Direkt zum Hauptbereich

Οι ανακοινώσεις των Αegean Αirlines και Οlympic Αir


Εδωσαν τα χέρια και πλέον απομένουν οι τυπικές ανακοινώσεις των δύο εταιρειών την ερχόμενη εβδομάδα για τη δημιουργία μεγάλου εθνικού πολυμετοχικού αερομεταφορέα. Οι κκ. Θ. Βασιλάκης και ο Α. Βγενόπουλος σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες κατέληξαν στην απόφαση να ενώσουν τις δυνάμεις τους και να προχωρήσουν στο εγχείρημα της «συγχώνευσης-απορρόφησης» των Αegean Αirlines και Οlympic Αir, δημιουργώντας μια νέα αεροπορική δύναμη για την αντιμετώπιση του ανταγωνισμού κυρίως στο εξωτερικό.
Οι διαδικασίες για τη συνένωση των δύο αερομεταφορέων θα διαρκέσουν περίπου έναν χρόνο, με την προϋπόθεση ότι θα ληφθούν οι απαραίτητες εγκρίσεις από την ΕΕ και τις αρμόδιες επιτροπές ανταγωνισμού στις Βρυξέλλες και στην Αθήνα. Σύμφωνα με πληροφορίες οι δύο εταιρείες συζητούν τη συνένωσή τους «με βάση την αρχή της ισότητας» και σε ποσοστά που θα κυμανθούν μεταξύ 60% και 40%.
Η πιθανότερη ονομασία της νέας εταιρείας που θα δημιουργηθεί και θα θυμίζει την παλαιά ΟΑ θα είναι Οlympic Αegean Αir (ΟΑ).

Το παρασκήνιο
Οι δύο μεγάλοι όμιλοι των κκ. Α. Βγενόπουλου και Θ. Βασιλάκη αποφάσισαν να «συμφιλιωθούν» και άρχισαν τις συζητήσεις για τη συγχώνευση των δύο εταιρειών όταν διαπίστωσαν ότι οι προβλέψεις της Διεθνούς Ενωσης Αερομεταφορέων προβλέπουν για το 2010 μείωση της επιβατικής κίνησης συνολικά κατά 5,6% και με το μεγαλύτερο μέρος των ζημιών να συγκεντρώνεται στην ευρωπαϊκή αγορά, αγγίζοντας τα 2,5 δισ. δολάρια. Παράλληλα και στην ελληνική αεροπορική αγορά τα σημάδια με το νέο έτος δεν είναι καθόλου ενθαρρυντικά καθώς εκτιμάται ότι θα σημειωθεί μεγάλη μείωση στην επιβατική κίνηση παρά τις προσφορές φθηνών εισιτηρίων. Το μεγαλύτερο πρόβλημα ζημιών αντιμετώπιζε η Οlympic Αir- άρχισε τη λειτουργία της σε «ντεμί σεζόν» για τις αεροπορικές εταιρείες.

Σημειώνεται ότι παλαιότερα τα έσοδα της ΟΑ τούς καλοκαιρινούς μήνες ανέρχονταν στο 65% των εσόδων της και από τους υπόλοιπους μήνες εισέπραττε μόνο το 35% του τζίρου. Η αρχική συνεννόηση έγινε σε επίπεδο κορυφής μεταξύ του κ. Θ. Βασιλάκη και του κ. Α. Βγενόπουλου, ενώ και οι άλλοι μέτοχοι της Αegean, όπως οι κκ. Θανάσης και Πάνος Λασκαρίδης, Αχ. Κωνσταντακόπουλος και Χ. Δαυίδ , εμφανίζονται θετικά διακείμενοι στο ενδεχόμενο συγχώνευσης των δύο ομίλων και μάλιστα λέγεται ότι ο ρόλος που διαδραμάτισαν ώστε να αρχίσουν οι συζητήσεις και οι δύο πλευρές να δώσουν «λόγο» ήταν καταλυτικός.
Αν ολοκληρωθεί η συμφωνία, οι δύο πλευρές φέρονται να δεσμεύονται ότι θα διασφαλιστεί το μεγαλύτερο μέρος των θέσεων απασχόλησης και οι όποιες περικοπές προσωπικού θα αφορούν το μάνατζμεντ των δύο σημερινών εταιρειών.
Ωστόσο από πολλές πλευρές τίθενται και ζητήματα ανταγωνισμού που θα πρέπει να διασαφηνισθούν καθώς οι δύο αερομεταφορείς ελέγχουν σήμερα συνολικά περί το 95% της εγχώριας αγοράς.
Τέλος παρά τις σημερινές διαβεβαιώσεις για ελάχιστη μείωση του προσωπικού σε περίπτωση συγχώνευσης κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι κατά την εν
οποίηση προορισμών και δρομολογίων δεν θα υπάρξουν αρκετοί εργαζόμενοι που θα χάσουν τις δουλειές τους.
πηγη: tovima.gr

