Direkt zum Hauptbereich

Olympic Air: Θα εκτελεί τις άγονες γραμμές μέσω της Ολυμπιακής Αεροπορίας

Την παράταση, έως τον Νοέμβριο του 2009, των υφιστάμενων για τις άγονες γραμμές συμβάσεων με τις Ολυμπιακές Αερογραμμές ανακοίνωσε το Υπουργείο Μεταφορών.
Η κίνηση αυτή στοχεύει στη διασφάλιση της απρόσκοπτης συνέχειας των πτήσεων μέχρι την προκήρυξη του διαγωνισμού για την επιλογή αερομεταφορέων στις 24 άγονες γραμμές.
Έτσι, σύμφωνα με το Υπουργείο Μεταφορών, έως το τέλος Νοεμβρίου 2009 οι Ολυμπιακές Αερογραμμές αναλαμβάνουν τη διασφάλιση, με κάθε πρόσφορο μέτρο και μηχανισμό, της απρόσκοπτης συνέχισης των πτήσεων στο σύνολο των άγονων αεροπορικών γραμμών.

Όπως αναφέρει το υπουργείο, η χρονική αυτή περίοδος θα είναι δυνατό να παραταθεί μέχρι το τέλος του 2009, ημερομηνία που αποτελεί και το απώτατο όριο λειτουργίας των Ολυμπιακών Αερογραμμών, σύμφωνα με σχετικές αποφάσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Η ανακοίνωση προσθέτει ότι για την απόφαση αυτή, ελήφθησαν υπόψη:
1. Η συνεχής, πέραν των 50 ετών, και αδιάκοπη προϋπηρεσία της "Ολυμπιακής Αεροπορίας" και των "Ολυμπιακών Αερογραμμών" στις ελληνικές άγονες γραμμές.
2. Το γεγονός ότι οι "Ολυμπιακές Αερογραμμές" μπορούν να αξιοποιήσουν την επιχειρησιακή προετοιμασία και το στόλο της "Olympic Air", της θυγατρικής εταιρείας που συστάθηκε για τις ανάγκες της αποκρατικοποίησης. Υπογράφοντας τη σύμβαση αποκρατικοποίησης με το Ελληνικό Δημόσιο, σύμβαση που κυρώθηκε με νόμο από τη Βουλή των Ελλήνων, η "Olympic Air" έχει αναλάβει την υποχρέωση να προετοιμαστεί επιχειρησιακά και να διαθέτει τα κατάλληλα αεροσκάφη για συμμετοχή στο διαγωνισμό για όλες τις άγονες γραμμές.
3. Την πρόταση της "Olympic Air" προς τις "Ολυμπιακές Αερογραμμές" να συνδράμουν στη διασφάλιση της απρόσκοπτης συνέχειας των πτήσεων στο σύνολο των άγονων αεροπορικών γραμμών, χωρίς καμία κρατική οικονομική επιδότηση για τη μεταβατική περίοδο.


"Η μεταβατική αυτή λύση την οποία προέκρινε ο Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Στυλιανίδης διασφαλίζει αφενός μεν αξιόπιστες πτήσεις για το σύνολο των άγονων αεροπορικών γραμμών, αφετέρου δε τη μη επιβάρυνση του Ελληνικού Δημοσίου, αφού κατά τη μεταβατική περίοδο το Ελληνικό Δημόσιο δεν θα καταβάλει επιδότηση στις "Ολυμπιακές Αερογραμμές", καταλήγει η ανακοίνωση.


Η εξέλιξη αυτή, είναι φανερό ότι θα οδηγήσει σε περαιτέρω σύγκρουση με την Aegean Airlines, η οποία έστειλε χθες εξώδικο, και ζητάει να διανεμηθούν στους επτά αερομεταφορείς που κατέθεσαν προσφορά για τις άγονες.


