Direkt zum Hauptbereich

Καταγγελιες των πιλοτων της Air France σχετικα με την πτηση ΑF447.

«Προσπαθούν να επιρρίψουν τις ευθύνες στους πιλότους. Δεν θέλουν την αλήθεια γιατί θα αμφισβητηθούν τα συστήματα της Αirbus» λέει ο Ζεράρ Αρνού, εκπρόσωπος της Ενωσης Πιλότων της Αir France, οι οποίοι καταγγέλλουν συγκάλυψη των αιτίων της αεροπορικής τραγωδίας του περασμένου Ιουνίου, με τους 228 νεκρούς. Αξιωματούχοι του κρατικού Γραφείου Ερευνών και Αναλύσεων της Γαλλίας (ΒΕΑ) και της Αir France άφησαν να εννοηθεί ότι ανθρώπινο σφάλμα των τριών πιλότων προκάλεσε τη συντριβή του Αirbus το οποίο εκτελούσε την πτήση Ρίο- Παρίσι και έπεσε στον Ατλαντικό. Η γαλλική αεροπορική εταιρεία προκάλεσε την οργή σωματείων πιλότων και των οικογενειών των θυμάτων όταν αποκαλύφθηκε ότι έδωσε εντολή να αρχίσουν μόλις τώρα να περνούν από ειδική εκπαίδευση όλα τα μέλη των πληρωμάτων που χειρίζονται αεροσκάφη Αirbus, ώστε να γνωρίζουν πώς να διαχειριστούν τυχόν βλάβη του συστήματος μεγάλου ύψους, σαν αυτή που αντιμετώπισε το πλήρωμα της μοιραίας πτήσης ΑF447.

Την 1η Ιουνίου το Αirbus 330 κατέπεσε από μεγάλο ύψος, εν μέσω καταιγίδας, και συνετρίβη στον ωκεανό στα ανοιχτά της Βραζιλίας.

Τα «μαύρα κουτιά» δεν βρέθηκαν. Αυτόν τον μήνα πρόκειται να ξεκινήσει νέα έρευνα για τον εντοπισμό τους με βαθυσκάφη, όμως η αλληλουχία των γεγονότων που οδήγησαν στην καταστροφή είναι μάλλον γνωστή. Λανθασμένες ενδείξεις ταχύτητας, οι οποίες πιθανότατα προκλήθηκαν από τον πάγο, προκάλεσαν την αλλοπρόσαλλη συμπεριφορά του συστήματος αυτόματης πλοήγησης. Αναγκασμένοι να καταφύγουν σε χειροκίνητη πλοήγηση, και χωρίς ενδείξεις κρίσιμης σημασίας από τα όργανα, οι πιλότοι έχασαν τον έλεγχο και το αεροπλάνο απώλεσε τη στήριξη («στολάρισε»). Αλλά στην προκαταρκτική έκθεση του ΒΕΑ τον Ιούλιο αναφέρεται ότι οι αισθητήρες ταχύτητας αποτέλεσαν « παράγοντα και όχι αιτία » της συντριβής.

Ο Πολ Λουί Ασλανιάν, επικεφαλής του ΒΕΑ, θεωρεί το πλήρωμα υπεύθυνο για το δυστύχημα. Δήλωσε ότι οι κυβερνήτες εκπαιδεύονται εδώ και δεκαετίες για το πώς να διαχειρίζονται λανθασμένες ενδείξεις ταχύτητας.

Στην περίπτωση του αεροσκάφους της Αir France « ορισμένες από αυτές τις διακυμάνσεις των ενδείξεων ταχύτητας πιθανώς δεν λήφθηκαν επαρκώς υπόψη κατά την εκπαίδευση των πιλότων ». Το τελικό πόρισμα του ΒΕΑ θα κατατεθεί σε 18 μήνες.

Η διαμάχη για το δυστύχημα εστιάζεται στο κατά πόσον οι πιλότοι έκαναν λάθη ή, όπως υποστηρίζουν τα σωματεία τους, οι κυβερνήτες είχαν να κάνουν με ένα προβληματικό αεροσκάφος.


