Direkt zum Hauptbereich

Νέος διαγωνισμός για άγονες γραμμές


Οι κάτοικοι των λεγόμενων άγονων γραμμών δεν πρόκειται να μείνουν χωρίς αεροπορική σύνδεση, ενώ ο διαγωνισμός που πρόκειται να προκηρυχθεί, ίσως και εντός της εβδομάδος, θα είναι ανοιχτός, δημοκρατικός, αξιόπιστος και χωρίς κανένα νομικό πρόβλημα. Το συμπέρασμα αυτό βγαίνει από την άτυπη συζήτηση που είχαν ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Δημήτρης Ρέππας και ο υφυπουργός κ. Νίκος Σηφουνάκης με τους διαπιστευμένους στο υπουργείο συντάκτες.
Αφορμή για τη συζήτηση αυτή ήταν η μαραθώνια, όπως εξελίχθηκε, συνάντηση που είχε η ηγεσία του υπουργείου και της υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας με τους εκπροσώπους των επτά αεροπορικών εταιρειών, που είχαν συμμετάσχει στον προηγούμενο διαγωνισμό για τις άγονες γραμμές, ο οποίος τελικά ακυρώθηκε λόγω των εκλογών.

Από τα όσα είπαν οι δύο υπουργοί προκύπτουν τα εξής:

  • Στη συνάντηση με τους εκπροσώπους των αεροπορικών εταιρειών, που κράτησε πάνω από πέντε ώρες, Aegean και Olympic airlines εμμένουν τις θέσεις τους και δε διαφοροποιήθηκαν ως προς τη διαδικασία του διαγωνισμού.
  • Ο διαγωνισμός θα επαναληφθεί με βάση τον κανονισμό 1008 της ΕΕ. Μέχρι τέλος του μηνός θα διεξαχθεί και τέλος του έτους θα έχει λήξει το θέμα. Αν μέχρι τότε προκύψουν προβλήματα υπάρχουν διάφοροι τρόποι να επιλυθεί το πρόβλημα.
  • Η ΥΠΑ έχει αναλάβει να προσεγγίσει τους ενδιαφερόμενους ώστε να υπάρξει προώθηση λύσης τέτοια που να διασφαλίζει όλους.
  • Το υπουργείο θα περιμένει εισηγήσεις της ΥΠΑ ενώ δεν αποκλείεται και νέα συνάντηση της ηγεσίας του υπουργείου με εκπροσώπους των εταιρειών.
  • Στις προθέσεις του υπουργείου είναι η αλλαγή του θεσμικού πλαισίου για την ΥΠΑ, ούτως ώστε να λειτουργεί ως ανεξάρτητη αρχή.
  • Οι εκπρόσωποι των επτά εταιριών που συμμετείχαν στη συνάντηση εξήραν την πρωτοβουλία του υπουργείου για τη συνάντηση αυτή σημειώνοντας ότι κάτι τέτοιο γίνεται για πρώτη φορά και είναι προς τη θετική κατεύθυνση.
πηγη: tdn.gr

Beliebte Posts aus diesem Blog

Το φωνητικό αλφάβητο κατά τον ICAO

A = Alpha B = Bravo C = Charlie D = Delta E = Echo F = Foxtrot G = Golf H = Hotel I = India J = Juliet K = Kilo L = Lima M = Mike N = November O = Oscar P = Papa Q = Quebec R = Romeo S = Sierra T = Tango U = Uniform V = Victor W = Whiskey X = X-Ray Y = Yankee Z = Zulu 1= Wun 2= Too 3= Tree 4= Fow-er 5= Fife 6= Six 7= Seven 8= Ait 9= Nin-er 0= Ze-ro

Ατύχημα στα Μέγαρα

Σήμερα όπως ανακοινωσε το ΓΕΣ, ένα  Piper PA.44-180 Seminole με νηολόγιο SX-BTC (σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες), έκανε ασφαλή αναγκαστική προσγείωση στο αεροδρόμιο των Μεγάρων στις 16:35. Το μικρό δικινητήριο αεροσκάφος παρουσίασε πρόβλημα στο άνοιγμα του κυρίους σκέλους προσγείωσης, με αποτέλεσμα να προσγειωθεί με αυτό ανεβασμένο. Άμεσα επενέβη η ομάδα διάσωσης του στρατιωτικού αεροδρομίου, ενώ οι επιβάτες είναι όλοι καλά στην υγεία τους. Το αεροπλάνο ανήκει στην εταιρεία Global Aviation η οποία δραστηριοποιείται από το 1998 στον αεροπορικό χώρο, χωρίς ποτέ να έχει κάποιο σοβαρό ατύχημα.  AVNews

Ελληνικες αεροπορικες εταιρειες: Hellas Wings [ - closed - ]

H Hellas Wings Ελληνικα Φτερα Ε.Π.Ε. [Κωδικοι - / LJR] ηταν μια θυγατρικη εταιρεια της Athens Aviation Services (με εδρα τη Γλυφαδα, η οποια ειχε δικτυο επιγειας εξυπηρετησης σε 22 ελληνικα αεροδρομια, με δραστηριοτητα στον χωρο απο το 1973) και ιδρυθηκε τελη 1997. Την αδεια εμπορικης εκμεταλλευσης την πηρε στις 04.09.1998, και με βαση αυτη μπορουσε να μεταφερει επιβατες, εμπορευματα και ταχυδρομειο, με το χαρακτηρισμο της εταιρειας σαν εταιρεια aerotaxi. Η εταιρεια προσεφερε τα αεροσκαφη της για μισθωση περιορισμενου χρονου. Καποια στιγμη το 2006 συνδεθηκε λανθασμενα με την Hellas Wings στη Νορβηγια, μιας και αυτη ειναι tour operator (με ελληνα ιδιοκτητη) και οχι αεροπορικη εταιρεια και ουδεποτε ειχε σχεση με την LJR. Τον Μαρτιο του 2000 πηρε την αδεια εκμεταλλευσης για ενα ΒΑe Jetstream 31 (18 pax conf.) για ad hoc charter πτησεις. Το 2002 καταφερε και εκλεισε συμβολαιο αεροδιακομιδης ασθενων που περιελαμβανε και τους Ολυμπιακους Αγωνες της Αθηνας το 2004. Το 2004, μεταξυ 20 Ιουν