Direkt zum Hauptbereich

JΑL: 600 απολύσεις από τα τμήματα συντήρησης


Στην περικοπή περίπου 600 θέσεων εργασίας ή το 10% του προσωπικού της θα προχωρήσει η Japan Airlines Corp. στα τέσσερα τμήματα συντήρησης έως τα τέλη της χρήσης που λήγει τον Μάρτιο του 2012, σύμφωνα με δημοσίευμα στην εφημερίδα «Nikkan Kogyo», το οποίο δεν ανέφερε την πηγή πληροφόρησής του. Η εταιρεία με έδρα το Τόκιο θα περικόψει θέσεις μέσω της συγχώνευσης των σκελών συντήρησης την 1η Οκτωβρίου και τη μείωση δρομολογίων, σύμφωνα με το δημοσίευμα. Η Japan Air, η οποία έχει λάβει τρεις φορές κυβερνητική στήριξη από το 2001, βρίσκεται στο στάδιο των διαπραγματεύσεων με την Delta Air Lines Inc. και την Air France-KLM για την πώληση μεριδίων, σύμφωνα με ανθρώπους που γνωρίζουν καλά το θέμα. Σύμφωνα με άλλο δημοσίευμα στην εφημερίδα Nikkei ο Ιάπωνας υπουργός Μεταφορών θα συναντηθεί με τον πρόεδρο της Japan Airlines Corp. με θέμα συζήτησης το σχέδιο αναδιοργάνωσης της εταιρείας. Η Japan Airlines πρέπει να μειώσει το κόστος λειτουργίας της για να ανακτήσει την εμπιστοσύνη των πιστωτών, σύμφωνα με τη διοίκησή της. Η εταιρεία σχεδιάζει να ολοκληρώσει το σχέδιο αναδιοργάνωσης έως τα τέλη αυτού του μήνα, υπό την επίβλεψη του υπουργείου Μεταφορών της χώρας.
ΠΗΓΗ: Bloomberg

Beliebte Posts aus diesem Blog

Το φωνητικό αλφάβητο κατά τον ICAO

A = Alpha B = Bravo C = Charlie D = Delta E = Echo F = Foxtrot G = Golf H = Hotel I = India J = Juliet K = Kilo L = Lima M = Mike N = November O = Oscar P = Papa Q = Quebec R = Romeo S = Sierra T = Tango U = Uniform V = Victor W = Whiskey X = X-Ray Y = Yankee Z = Zulu 1= Wun 2= Too 3= Tree 4= Fow-er 5= Fife 6= Six 7= Seven 8= Ait 9= Nin-er 0= Ze-ro

Νέα για το στόλο της GainJet Aviation

Παρά την οικονομική κρίση, υπάρχουν ελληνικές αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες επικεντρώνουν το επιχειρηματικό τους ενδιαφέρον σε δύσκολες και απαιτητικές αγορές και όχι μόνο έχουν επιτυχία, αλλά επεκτείνονται μάλιστα. Έτσι και η GainJet, ιδρυθήσα το 2006, έχει περάσει από πολλές φάσεις. (παρουσίαση της εταιρείας σύντομα εδώ).  Σύμφωνα με πληροφορίες, μέσα στο 2010, και μέχρι τα μέσα του 2011 η εταιρεία αναμένει να εντάξει: * 1 B737 * 1 B757 (το δεύτερο στο στόλο της) * 1 B767 * 2 Gulfstream G450 * 1 Challenger 604 * 2 Cessna Citation Το ήδη υπάρχον Β757 (Boeing B757-23N, s/n 30232/888, SX-RFA) σχεδιάζεται να ανανεωθεί εσωτερικά τον Οκτώβριο του 2010, αποκτώντας κρεββατοκάμαρα και en suite δυνατότητες (γκαρνταρόμπα, μπάνιο).  Να σημειωθεί ότι η  εταιρεία έχει έναν από τους μεγαλύτερους στόλους Gulfstream διαφόρων εκδόσεων στην Ευρώπη, έχοντας αυτή τη στιγμή τουλάχιστον 9 ενεργά αεροσκάφη (7x IAI Gulfstream G200, 1x Gulfstream G450, 1x Gulfstream G550). AVNew...

Παρουσιαση αεροσκαφους: Airbus, oικογενεια Α320

Το πρόγραμμα για την κατασκευή του A320 ξεκίνησε το 1982 . Η Airbus, μετά την αρχική αποδοχή του A300 διαπίστωσε ότι η αγορά των τοπικών και μέσης απόστασης πτήσεων αποτελούσε χώρο όπου κυριαρχούσε η αμερικανική Boeing , με αεροσκάφη τα οποία είχαν σχεδιαστεί στα μέσα της δεκαετίας του 1960 . Οι μηχανικοί της ευρωπαϊκής εταιρείας γνώριζαν ότι η νέα - για την εποχή - τεχνολογία των υπολογιστών και των συνθετικών πλαστικών θα επέφερε πολύ καλύτερες επιδόσεις, τόσο στον κρίσιμο τομέα του βάρους, όσο και στους τομείς της κατασκευής και εργονομίας για τους πιλότους. Έτσι, τον Μάρτιο του 1982, έθεσαν τους στόχους για το νέο αεροσκάφος. Πρώτον, το Ά320 θα ήταν τεχνολογικά 2 γενιές πιο προηγμένο από τους βασικούς του (τότε) ανταγωνιστές, το Boeing 727 και το Boeing 737 . Για το λόγο αυτό, επιλέχθηκε και αναπτύχθηκε ένα ηλεκτρονικό σύστημα πτήσης (fly-by-wire), στο οποίο οι υδραυλικοί μηχανισμοί των επιφανειών χειρισμού θέτονταν υπό τον έλεγχο μιας σειράς υπολογιστών, οι οποίοι έπαιρναν εν...