Direkt zum Hauptbereich

Ελληνικες αεροπορικες εταιρειες: LAMDA Airlines [ - failed - ]

H LAMDA Airlines [Κωδικοι - / LMD] ιδρυθηκε στις αρχες του 1992 απο τον κ. Χρηστο Λυκομητρο, ενω βασικος μετοχος ηταν μια ελληνικη ναυπηγικη εταιρεια. Ηταν απο τις πρωτες εταιρειες που κατεθεσαν στην ΥΠΑ αιτηση για αποκτηση αδειας εκμεταλλευσης, και ισως η πρωτη σοβαρη προσπαθεια που ειχε γινει στον χωρο και παραλληλα καταδικαστηκε να μεινει στα χαρτια μονο. Η εταιρεια ειχε παραγγειλει τον Μαρτιο του 1992 2 καινουρια αεροσκαφη απο την McDonnell Douglas τυπου MD-83, ενω ειχε και μια οπσιον για αλλα 2 καινουρια αεροσκαφη του ιδιου τυπου. Μαλιστα για να συμβαδιζει με τους αυστηρους (τοτε – απαραδεκτους για τα σημερινα δεδομενα) νομους, ειχε προκαταβαλλει το 10% εξ ιδιων κεφαλαιων σε μετρητα στην McDonnell Douglas, ενω το ποσο που ελλειπε για να φτασει το 51% της αξιας των αεροσκαφων (ωστε να μπορουν να θεωρηθουν ιδιοκτησια της) θα το επαιρνε με τη μορφη δανεισμου απο γαλλικη τραπεζα με την οποια ειχε κανει συμφωνια ετησιας αποπληρωμης μετα τον πρωτο χρονο λειτουργειας της εταιρειας. Η σε μεγαλο ποσοστο συμμετοχη της ναυπηγικης εταιρειας ηταν αρκετη για την εγγυοδοτηση του προγραμματος.  Η εταιρεια ειχε λαβει και τις σχετικες διαβεβαιωσεις απο την ΥΠΑ για το νομοτυπο της υποθεσης. Η εταιρεια σκοπευε να αρχισει τσαρτερ πτησεις προς διαφορους προορισμους στην Ευρωπη τον Αυγουστο του 1992, ενω σχεδιαζε την εναρξη προγραμματισμενων πτησεων εσωτερικου, οταν θα ειχε ολοκληρωθει η αναπτυξη της εταιρειας και θα μπορουσε να προσθεσει τα καταλληλα αεροσκαφη. Και ενω εκεινη την εποχη εν μεσω ανακαταταξεων η Lamda περιμενε το AOC της απο την ΥΠΑ, η Olympic Airways εκανε τα αδυνατα δυνατα ωστε να καθυστερει η εκδοση. Διοτι, παρα τη συμμετοχη της ναυπηγικης εταιρειας, τις εγγυησεις της γαλλικης τραπεζας και το γεγονος οτι η εταιρεια θα πετουσε με ολοκαινουρια αεροσκαφη, η ΥΠΑ απεφανθη οτι δεν υφισταται γερη οικονομικη βαση, με αποτελεσμα να μην εκδοσει την αδεια. Στις αρχες του 1993 οι εμπλεκομενοι απογοητευμενοι με τη σταση της ΥΠΑ παρατησαν το εγχειρημα. Ο κ. Λυκομητρος παρεμεινε στον αεροπορικο χωρο και καποια χρονια αργοτερα ιδρυσε την AEROGENESIS Α.Ε.
Η εταιρεια δεν παρελαβε ποτε αεροσκαφη, στοιχεια των οποιων θα μπορουσαν να αναγραφουν εδω. 


Εαν καποιος αναγνωστης εχει επιπλεον, ή διορθωτικες πληροφοριες, παρακαλειται να επικοινωνησει μαζι μου! Ευχαριστω!

Να τονιστει, οτι λογω της ελλειψης στοιχειων και εικονων, το σημα της εταιρειας δεν αναποκρινεται στην πραγματικοτητα αλλα ειναι δικο μου δημιουργημα, για τους λογους της παρουσιασης και οτι δεν αντιπροσωπευει σε καποιο βαθμο την εταιρεια.

