιρετικά περιορισμένου χρονικού διαστήματος, να εξυπηρετήσει την γραμμή Αθήνα -...

4 και 5 MAIOY 2010 - ΜΑΤΑΙΩΣΗ ΠΤΗΣΕΩΝ

ΛΟΓΩ ΤΗΣ 48ΩΡΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΠΟΥ ΕΞΗΓΓΕΙΛΕ Η ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ (ΟΣΥΠΑ) ΓΙΑ ΤΙΣ 4 ΚΑΙ 5 ΜΑΙΟΥ 2010 ΚΑΙ ΤΗΣ 24ΩΡΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΕΓΚΤΩΝ ΕΝΑΕΡΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 5 ΜΑΪΟΥ 2010, Η ATHENS AIRWAYS ΑΝΑΓΚΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΜΑΤΑΙΩΣΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ 4 ΚΑΙ 5 ΜΑΪΟΥ 2010. ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΘΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΟΥΝ ΜΕ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΠΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ATHENS AIRWAYS. ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΘΕΣΕΩΝ ΣΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ 801 801 4000 ή +30 210 6696600. πηγή: Athens Airways