Direkt zum Hauptbereich

Ελληνικες αεροπορικες εταιρειες: LAMDA Airlines [ - failed - ]

H LAMDA Airlines [Κωδικοι - / LMD] ιδρυθηκε στις αρχες του 1992 απο τον κ. Χρηστο Λυκομητρο, ενω βασικος μετοχος ηταν μια ελληνικη ναυπηγικη εταιρεια. Ηταν απο τις πρωτες εταιρειες που κατεθεσαν στην ΥΠΑ αιτηση για αποκτηση αδειας εκμεταλλευσης, και ισως η πρωτη σοβαρη προσπαθεια που ειχε γινει στον χωρο και παραλληλα καταδικαστηκε να μεινει στα χαρτια μονο. Η εταιρεια ειχε παραγγειλει τον Μαρτιο του 1992 2 καινουρια αεροσκαφη απο την McDonnell Douglas τυπου MD-83, ενω ειχε και μια οπσιον για αλλα 2 καινουρια αεροσκαφη του ιδιου τυπου. Μαλιστα για να συμβαδιζει με τους αυστηρους (τοτε – απαραδεκτους για τα σημερινα δεδομενα) νομους, ειχε προκαταβαλλει το 10% εξ ιδιων κεφαλαιων σε μετρητα στην McDonnell Douglas, ενω το ποσο που ελλειπε για να φτασει το 51% της αξιας των αεροσκαφων (ωστε να μπορουν να θεωρηθουν ιδιοκτησια της) θα το επαιρνε με τη μορφη δανεισμου απο γαλλικη τραπεζα με την οποια ειχε κανει συμφωνια ετησιας αποπληρωμης μετα τον πρωτο χρονο λειτουργειας της εταιρειας. Η σε μεγαλο ποσοστο συμμετοχη της ναυπηγικης εταιρειας ηταν αρκετη για την εγγυοδοτηση του προγραμματος.  Η εταιρεια ειχε λαβει και τις σχετικες διαβεβαιωσεις απο την ΥΠΑ για το νομοτυπο της υποθεσης. Η εταιρεια σκοπευε να αρχισει τσαρτερ πτησεις προς διαφορους προορισμους στην Ευρωπη τον Αυγουστο του 1992, ενω σχεδιαζε την εναρξη προγραμματισμενων πτησεων εσωτερικου, οταν θα ειχε ολοκληρωθει η αναπτυξη της εταιρειας και θα μπορουσε να προσθεσει τα καταλληλα αεροσκαφη. Και ενω εκεινη την εποχη εν μεσω ανακαταταξεων η Lamda περιμενε το AOC της απο την ΥΠΑ, η Olympic Airways εκανε τα αδυνατα δυνατα ωστε να καθυστερει η εκδοση. Διοτι, παρα τη συμμετοχη της ναυπηγικης εταιρειας, τις εγγυησεις της γαλλικης τραπεζας και το γεγονος οτι η εταιρεια θα πετουσε με ολοκαινουρια αεροσκαφη, η ΥΠΑ απεφανθη οτι δεν υφισταται γερη οικονομικη βαση, με αποτελεσμα να μην εκδοσει την αδεια. Στις αρχες του 1993 οι εμπλεκομενοι απογοητευμενοι με τη σταση της ΥΠΑ παρατησαν το εγχειρημα. Ο κ. Λυκομητρος παρεμεινε στον αεροπορικο χωρο και καποια χρονια αργοτερα ιδρυσε την AEROGENESIS Α.Ε.
Η εταιρεια δεν παρελαβε ποτε αεροσκαφη, στοιχεια των οποιων θα μπορουσαν να αναγραφουν εδω. 


Εαν καποιος αναγνωστης εχει επιπλεον, ή διορθωτικες πληροφοριες, παρακαλειται να επικοινωνησει μαζι μου! Ευχαριστω!

Να τονιστει, οτι λογω της ελλειψης στοιχειων και εικονων, το σημα της εταιρειας δεν αναποκρινεται στην πραγματικοτητα αλλα ειναι δικο μου δημιουργημα, για τους λογους της παρουσιασης και οτι δεν αντιπροσωπευει σε καποιο βαθμο την εταιρεια.

