Direkt zum Hauptbereich

Olympic Air: Θα εξυπηρετεί τις άγονες γραμμές μέχρι τον Μάρτιο του 2010

Ο υπουργός Υποδομών - Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας, προκήρυξε τη νέα διαγωνιστική διαδικασία, για την παροχή δημόσιας υπηρεσίας σε 24 τακτικές αεροπορικές γραμμές στο εσωτερικό της Ελλάδας, απευθύνοντας τη σχετική πρόσκληση υποβολής προσφορών σε όλους τους Κοινοτικούς Αερομεταφορείς. Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί την 61η ημέρα από την δημοσίευσή του στην Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και εκτιμάται ότι ο ανάδοχος ή οι ανάδοχοι θα ανακηρυχθούν περί την 1η Μαρτίου 2010, ενώ η αποκλειστική εκμετάλλευση των 24 γραμμών θα διαρκέσει δυο χρόνια, δηλαδή μέχρι 31 Μαρτίου 2012. Επισημαίνεται, ότι σύμφωνα με τη Κοινοτική Νομοθεσία, το Υπουργείο Μεταφορών, πριν την διαγωνιστική διαδικασία, είναι υποχρεωμένο να προσκαλέσει τυχόν ενδιαφερόμενες εταιρείες, να εκτελούν όποια γραμμή επιθυμούν, χωρίς επιδότηση, πράγμα που σημαίνει ότι θα αποχαρακτηριστεί από άγονη γραμμή. Μέχρι την ολοκλήρωση του διαγωνισμού, οι γραμμές θα εξυπηρετούνται από την Olympic Air, και μάλιστα χωρίς επιδότηση, όπως συμφωνήθηκε με την προηγούμενη κυβέρνηση.
Οι γραμμές που προκηρύχθηκαν -σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση- είναι οι ακόλουθες:
Αθήνα – Αστυπάλαια, Αθήνα – Κάλυμνος, Αθήνα – Ικαρία, Αθήνα – Λέρος, Αθήνα – Μήλος, Αθήνα – Σκύρος, Αθήνα – Κύθηρα, Αθήνα – Νάξος Αθήνα – Πάρος, Αθήνα – Κάρπαθος, Αθήνα – Σητεία, Αθήνα – Σκιάθος, Θεσσαλονίκη – Σάμος, Θεσσαλονίκη – Χίος, Θεσσαλονίκη – Κέρκυρα, Θεσσαλονίκη – Σκύρος, Θεσσαλονίκη – Καλαμάτα, Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος – Σάμος – Ρόδος, Ρόδος – Κάρπαθος – Κάσος – Σητεία, Ρόδος – Καστελόριζο, Ρόδος – Κώς – Λέρος – Αστυπάλαια, Κέρκυρα – Άκτιο –  Κεφαλονιά – Ζάκυνθος, Αλεξανδρούπολη – Σητεία, Άκτιο – Σητεία. Επισημαίνεται ότι τόσο η προκήρυξη όσο και οι όροι διενέργειας της διαγωνιστικής διαδικασίας ακολουθούν τις διατάξεις του Κοινοτικού Κανονισμού 1008/2008
πηγη:hellenicbusiness.gr

Beliebte Posts aus diesem Blog

Το φωνητικό αλφάβητο κατά τον ICAO

A = Alpha B = Bravo C = Charlie D = Delta E = Echo F = Foxtrot G = Golf H = Hotel I = India J = Juliet K = Kilo L = Lima M = Mike N = November O = Oscar P = Papa Q = Quebec R = Romeo S = Sierra T = Tango U = Uniform V = Victor W = Whiskey X = X-Ray Y = Yankee Z = Zulu 1= Wun 2= Too 3= Tree 4= Fow-er 5= Fife 6= Six 7= Seven 8= Ait 9= Nin-er 0= Ze-ro

Ατύχημα στα Μέγαρα

Σήμερα όπως ανακοινωσε το ΓΕΣ, ένα  Piper PA.44-180 Seminole με νηολόγιο SX-BTC (σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες), έκανε ασφαλή αναγκαστική προσγείωση στο αεροδρόμιο των Μεγάρων στις 16:35. Το μικρό δικινητήριο αεροσκάφος παρουσίασε πρόβλημα στο άνοιγμα του κυρίους σκέλους προσγείωσης, με αποτέλεσμα να προσγειωθεί με αυτό ανεβασμένο. Άμεσα επενέβη η ομάδα διάσωσης του στρατιωτικού αεροδρομίου, ενώ οι επιβάτες είναι όλοι καλά στην υγεία τους. Το αεροπλάνο ανήκει στην εταιρεία Global Aviation η οποία δραστηριοποιείται από το 1998 στον αεροπορικό χώρο, χωρίς ποτέ να έχει κάποιο σοβαρό ατύχημα.  AVNews

Ελληνικες αεροπορικες εταιρειες: Hellas Wings [ - closed - ]

H Hellas Wings Ελληνικα Φτερα Ε.Π.Ε. [Κωδικοι - / LJR] ηταν μια θυγατρικη εταιρεια της Athens Aviation Services (με εδρα τη Γλυφαδα, η οποια ειχε δικτυο επιγειας εξυπηρετησης σε 22 ελληνικα αεροδρομια, με δραστηριοτητα στον χωρο απο το 1973) και ιδρυθηκε τελη 1997. Την αδεια εμπορικης εκμεταλλευσης την πηρε στις 04.09.1998, και με βαση αυτη μπορουσε να μεταφερει επιβατες, εμπορευματα και ταχυδρομειο, με το χαρακτηρισμο της εταιρειας σαν εταιρεια aerotaxi. Η εταιρεια προσεφερε τα αεροσκαφη της για μισθωση περιορισμενου χρονου. Καποια στιγμη το 2006 συνδεθηκε λανθασμενα με την Hellas Wings στη Νορβηγια, μιας και αυτη ειναι tour operator (με ελληνα ιδιοκτητη) και οχι αεροπορικη εταιρεια και ουδεποτε ειχε σχεση με την LJR. Τον Μαρτιο του 2000 πηρε την αδεια εκμεταλλευσης για ενα ΒΑe Jetstream 31 (18 pax conf.) για ad hoc charter πτησεις. Το 2002 καταφερε και εκλεισε συμβολαιο αεροδιακομιδης ασθενων που περιελαμβανε και τους Ολυμπιακους Αγωνες της Αθηνας το 2004. Το 2004, μεταξυ 20 Ιουν