Direkt zum Hauptbereich

Ελληνικες αεροπορικες εταιρειες: PRINCESS Airlines [ - closed - ]

H Princess Airlines [Kωδικοι IG / PER] ηταν η τριτη κατα σειρα αποπειρα των ανθρωπων της Venus (παρουσιαση της εταιρειας εδω), μετα το αποτυχημενο πειραμα της Summer Express, η οποια πεταξε λιγοτερο απο εξι μηνες και το αεροσκαφος της κατασχεθηκε αρχες του 1998 απο την AMTEC (παρουσιαση της Summer Express εδω), απο την οποια το ειχε μισθωσει. Ιδρυθηκε λιγο μετα το κλεισιμο της Summer Express. Γρηγορα θα αποδεικνυοταν οτι ηταν αλλη μια εταιρεια «φουσκα» με σκοπο την «αρπαχτη». Αλλα με τη σειρα, ενα ενα. Συνεργαστηκε στενα με το ελληνικο ταξιδιωτικο γραφειο Siokas Reisen, απο το Reutlingen της Γερμανιας. Μετεφερε για λογαριασμο του περιπου 20.000 επιβατες.


Το πρωτο αεροσκαφος ηταν ενα BOEING 737-3Q8 (SX-BFT) το οποιο παρελαβε στις 20.05.1998, μισθωμενο απο την AAR, ενω στις 30.12.1998 μισθωθηκε απο την Air Global για πτησεις στην Πορτογλια για εννια μηνες. Το αεροσκαφος που ακολουθησε ηταν ενα BOEING 737-2P5Adv (SX-BFX) το παρελαβε στις 02.04.1999, μισθωμενο απο την ΕΑ-727 (μια εταιρεια που εμφανιστηκε απο το πουθενα και εφυγε στο πουθενα, λιγα χρονια μετα). Το αεροπλανο ελαβε τιτλους Princess Airlines by Siokas Reisen, με αποτελεσμα η εταιρεια να συνδεθει λανθασμενα οτι ανηκε στο εν λογω ταξιδιωτικο γραφειο. Με αυτο το αεροπλανο μετεφερε ο γραφειο τους πελατες του απο τη Γερμανια στην Ελλαδα (κυριως Κρητη) και τουμπαλιν. Το service που δινονταν ηταν ανυπαρκτο, αναφορες οτι το αεροπλανο εσταζε στην καμπινα των επιβατων εκαναν λιγο μετα την εμφανιση τους. Οι φροντιστες δεν ξεραν καν αγγλικα (ποσο μαλλον γερμανικα) με ελαχιστες εξαιρεσεις. Τελη Ιουλιου 1999 το Siokas Reisen κηρυξε πτωχευση, εγκλωβιζοντας ετσι πανω απο 1000 επιβατες στην Ελλαδα. Η Princess Airlines αρνηθηκε τη μεταφορα πισω στη Γερμανια, μιας και το γραφειο χρωστουσε πολλα λεφτα και στην ιδια. Το SX-BFT επεστραφη στην εταιρεια στις 15.09.1999 απο την Air Global, αλλα εκεινη την εποχη και η ιδια η Princess ειχε πολλα οικονομικα προβληματα. Το Νοεμβριο του 1999 το SX-BFX αφησε την εταιρεια. Ενα BOEING 737-35B (SX-BFY) ηταν να προστεθει εκεινη την εποχη στο στολο, αλλα η κινηση δεν εγινε ποτε Τον Ιανουαριο του 2000 η εταιρεια κηρυξε πτωχευση αφηνοντας χρεη πολλων εκατομμυριων, οπως ακριβως και η Venus στην εποχη της..

Η εταιρεια πετουσε απο Αθηνα, Ηρακλειο και αλλα ελληνικα νησια κυριως προς Γερμανια και σκανδιναβικες χωρες προορισμους οπως: Στουτγκαρδη, Μαλτα, Νυρεμβεργη, Ντυσσελντορφ, Αμβουργο, Μπορντω.

