Direkt zum Hauptbereich

Αegean Αirlines: Με εξώδικο ζητά να μη γίνουν πτήσεις της Οlympic Αir

Ξεκίνησε η δεύτερη φάση του εμπορικού πολέμου μεταξύ των δύο μεγάλων ελληνικών αερομεταφορέων.
Με εξώδικο που έστειλε η Αegean Αirlines στο Υπουργείο Μεταφορών, στον υπουργό Μεταφορών Ευρ. Στυλιανίδη και στη διοίκηση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) με την οποία απαιτεί τη μείωση των δρομολογίων που έχει ανακοινώσει η Οlympic Αir και που δεν έχει ακόμα ξεκινήσει!
Αφορμή για τη ενέργεια αυτή, είναι η απόφαση του Υπέργειου Μεταφορών να ακυρώσει τον διαγωνισμό για την ανάθεση των άγονων γραμμών.
Η Αegean Αirlines του κ. Θ. Βασιλάκη θεωρεί απαράδεκτη την ακύρωση του διαγωνισμού, και ζητά μέχρι τη προκήρυξη του νέου διαγωνισμού σε πέντε περίπου μήνες, οι άγονες γραμμές να ανατεθούν αναλογικά στις επτά εταιρείες που έλαβαν μέρος.
Ακόμα, ζητά να μην εκτελεστούν πτήσεις που υπόκεινται σε διακρατικές συμφωνίες, λαμβάνοντας υπόψη ότι η Οlympic Αir δεν έχει κανένα δικαίωμα σε αυτές.
Το υπουργείο μεταφορών έχει περιέλθει σε δύσκολη θέση, και λαμβάνοντας υπ[οψη τις τελευταίες εξελίξεις όπου οι αερομεταφορείς προσφέρονται να εκτελούν ακόμα και χωρίς επιδότηση τα δρομολόγια, υπάρχει ενδεχόμενο μα περιοριστούν αν όχι και να καταργηθούν πολλές άγονες γραμμές, κίνηση που θα σημαίνει απώλεια 35 εκατ. ευρώ ετησίως, κυρίως για την Οlympic Αir
Χθές, με ανακοίνωσή της η MIG αναφέρει ότι, ως γνωστόν η διαγωνιστική διαδικασία για τις άγονες αεροπορικές γραμμές ακυρώθηκε και πρόκειται να επαναπροκηρυχθεί από την επόμενη Κυβέρνηση και ως εκ τούτου το Υπουργείο Μεταφορών και η ΥΠΑ πρέπει να αποφασίσουν με ποιον τρόπο θα καλυφθούν οι ανάγκες των άγονων γραμμών στο μεσοδιάστημα.
«Η AEGEAN «προτάσσοντας το κοινωνικό συμφέρον» έχει προτείνει προς την ΥΠΑ να αναλάβει με ανάθεση τις πτήσεις 17 δρομολογίων με το «συμβολικό» αντιστάθμισμα του 50% της υφισταμένης σήμερα επιδότησης», αναφέρει χαρακτηριστικά.
Η MIG, βάσει των αρχών πάνω στις οποίες έχει δομηθεί και λειτουργεί ο Όμιλος, δεν επιθυμεί ούτε ένα ευρώ κρατικής επιδότησης με ανάθεση, υπό περιστάσεις όπου το «συμβολικό» μπορεί να αποδειχθεί και εξαιρετικά επικερδές.  Κατόπιν αυτού η MIG θα προτείνει στην Διοίκηση της θυγατρικής της OLYMPIC AIR, η οποία είναι και η μόνη εταιρεία που μπορεί να εξυπηρετήσει και τις 24 άγονες γραμμές, να το πράξει, έως ότου ολοκληρωθεί μια διαφανής και ορθή διαγωνιστική διαδικασία, χωρίς καμία κρατική επιδότηση, καταλήγει η ανακοίνωση.
Η επιδότηση του Ελληνικού Δημοσίου για την εκτέλεση των άγονων γραμμών αγγίζει τα 35 εκατ. ευρώ ετησίως. Με την εξέλιξη αυτή, η  Olympic Air  στερείται ένα αντίστοιχο έσοδο, στο οποίο υπολόγιζε στο ξεκίνημα της στο δύσκολο αεροπορικό περιβάλλον.