Beliebte Posts aus diesem Blog

Εννέα άγονες γραμμές σε Olympic Air και Sky Express

Στις αεροπορικές εταιρείες Olympic Air και Sky Express ανατέθηκε τελικά από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, το έργο των δρομολογίων προς τους εννιά προορισμούς των λεγόμενων «άγονων γραμμών» που αφαιρέθηκαν πρόσφατα από την εταιρία Athens Airways, η οποία κηρύχθηκε έκπτωτη. Σύμφωνα με την ΥΠΑ, το μεταφορικό έργο για το διάστημα από 1-6-2010 έως 31-3-2012 κατακυρώθηκε στην Olympic Air για τις γραμμές από Αθήνα για Κάρπαθο, Κύθηρα, Σκιάθο και Ικαρία και αντίστροφα. Στην Sky Express κατακυρώνονται οι γραμμές:     * Αθήνα - Μυτιλήνη - Χίος - Σάμος - Ρόδος,     * Αλεξανδρούπολη - Σητεία     * Άκτιο - Σητεία     * Αθήνα - Σκύρος και     * Θεσσαλονίκη - Σκύρος Εξάλλου, στην ανακοίνωση της ΥΠΑ διευκρινίζεται ότι λόγω αντικειμενικής αδυναμίας της OLYMPIC AIR, συνεπεία της ανάγκης ανασχεδιασμού του πτητικού της προγράμματος εντός εξαιρετικά περιορισμένου χρονικού διαστήματος, να εξυπηρετήσει την γραμμή Αθήνα -...

Τραγικό αεροπορικό δυστύχημα στην Τρίπολη με έναν επιζόντα

Συνολικά 104 άνθρωποι -93 επιβάτες και 11 μέλη πληρώματος- σκοτώθηκαν το πρωί κατά τη συντριβή λιβυκού αεροσκάφους στο αεροδρόμιο της Τρίπολης, μετέδωσε το τηλεοπτικό δίκτυο Al Arabiya. Το δυστύχημα συνέβη στις 06:10 τοπική ώρα (07:10 ώρα Ελλάδας), καθώς το αεροσκάφος αντιμετώπισε πρόβλημα κατά την προσγείωση. Πρόκειται για την πτήση 8U771 της λιβυκής αεροπορικής εταιρείας Afriqiyah Airways που εκτελούνταν με ένα Αirbus A330-202 (σύμφωνα με πρώτες πληροφορίες πρόκειται για το 5A-ONG cn 1024, πρώτη πτήση στις 12/08/2009 ), η οποία είχε αναχωρήσει από το Γιοχάνεσμπουργκ της Νότιας Αφρικής. Σε ανακοίνωσή της, στην επίσημη ιστοσελίδα της, η αεροπορική εταιρεία δεν επιβεβαιώνει τις πληροφορίες για τον αριθμό των θυμάτων και αναφέρει ότι βρίσκεται σε εξέλιξη επιχείρηση διάσωσης. Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες, έ να αγόρι οκτώ ετών από την Ολλανδία, σύμφωνα με πηγές του αεροδρομίου της Τρίπολης, είναι ο μοναδικός επιζών του τραγικού δυστυχήματος. Το ενδεχόμενο τρομοκρατικής ενέργειας απέκ...

4 και 5 MAIOY 2010 - ΜΑΤΑΙΩΣΗ ΠΤΗΣΕΩΝ

ΛΟΓΩ ΤΗΣ 48ΩΡΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΠΟΥ ΕΞΗΓΓΕΙΛΕ Η ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ (ΟΣΥΠΑ) ΓΙΑ ΤΙΣ 4 ΚΑΙ 5 ΜΑΙΟΥ 2010 ΚΑΙ ΤΗΣ 24ΩΡΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΕΓΚΤΩΝ ΕΝΑΕΡΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 5 ΜΑΪΟΥ 2010, Η ATHENS AIRWAYS ΑΝΑΓΚΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΜΑΤΑΙΩΣΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ 4 ΚΑΙ 5 ΜΑΪΟΥ 2010. ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΘΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΟΥΝ ΜΕ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΠΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ATHENS AIRWAYS. ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΘΕΣΕΩΝ ΣΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ 801 801 4000 ή +30 210 6696600. πηγή: Athens Airways