Beliebte Posts aus diesem Blog

Το φωνητικό αλφάβητο κατά τον ICAO

A = Alpha B = Bravo C = Charlie D = Delta E = Echo F = Foxtrot G = Golf H = Hotel I = India J = Juliet K = Kilo L = Lima M = Mike N = November O = Oscar P = Papa Q = Quebec R = Romeo S = Sierra T = Tango U = Uniform V = Victor W = Whiskey X = X-Ray Y = Yankee Z = Zulu 1= Wun 2= Too 3= Tree 4= Fow-er 5= Fife 6= Six 7= Seven 8= Ait 9= Nin-er 0= Ze-ro

Νέα για το στόλο της GainJet Aviation

Παρά την οικονομική κρίση, υπάρχουν ελληνικές αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες επικεντρώνουν το επιχειρηματικό τους ενδιαφέρον σε δύσκολες και απαιτητικές αγορές και όχι μόνο έχουν επιτυχία, αλλά επεκτείνονται μάλιστα. Έτσι και η GainJet, ιδρυθήσα το 2006, έχει περάσει από πολλές φάσεις. (παρουσίαση της εταιρείας σύντομα εδώ).  Σύμφωνα με πληροφορίες, μέσα στο 2010, και μέχρι τα μέσα του 2011 η εταιρεία αναμένει να εντάξει: * 1 B737 * 1 B757 (το δεύτερο στο στόλο της) * 1 B767 * 2 Gulfstream G450 * 1 Challenger 604 * 2 Cessna Citation Το ήδη υπάρχον Β757 (Boeing B757-23N, s/n 30232/888, SX-RFA) σχεδιάζεται να ανανεωθεί εσωτερικά τον Οκτώβριο του 2010, αποκτώντας κρεββατοκάμαρα και en suite δυνατότητες (γκαρνταρόμπα, μπάνιο).  Να σημειωθεί ότι η  εταιρεία έχει έναν από τους μεγαλύτερους στόλους Gulfstream διαφόρων εκδόσεων στην Ευρώπη, έχοντας αυτή τη στιγμή τουλάχιστον 9 ενεργά αεροσκάφη (7x IAI Gulfstream G200, 1x Gulfstream G450, 1x Gulfstream G550). AVNew...

Παρουσιαση αεροσκαφους: Airbus, oικογενεια Α320

Το πρόγραμμα για την κατασκευή του A320 ξεκίνησε το 1982 . Η Airbus, μετά την αρχική αποδοχή του A300 διαπίστωσε ότι η αγορά των τοπικών και μέσης απόστασης πτήσεων αποτελούσε χώρο όπου κυριαρχούσε η αμερικανική Boeing , με αεροσκάφη τα οποία είχαν σχεδιαστεί στα μέσα της δεκαετίας του 1960 . Οι μηχανικοί της ευρωπαϊκής εταιρείας γνώριζαν ότι η νέα - για την εποχή - τεχνολογία των υπολογιστών και των συνθετικών πλαστικών θα επέφερε πολύ καλύτερες επιδόσεις, τόσο στον κρίσιμο τομέα του βάρους, όσο και στους τομείς της κατασκευής και εργονομίας για τους πιλότους. Έτσι, τον Μάρτιο του 1982, έθεσαν τους στόχους για το νέο αεροσκάφος. Πρώτον, το Ά320 θα ήταν τεχνολογικά 2 γενιές πιο προηγμένο από τους βασικούς του (τότε) ανταγωνιστές, το Boeing 727 και το Boeing 737 . Για το λόγο αυτό, επιλέχθηκε και αναπτύχθηκε ένα ηλεκτρονικό σύστημα πτήσης (fly-by-wire), στο οποίο οι υδραυλικοί μηχανισμοί των επιφανειών χειρισμού θέτονταν υπό τον έλεγχο μιας σειράς υπολογιστών, οι οποίοι έπαιρναν εν...