Direkt zum Hauptbereich

Αegean Αirlines: Με εξώδικο ζητά να μη γίνουν πτήσεις της Οlympic Αir

Ξεκίνησε η δεύτερη φάση του εμπορικού πολέμου μεταξύ των δύο μεγάλων ελληνικών αερομεταφορέων.
Με εξώδικο που έστειλε η Αegean Αirlines στο Υπουργείο Μεταφορών, στον υπουργό Μεταφορών Ευρ. Στυλιανίδη και στη διοίκηση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) με την οποία απαιτεί τη μείωση των δρομολογίων που έχει ανακοινώσει η Οlympic Αir και που δεν έχει ακόμα ξεκινήσει!
Αφορμή για τη ενέργεια αυτή, είναι η απόφαση του Υπέργειου Μεταφορών να ακυρώσει τον διαγωνισμό για την ανάθεση των άγονων γραμμών.
Η Αegean Αirlines του κ. Θ. Βασιλάκη θεωρεί απαράδεκτη την ακύρωση του διαγωνισμού, και ζητά μέχρι τη προκήρυξη του νέου διαγωνισμού σε πέντε περίπου μήνες, οι άγονες γραμμές να ανατεθούν αναλογικά στις επτά εταιρείες που έλαβαν μέρος.
Ακόμα, ζητά να μην εκτελεστούν πτήσεις που υπόκεινται σε διακρατικές συμφωνίες, λαμβάνοντας υπόψη ότι η Οlympic Αir δεν έχει κανένα δικαίωμα σε αυτές.
Το υπουργείο μεταφορών έχει περιέλθει σε δύσκολη θέση, και λαμβάνοντας υπ[οψη τις τελευταίες εξελίξεις όπου οι αερομεταφορείς προσφέρονται να εκτελούν ακόμα και χωρίς επιδότηση τα δρομολόγια, υπάρχει ενδεχόμενο μα περιοριστούν αν όχι και να καταργηθούν πολλές άγονες γραμμές, κίνηση που θα σημαίνει απώλεια 35 εκατ. ευρώ ετησίως, κυρίως για την Οlympic Αir
Χθές, με ανακοίνωσή της η MIG αναφέρει ότι, ως γνωστόν η διαγωνιστική διαδικασία για τις άγονες αεροπορικές γραμμές ακυρώθηκε και πρόκειται να επαναπροκηρυχθεί από την επόμενη Κυβέρνηση και ως εκ τούτου το Υπουργείο Μεταφορών και η ΥΠΑ πρέπει να αποφασίσουν με ποιον τρόπο θα καλυφθούν οι ανάγκες των άγονων γραμμών στο μεσοδιάστημα.
«Η AEGEAN «προτάσσοντας το κοινωνικό συμφέρον» έχει προτείνει προς την ΥΠΑ να αναλάβει με ανάθεση τις πτήσεις 17 δρομολογίων με το «συμβολικό» αντιστάθμισμα του 50% της υφισταμένης σήμερα επιδότησης», αναφέρει χαρακτηριστικά.
Η MIG, βάσει των αρχών πάνω στις οποίες έχει δομηθεί και λειτουργεί ο Όμιλος, δεν επιθυμεί ούτε ένα ευρώ κρατικής επιδότησης με ανάθεση, υπό περιστάσεις όπου το «συμβολικό» μπορεί να αποδειχθεί και εξαιρετικά επικερδές.  Κατόπιν αυτού η MIG θα προτείνει στην Διοίκηση της θυγατρικής της OLYMPIC AIR, η οποία είναι και η μόνη εταιρεία που μπορεί να εξυπηρετήσει και τις 24 άγονες γραμμές, να το πράξει, έως ότου ολοκληρωθεί μια διαφανής και ορθή διαγωνιστική διαδικασία, χωρίς καμία κρατική επιδότηση, καταλήγει η ανακοίνωση.
Η επιδότηση του Ελληνικού Δημοσίου για την εκτέλεση των άγονων γραμμών αγγίζει τα 35 εκατ. ευρώ ετησίως. Με την εξέλιξη αυτή, η  Olympic Air  στερείται ένα αντίστοιχο έσοδο, στο οποίο υπολόγιζε στο ξεκίνημα της στο δύσκολο αεροπορικό περιβάλλον.