Beliebte Posts aus diesem Blog

Τραγικό αεροπορικό δυστύχημα στην Τρίπολη με έναν επιζόντα

Συνολικά 104 άνθρωποι -93 επιβάτες και 11 μέλη πληρώματος- σκοτώθηκαν το πρωί κατά τη συντριβή λιβυκού αεροσκάφους στο αεροδρόμιο της Τρίπολης, μετέδωσε το τηλεοπτικό δίκτυο Al Arabiya. Το δυστύχημα συνέβη στις 06:10 τοπική ώρα (07:10 ώρα Ελλάδας), καθώς το αεροσκάφος αντιμετώπισε πρόβλημα κατά την προσγείωση. Πρόκειται για την πτήση 8U771 της λιβυκής αεροπορικής εταιρείας Afriqiyah Airways που εκτελούνταν με ένα Αirbus A330-202 (σύμφωνα με πρώτες πληροφορίες πρόκειται για το 5A-ONG cn 1024, πρώτη πτήση στις 12/08/2009 ), η οποία είχε αναχωρήσει από το Γιοχάνεσμπουργκ της Νότιας Αφρικής. Σε ανακοίνωσή της, στην επίσημη ιστοσελίδα της, η αεροπορική εταιρεία δεν επιβεβαιώνει τις πληροφορίες για τον αριθμό των θυμάτων και αναφέρει ότι βρίσκεται σε εξέλιξη επιχείρηση διάσωσης. Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες, έ να αγόρι οκτώ ετών από την Ολλανδία, σύμφωνα με πηγές του αεροδρομίου της Τρίπολης, είναι ο μοναδικός επιζών του τραγικού δυστυχήματος. Το ενδεχόμενο τρομοκρατικής ενέργειας απέκ...

Εννέα άγονες γραμμές σε Olympic Air και Sky Express

Στις αεροπορικές εταιρείες Olympic Air και Sky Express ανατέθηκε τελικά από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, το έργο των δρομολογίων προς τους εννιά προορισμούς των λεγόμενων «άγονων γραμμών» που αφαιρέθηκαν πρόσφατα από την εταιρία Athens Airways, η οποία κηρύχθηκε έκπτωτη. Σύμφωνα με την ΥΠΑ, το μεταφορικό έργο για το διάστημα από 1-6-2010 έως 31-3-2012 κατακυρώθηκε στην Olympic Air για τις γραμμές από Αθήνα για Κάρπαθο, Κύθηρα, Σκιάθο και Ικαρία και αντίστροφα. Στην Sky Express κατακυρώνονται οι γραμμές:     * Αθήνα - Μυτιλήνη - Χίος - Σάμος - Ρόδος,     * Αλεξανδρούπολη - Σητεία     * Άκτιο - Σητεία     * Αθήνα - Σκύρος και     * Θεσσαλονίκη - Σκύρος Εξάλλου, στην ανακοίνωση της ΥΠΑ διευκρινίζεται ότι λόγω αντικειμενικής αδυναμίας της OLYMPIC AIR, συνεπεία της ανάγκης ανασχεδιασμού του πτητικού της προγράμματος εντός εξαιρετικά περιορισμένου χρονικού διαστήματος, να εξυπηρετήσει την γραμμή Αθήνα -...

4 και 5 MAIOY 2010 - ΜΑΤΑΙΩΣΗ ΠΤΗΣΕΩΝ

ΛΟΓΩ ΤΗΣ 48ΩΡΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΠΟΥ ΕΞΗΓΓΕΙΛΕ Η ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ (ΟΣΥΠΑ) ΓΙΑ ΤΙΣ 4 ΚΑΙ 5 ΜΑΙΟΥ 2010 ΚΑΙ ΤΗΣ 24ΩΡΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΕΓΚΤΩΝ ΕΝΑΕΡΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 5 ΜΑΪΟΥ 2010, Η ATHENS AIRWAYS ΑΝΑΓΚΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΜΑΤΑΙΩΣΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ 4 ΚΑΙ 5 ΜΑΪΟΥ 2010. ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΘΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΟΥΝ ΜΕ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΠΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ATHENS AIRWAYS. ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΘΕΣΕΩΝ ΣΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ 801 801 4000 ή +30 210 6696600. πηγή: Athens Airways