πηγη: hellenicbusiness.gr

Beliebte Posts aus diesem Blog

Το φωνητικό αλφάβητο κατά τον ICAO

A = Alpha B = Bravo C = Charlie D = Delta E = Echo F = Foxtrot G = Golf H = Hotel I = India J = Juliet K = Kilo L = Lima M = Mike N = November O = Oscar P = Papa Q = Quebec R = Romeo S = Sierra T = Tango U = Uniform V = Victor W = Whiskey X = X-Ray Y = Yankee Z = Zulu 1= Wun 2= Too 3= Tree 4= Fow-er 5= Fife 6= Six 7= Seven 8= Ait 9= Nin-er 0= Ze-ro

Νέα για το στόλο της GainJet Aviation

Παρά την οικονομική κρίση, υπάρχουν ελληνικές αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες επικεντρώνουν το επιχειρηματικό τους ενδιαφέρον σε δύσκολες και απαιτητικές αγορές και όχι μόνο έχουν επιτυχία, αλλά επεκτείνονται μάλιστα. Έτσι και η GainJet, ιδρυθήσα το 2006, έχει περάσει από πολλές φάσεις. (παρουσίαση της εταιρείας σύντομα εδώ).  Σύμφωνα με πληροφορίες, μέσα στο 2010, και μέχρι τα μέσα του 2011 η εταιρεία αναμένει να εντάξει: * 1 B737 * 1 B757 (το δεύτερο στο στόλο της) * 1 B767 * 2 Gulfstream G450 * 1 Challenger 604 * 2 Cessna Citation Το ήδη υπάρχον Β757 (Boeing B757-23N, s/n 30232/888, SX-RFA) σχεδιάζεται να ανανεωθεί εσωτερικά τον Οκτώβριο του 2010, αποκτώντας κρεββατοκάμαρα και en suite δυνατότητες (γκαρνταρόμπα, μπάνιο).  Να σημειωθεί ότι η  εταιρεία έχει έναν από τους μεγαλύτερους στόλους Gulfstream διαφόρων εκδόσεων στην Ευρώπη, έχοντας αυτή τη στιγμή τουλάχιστον 9 ενεργά αεροσκάφη (7x IAI Gulfstream G200, 1x Gulfstream G450, 1x Gulfstream G550). AVNew...

Παρουσιαση αεροσκαφους: Airbus, oικογενεια Α320

Το πρόγραμμα για την κατασκευή του A320 ξεκίνησε το 1982 . Η Airbus, μετά την αρχική αποδοχή του A300 διαπίστωσε ότι η αγορά των τοπικών και μέσης απόστασης πτήσεων αποτελούσε χώρο όπου κυριαρχούσε η αμερικανική Boeing , με αεροσκάφη τα οποία είχαν σχεδιαστεί στα μέσα της δεκαετίας του 1960 . Οι μηχανικοί της ευρωπαϊκής εταιρείας γνώριζαν ότι η νέα - για την εποχή - τεχνολογία των υπολογιστών και των συνθετικών πλαστικών θα επέφερε πολύ καλύτερες επιδόσεις, τόσο στον κρίσιμο τομέα του βάρους, όσο και στους τομείς της κατασκευής και εργονομίας για τους πιλότους. Έτσι, τον Μάρτιο του 1982, έθεσαν τους στόχους για το νέο αεροσκάφος. Πρώτον, το Ά320 θα ήταν τεχνολογικά 2 γενιές πιο προηγμένο από τους βασικούς του (τότε) ανταγωνιστές, το Boeing 727 και το Boeing 737 . Για το λόγο αυτό, επιλέχθηκε και αναπτύχθηκε ένα ηλεκτρονικό σύστημα πτήσης (fly-by-wire), στο οποίο οι υδραυλικοί μηχανισμοί των επιφανειών χειρισμού θέτονταν υπό τον έλεγχο μιας σειράς υπολογιστών, οι οποίοι έπαιρναν εν...