πηγη: hellenicbusiness.gr

Beliebte Posts aus diesem Blog

Τραγικό αεροπορικό δυστύχημα στην Τρίπολη με έναν επιζόντα

Συνολικά 104 άνθρωποι -93 επιβάτες και 11 μέλη πληρώματος- σκοτώθηκαν το πρωί κατά τη συντριβή λιβυκού αεροσκάφους στο αεροδρόμιο της Τρίπολης, μετέδωσε το τηλεοπτικό δίκτυο Al Arabiya. Το δυστύχημα συνέβη στις 06:10 τοπική ώρα (07:10 ώρα Ελλάδας), καθώς το αεροσκάφος αντιμετώπισε πρόβλημα κατά την προσγείωση. Πρόκειται για την πτήση 8U771 της λιβυκής αεροπορικής εταιρείας Afriqiyah Airways που εκτελούνταν με ένα Αirbus A330-202 (σύμφωνα με πρώτες πληροφορίες πρόκειται για το 5A-ONG cn 1024, πρώτη πτήση στις 12/08/2009 ), η οποία είχε αναχωρήσει από το Γιοχάνεσμπουργκ της Νότιας Αφρικής. Σε ανακοίνωσή της, στην επίσημη ιστοσελίδα της, η αεροπορική εταιρεία δεν επιβεβαιώνει τις πληροφορίες για τον αριθμό των θυμάτων και αναφέρει ότι βρίσκεται σε εξέλιξη επιχείρηση διάσωσης. Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες, έ να αγόρι οκτώ ετών από την Ολλανδία, σύμφωνα με πηγές του αεροδρομίου της Τρίπολης, είναι ο μοναδικός επιζών του τραγικού δυστυχήματος. Το ενδεχόμενο τρομοκρατικής ενέργειας απέκ...

Εννέα άγονες γραμμές σε Olympic Air και Sky Express

Στις αεροπορικές εταιρείες Olympic Air και Sky Express ανατέθηκε τελικά από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, το έργο των δρομολογίων προς τους εννιά προορισμούς των λεγόμενων «άγονων γραμμών» που αφαιρέθηκαν πρόσφατα από την εταιρία Athens Airways, η οποία κηρύχθηκε έκπτωτη. Σύμφωνα με την ΥΠΑ, το μεταφορικό έργο για το διάστημα από 1-6-2010 έως 31-3-2012 κατακυρώθηκε στην Olympic Air για τις γραμμές από Αθήνα για Κάρπαθο, Κύθηρα, Σκιάθο και Ικαρία και αντίστροφα. Στην Sky Express κατακυρώνονται οι γραμμές:     * Αθήνα - Μυτιλήνη - Χίος - Σάμος - Ρόδος,     * Αλεξανδρούπολη - Σητεία     * Άκτιο - Σητεία     * Αθήνα - Σκύρος και     * Θεσσαλονίκη - Σκύρος Εξάλλου, στην ανακοίνωση της ΥΠΑ διευκρινίζεται ότι λόγω αντικειμενικής αδυναμίας της OLYMPIC AIR, συνεπεία της ανάγκης ανασχεδιασμού του πτητικού της προγράμματος εντός εξαιρετικά περιορισμένου χρονικού διαστήματος, να εξυπηρετήσει την γραμμή Αθήνα -...

Συγχωνεύονται British Airways – Iberia

Συμφωνία συγχώνευσης υπέγραψαν η British Airways και η Iberia, όπως ανακοινώθηκε σήμερα από τους δύο αερομεταφορείς. Το deal αναμένεται να ολοκληρωθεί στα τέλη του 2010. Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο Νοέμβριο οι εταιρείες είχαν υπογράψει σχετικό μνημόνιο κατανόησης (MoU). Σύμφωνα με τον βρετανικό αερομεταφορέα, η συγχώνευση έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε η νέα εταιρεία που θα προκύψει να μπορέσει να αξιοποιήσει τις περαιτέρω ενοποιήσεις που θα γίνουν στην παγκόσμια αεροπορική βιομηχανία. Οι ετήσιες συνέργειες για το νέο όμιλο υπολογίζονται σε περίπου 400 εκατ. ευρώ μέχρι το πέμπτο έτος, ενώ η κεφαλαιοποίησή του θα ανέρχεται σε περίπου 7,8 δισ. δολάρια. Η επωνυμία του θα είναι «International Airlines Group» και θα είναι εισηγμένος στα χρηματιστήρια του Λονδίνου και της Ισπανίας. Οι μέτοχοι της ΒΑ θα κατέχουν το 55% της νέας εταιρείας, τα κεντρικά γραφεία της οποίας θα είναι στο Λονδίνο, ενώ οι μέτοχοι της Iberia θα κατέχουν το 45%. Οι δύο ζημιογόνοι αερομεταφορείς ευελπιστούν να ξεκ...