Direkt zum Hauptbereich

Ελληνικες αεροπορικες εταιρειες: ELECTRA Airlines [ - closed - ]

H ELECTRA Airlines [Κωδικοι - / ELD] ιδρυθηκε το 2000, οταν η βελγικη ΥΠΑ αρνηθηκε την ανανεωση της αδειας εκμεταλλευσης της SkyJet Inc. Προεδρος ηταν ο κ. Καβαδιας. Τα MDD DC-10 που χρησιμοποιησε ηταν της SkyJet (2 μισθωμενα απο την Clipper Leasing, ενα απο την SkyJet) και εκτελουσε ναυλωμενες πτησεις σε διαφορους προορισμους στην Ευρωπη, ενω διεθετε τα αεροσκαφη της για μισθωση και στην παγκοσμια αγορα. Το πρωτο το παρελαβε στις 03.07.2000, ενα McDonnell Douglas DC-10-15 (SX-CVP – διαμορφωση 378 θεσεων). Στις 08.05.2001 παρελαβε το δευτερο της McDonnell Douglas DC-10-15 (SX-CVH – διαμορφωση 353 θεσεων). Με βαση αυτα τα 2 αεροσκαφη (στις 05.09.2001 παρελαβε ενα McDonnell Douglas DC-10-30F cargo [SX-CVC] εκδοση με μεγαλυτερη εμβελεια) εκανε βασεις κυριως στην Αγγλια, τη Νιγηρια, τη Σαουδικη Αραβια, αλλα η κυρια βαση της παρεμειναν οι Βρυξελλες. Η εταιρεια σχεδιαζε μεγαλωμα του στολου, προσθετοντας ομως μικροτερα αεροσκαφη. Το Νοεμβριο του 2002 ενεταξε στο στολο της ενα BOEING 757-2G5 (SX-BVN),μισθωμενο απο την Unicapital. Τον Ιανουαριο του 2003 προσεθεσε αλλο ενα ιδιου τυπου (SX-BVM), μισθωμενο απο την ιδια εταιρεια. Τον Μαρτιο του 2003 εκλεισε συμβολαιο διαρκειας 5 ετων με την Air Scotland
Στο Εδιμβουργο, στις 25 Απριλιου 2003 η βρετανικη ΥΠΑ (ΒΑΑ) καθηλωσε και κατεσχεσε προσωρινα τα 2 Boeing B757, λογω χρεων της εταιρειας για landing fees και εμειναν εκει περιπου εναν μηνα. Με αυτη την κινηση εσπασε και η συνεργασια με την Air Scotland. Καπου εκει η ελληνικη ΥΠΑ αρχισε να κανει ελεγχους στα οικονομικα της εταιρειας. 


Στις 20.06.2003 η ελληνικη ΥΠΑ αφαιρεσε το AOC της εταιρειας, λογω των υπερογκων χρεων της, σε υπηρεσιες και προσωπικο (για Μαιο και Ιουνιο), ενω ειχαν εντοπιστει τεχνικες ασυμφωνιες που δεν συμβαδιζαν με τα διεθνη στανταρ σε καποια αεροσκαφη. Τα αεροσκαφη καθηλωθηκαν οπου βρισκονταν, το SX-CVP δε μαλιστα στο Abidjan λιγες μερες πριν την αφαιρεση της αδειας, λογω καποιων ατυχων συμβαντων που ακολουθησαν την ακυρωση της πτησης απο Abidjan προς Jeddah (θανατος επιβατων, χωρις υπαιτιοτητα της εταιρειας ομως, αλλα οι αρχες ζητουσαν αποζημιωση απο την Electra). Δεν εγινε καποια προσπαθεια για επανεκκινηση εργασιων. Το SX-BVM εφυγε στις 24.10.2003 απο το Lasham με νηολογιο N451GX αλλα τα χρωματα της εταιρειας για Μαιαμι.

Η εταιρεια εκτελουσε ναυλωμενες πτησεις πρακτικα σε ολο τον κοσμο (αναλογα με τις μισθωσεις), απο Αθηνα, Ροδο κυριως προς Ακτη Ελεφαντοστου, Jeddah, Μαντσεστερ, Εδιμβουργο, Λονδινο, Palma de Mallorca, Γλασκωβη, Βρυξελλες, Μαλαγα, Αλικαντε, Βαρκελωνη, Τζιρονα, Νιουκαστλ, Μαδριτη, Οστενδη, Φαρο, Τενεριφη, Στουτγκαρδη, Παρισι, Σαρλερουα, Βιεννη και αλλου.