Με την εταιρεια πεταξαν τα ακολουθα αεροσκαφη: 
  • SX-BFT BOEING 737-3Q8
  • SX-BFY BOEING 737-35B NTU
  • SX-BFX BOEING 737-2P5Adv
Εαν καποιος αναγνωστης εχει επιπλεον, ή διορθωτικες πληροφοριες, παρακαλειται να επικοινωνησει μαζι μου! Ευχαριστω!

Beliebte Posts aus diesem Blog

Το φωνητικό αλφάβητο κατά τον ICAO

A = Alpha B = Bravo C = Charlie D = Delta E = Echo F = Foxtrot G = Golf H = Hotel I = India J = Juliet K = Kilo L = Lima M = Mike N = November O = Oscar P = Papa Q = Quebec R = Romeo S = Sierra T = Tango U = Uniform V = Victor W = Whiskey X = X-Ray Y = Yankee Z = Zulu 1= Wun 2= Too 3= Tree 4= Fow-er 5= Fife 6= Six 7= Seven 8= Ait 9= Nin-er 0= Ze-ro

Νέα για το στόλο της GainJet Aviation

Παρά την οικονομική κρίση, υπάρχουν ελληνικές αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες επικεντρώνουν το επιχειρηματικό τους ενδιαφέρον σε δύσκολες και απαιτητικές αγορές και όχι μόνο έχουν επιτυχία, αλλά επεκτείνονται μάλιστα. Έτσι και η GainJet, ιδρυθήσα το 2006, έχει περάσει από πολλές φάσεις. (παρουσίαση της εταιρείας σύντομα εδώ).  Σύμφωνα με πληροφορίες, μέσα στο 2010, και μέχρι τα μέσα του 2011 η εταιρεία αναμένει να εντάξει: * 1 B737 * 1 B757 (το δεύτερο στο στόλο της) * 1 B767 * 2 Gulfstream G450 * 1 Challenger 604 * 2 Cessna Citation Το ήδη υπάρχον Β757 (Boeing B757-23N, s/n 30232/888, SX-RFA) σχεδιάζεται να ανανεωθεί εσωτερικά τον Οκτώβριο του 2010, αποκτώντας κρεββατοκάμαρα και en suite δυνατότητες (γκαρνταρόμπα, μπάνιο).  Να σημειωθεί ότι η  εταιρεία έχει έναν από τους μεγαλύτερους στόλους Gulfstream διαφόρων εκδόσεων στην Ευρώπη, έχοντας αυτή τη στιγμή τουλάχιστον 9 ενεργά αεροσκάφη (7x IAI Gulfstream G200, 1x Gulfstream G450, 1x Gulfstream G550). AVNew...

Παρουσιαση αεροσκαφους: Airbus, oικογενεια Α320

Το πρόγραμμα για την κατασκευή του A320 ξεκίνησε το 1982 . Η Airbus, μετά την αρχική αποδοχή του A300 διαπίστωσε ότι η αγορά των τοπικών και μέσης απόστασης πτήσεων αποτελούσε χώρο όπου κυριαρχούσε η αμερικανική Boeing , με αεροσκάφη τα οποία είχαν σχεδιαστεί στα μέσα της δεκαετίας του 1960 . Οι μηχανικοί της ευρωπαϊκής εταιρείας γνώριζαν ότι η νέα - για την εποχή - τεχνολογία των υπολογιστών και των συνθετικών πλαστικών θα επέφερε πολύ καλύτερες επιδόσεις, τόσο στον κρίσιμο τομέα του βάρους, όσο και στους τομείς της κατασκευής και εργονομίας για τους πιλότους. Έτσι, τον Μάρτιο του 1982, έθεσαν τους στόχους για το νέο αεροσκάφος. Πρώτον, το Ά320 θα ήταν τεχνολογικά 2 γενιές πιο προηγμένο από τους βασικούς του (τότε) ανταγωνιστές, το Boeing 727 και το Boeing 737 . Για το λόγο αυτό, επιλέχθηκε και αναπτύχθηκε ένα ηλεκτρονικό σύστημα πτήσης (fly-by-wire), στο οποίο οι υδραυλικοί μηχανισμοί των επιφανειών χειρισμού θέτονταν υπό τον έλεγχο μιας σειράς υπολογιστών, οι οποίοι έπαιρναν εν...