Beliebte Posts aus diesem Blog

Εννέα άγονες γραμμές σε Olympic Air και Sky Express

Στις αεροπορικές εταιρείες Olympic Air και Sky Express ανατέθηκε τελικά από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, το έργο των δρομολογίων προς τους εννιά προορισμούς των λεγόμενων «άγονων γραμμών» που αφαιρέθηκαν πρόσφατα από την εταιρία Athens Airways, η οποία κηρύχθηκε έκπτωτη. Σύμφωνα με την ΥΠΑ, το μεταφορικό έργο για το διάστημα από 1-6-2010 έως 31-3-2012 κατακυρώθηκε στην Olympic Air για τις γραμμές από Αθήνα για Κάρπαθο, Κύθηρα, Σκιάθο και Ικαρία και αντίστροφα. Στην Sky Express κατακυρώνονται οι γραμμές:     * Αθήνα - Μυτιλήνη - Χίος - Σάμος - Ρόδος,     * Αλεξανδρούπολη - Σητεία     * Άκτιο - Σητεία     * Αθήνα - Σκύρος και     * Θεσσαλονίκη - Σκύρος Εξάλλου, στην ανακοίνωση της ΥΠΑ διευκρινίζεται ότι λόγω αντικειμενικής αδυναμίας της OLYMPIC AIR, συνεπεία της ανάγκης ανασχεδιασμού του πτητικού της προγράμματος εντός εξαιρετικά περιορισμένου χρονικού διαστήματος, να εξυπηρετήσει την γραμμή Αθήνα -...

Τραγικό αεροπορικό δυστύχημα στην Τρίπολη με έναν επιζόντα

Συνολικά 104 άνθρωποι -93 επιβάτες και 11 μέλη πληρώματος- σκοτώθηκαν το πρωί κατά τη συντριβή λιβυκού αεροσκάφους στο αεροδρόμιο της Τρίπολης, μετέδωσε το τηλεοπτικό δίκτυο Al Arabiya. Το δυστύχημα συνέβη στις 06:10 τοπική ώρα (07:10 ώρα Ελλάδας), καθώς το αεροσκάφος αντιμετώπισε πρόβλημα κατά την προσγείωση. Πρόκειται για την πτήση 8U771 της λιβυκής αεροπορικής εταιρείας Afriqiyah Airways που εκτελούνταν με ένα Αirbus A330-202 (σύμφωνα με πρώτες πληροφορίες πρόκειται για το 5A-ONG cn 1024, πρώτη πτήση στις 12/08/2009 ), η οποία είχε αναχωρήσει από το Γιοχάνεσμπουργκ της Νότιας Αφρικής. Σε ανακοίνωσή της, στην επίσημη ιστοσελίδα της, η αεροπορική εταιρεία δεν επιβεβαιώνει τις πληροφορίες για τον αριθμό των θυμάτων και αναφέρει ότι βρίσκεται σε εξέλιξη επιχείρηση διάσωσης. Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες, έ να αγόρι οκτώ ετών από την Ολλανδία, σύμφωνα με πηγές του αεροδρομίου της Τρίπολης, είναι ο μοναδικός επιζών του τραγικού δυστυχήματος. Το ενδεχόμενο τρομοκρατικής ενέργειας απέκ...

4 και 5 MAIOY 2010 - ΜΑΤΑΙΩΣΗ ΠΤΗΣΕΩΝ

ΛΟΓΩ ΤΗΣ 48ΩΡΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΠΟΥ ΕΞΗΓΓΕΙΛΕ Η ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ (ΟΣΥΠΑ) ΓΙΑ ΤΙΣ 4 ΚΑΙ 5 ΜΑΙΟΥ 2010 ΚΑΙ ΤΗΣ 24ΩΡΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΕΓΚΤΩΝ ΕΝΑΕΡΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 5 ΜΑΪΟΥ 2010, Η ATHENS AIRWAYS ΑΝΑΓΚΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΜΑΤΑΙΩΣΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ 4 ΚΑΙ 5 ΜΑΪΟΥ 2010. ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΘΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΟΥΝ ΜΕ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΠΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ATHENS AIRWAYS. ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΘΕΣΕΩΝ ΣΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ 801 801 4000 ή +30 210 6696600. πηγή: Athens Airways