Τα ακολουθα αεροσκαφη πεταξαν με τα χρωματα της Electra Airlines:
  • SX-BVM BOEING 757-2G5
  • SX-BVN BOEING 757-2G5
  • SX-CPH MC DONNELL DOUGLAS DC-10-15 delivered as SX-CVP
  • SX-CVC MC DONNELL DOUGLAS DC-10-30F cargo
  • SX-CVH MC DONNELL DOUGLAS DC-10-15
  • SX-CVP MC DONNELL DOUGLAS DC-10-15
Εαν καποιος αναγνωστης εχει επιπλεον, ή διορθωτικες πληροφοριες, παρακαλειται να επικοινωνησει μαζι μου! Ευχαριστω!

Beliebte Posts aus diesem Blog

Τραγικό αεροπορικό δυστύχημα στην Τρίπολη με έναν επιζόντα

Συνολικά 104 άνθρωποι -93 επιβάτες και 11 μέλη πληρώματος- σκοτώθηκαν το πρωί κατά τη συντριβή λιβυκού αεροσκάφους στο αεροδρόμιο της Τρίπολης, μετέδωσε το τηλεοπτικό δίκτυο Al Arabiya. Το δυστύχημα συνέβη στις 06:10 τοπική ώρα (07:10 ώρα Ελλάδας), καθώς το αεροσκάφος αντιμετώπισε πρόβλημα κατά την προσγείωση. Πρόκειται για την πτήση 8U771 της λιβυκής αεροπορικής εταιρείας Afriqiyah Airways που εκτελούνταν με ένα Αirbus A330-202 (σύμφωνα με πρώτες πληροφορίες πρόκειται για το 5A-ONG cn 1024, πρώτη πτήση στις 12/08/2009 ), η οποία είχε αναχωρήσει από το Γιοχάνεσμπουργκ της Νότιας Αφρικής. Σε ανακοίνωσή της, στην επίσημη ιστοσελίδα της, η αεροπορική εταιρεία δεν επιβεβαιώνει τις πληροφορίες για τον αριθμό των θυμάτων και αναφέρει ότι βρίσκεται σε εξέλιξη επιχείρηση διάσωσης. Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες, έ να αγόρι οκτώ ετών από την Ολλανδία, σύμφωνα με πηγές του αεροδρομίου της Τρίπολης, είναι ο μοναδικός επιζών του τραγικού δυστυχήματος. Το ενδεχόμενο τρομοκρατικής ενέργειας απέκ...

Εννέα άγονες γραμμές σε Olympic Air και Sky Express

Στις αεροπορικές εταιρείες Olympic Air και Sky Express ανατέθηκε τελικά από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, το έργο των δρομολογίων προς τους εννιά προορισμούς των λεγόμενων «άγονων γραμμών» που αφαιρέθηκαν πρόσφατα από την εταιρία Athens Airways, η οποία κηρύχθηκε έκπτωτη. Σύμφωνα με την ΥΠΑ, το μεταφορικό έργο για το διάστημα από 1-6-2010 έως 31-3-2012 κατακυρώθηκε στην Olympic Air για τις γραμμές από Αθήνα για Κάρπαθο, Κύθηρα, Σκιάθο και Ικαρία και αντίστροφα. Στην Sky Express κατακυρώνονται οι γραμμές:     * Αθήνα - Μυτιλήνη - Χίος - Σάμος - Ρόδος,     * Αλεξανδρούπολη - Σητεία     * Άκτιο - Σητεία     * Αθήνα - Σκύρος και     * Θεσσαλονίκη - Σκύρος Εξάλλου, στην ανακοίνωση της ΥΠΑ διευκρινίζεται ότι λόγω αντικειμενικής αδυναμίας της OLYMPIC AIR, συνεπεία της ανάγκης ανασχεδιασμού του πτητικού της προγράμματος εντός εξαιρετικά περιορισμένου χρονικού διαστήματος, να εξυπηρετήσει την γραμμή Αθήνα -...

4 και 5 MAIOY 2010 - ΜΑΤΑΙΩΣΗ ΠΤΗΣΕΩΝ

ΛΟΓΩ ΤΗΣ 48ΩΡΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΠΟΥ ΕΞΗΓΓΕΙΛΕ Η ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ (ΟΣΥΠΑ) ΓΙΑ ΤΙΣ 4 ΚΑΙ 5 ΜΑΙΟΥ 2010 ΚΑΙ ΤΗΣ 24ΩΡΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΕΓΚΤΩΝ ΕΝΑΕΡΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 5 ΜΑΪΟΥ 2010, Η ATHENS AIRWAYS ΑΝΑΓΚΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΜΑΤΑΙΩΣΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ 4 ΚΑΙ 5 ΜΑΪΟΥ 2010. ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΘΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΟΥΝ ΜΕ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΠΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ATHENS AIRWAYS. ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΘΕΣΕΩΝ ΣΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ 801 801 4000 ή +30 210 6696600. πηγή: Athens Airways