Σε αγώνα χωρίς φαβορί εξελίσσεται ο διαγωνισμός για τις άγονες γραμμές με ξαφνικό αουτσάιντερ μία εταιρεία του Ομίλου Ρέστη , την Hellas Jet . Το τίμημα των 35 εκατ. ευρώ, ετησίως, για την εκμετάλλευση 24 προορισμών στην ελληνική επικράτεια έχει κινητοποιήσει τους έξι μονομάχους (ένας έβδομος, η ρουμανική Carpatair, με έδρα την Τιμισοάρα, αποκλείστηκε από τη διαδικασία αξιολόγησης των εταιρειών του διαγωνισμού).
Αυτές τις ημέρες. σε εξέλιξη βρίσκεται η τεχνική αξιολόγηση των προσφορών που κατέθεσαν οι αεροπορικές οι εταιρείες για την ανάληψη του έργου των άγονων γραμμών.
Οι εμπλεκόμενες εταιρείες έχουν προβεί σε αλλεπάλληλες ενστάσεις ,(όλοι εναντίον όλων) με αποτέλεσμα να παρατηρείται μεγάλη καθυστέρηση στην εξέλιξη του διαγωνισμού.
Σύμφωνα με τη προκήρυξη, ο νέος ανάδοχος του έργου πρέπει να ξεκινήσει να προσφέρει τις υπηρεσίες του την 1η Οκτωβρίου, κάτι που είναι αδύνατον να συμβεί με τις διαδικασίες που ακολουθούνται μέχρι στιγμές.
Η καθυστέρηση επιλογής του νέου αναδόχου, ευνοεί την Olympic Air η οποία σύμφωνα με τους όρους πώλησης έχει «υποχρέωση» να συνεχίσει τα δρομολόγια με το τίμημα που ελάμβανε μέχρι σήμερα ο Ολυμπιακή Αεροπορία.
Άγνωστο είναι προς το παρών πως θα αντιδράσουν οι άλλες , θιγόμενες, εταιρίες που έχουν επενδύσει στη προοπτική της ανάθεσης άγονων γραμμών από το Δημόσιο.


Hi there!

Blog Archive