πηγη: hellenicbusiness.gr

Beliebte Posts aus diesem Blog

Το φωνητικό αλφάβητο κατά τον ICAO

A = Alpha B = Bravo C = Charlie D = Delta E = Echo F = Foxtrot G = Golf H = Hotel I = India J = Juliet K = Kilo L = Lima M = Mike N = November O = Oscar P = Papa Q = Quebec R = Romeo S = Sierra T = Tango U = Uniform V = Victor W = Whiskey X = X-Ray Y = Yankee Z = Zulu 1= Wun 2= Too 3= Tree 4= Fow-er 5= Fife 6= Six 7= Seven 8= Ait 9= Nin-er 0= Ze-ro

Νέα για το στόλο της GainJet Aviation

Παρά την οικονομική κρίση, υπάρχουν ελληνικές αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες επικεντρώνουν το επιχειρηματικό τους ενδιαφέρον σε δύσκολες και απαιτητικές αγορές και όχι μόνο έχουν επιτυχία, αλλά επεκτείνονται μάλιστα. Έτσι και η GainJet, ιδρυθήσα το 2006, έχει περάσει από πολλές φάσεις. (παρουσίαση της εταιρείας σύντομα εδώ).  Σύμφωνα με πληροφορίες, μέσα στο 2010, και μέχρι τα μέσα του 2011 η εταιρεία αναμένει να εντάξει: * 1 B737 * 1 B757 (το δεύτερο στο στόλο της) * 1 B767 * 2 Gulfstream G450 * 1 Challenger 604 * 2 Cessna Citation Το ήδη υπάρχον Β757 (Boeing B757-23N, s/n 30232/888, SX-RFA) σχεδιάζεται να ανανεωθεί εσωτερικά τον Οκτώβριο του 2010, αποκτώντας κρεββατοκάμαρα και en suite δυνατότητες (γκαρνταρόμπα, μπάνιο).  Να σημειωθεί ότι η  εταιρεία έχει έναν από τους μεγαλύτερους στόλους Gulfstream διαφόρων εκδόσεων στην Ευρώπη, έχοντας αυτή τη στιγμή τουλάχιστον 9 ενεργά αεροσκάφη (7x IAI Gulfstream G200, 1x Gulfstream G450, 1x Gulfstream G550). AVNew...

Παρουσιαση αεροσκαφους: Airbus, oικογενεια Α320

Το πρόγραμμα για την κατασκευή του A320 ξεκίνησε το 1982 . Η Airbus, μετά την αρχική αποδοχή του A300 διαπίστωσε ότι η αγορά των τοπικών και μέσης απόστασης πτήσεων αποτελούσε χώρο όπου κυριαρχούσε η αμερικανική Boeing , με αεροσκάφη τα οποία είχαν σχεδιαστεί στα μέσα της δεκαετίας του 1960 . Οι μηχανικοί της ευρωπαϊκής εταιρείας γνώριζαν ότι η νέα - για την εποχή - τεχνολογία των υπολογιστών και των συνθετικών πλαστικών θα επέφερε πολύ καλύτερες επιδόσεις, τόσο στον κρίσιμο τομέα του βάρους, όσο και στους τομείς της κατασκευής και εργονομίας για τους πιλότους. Έτσι, τον Μάρτιο του 1982, έθεσαν τους στόχους για το νέο αεροσκάφος. Πρώτον, το Ά320 θα ήταν τεχνολογικά 2 γενιές πιο προηγμένο από τους βασικούς του (τότε) ανταγωνιστές, το Boeing 727 και το Boeing 737 . Για το λόγο αυτό, επιλέχθηκε και αναπτύχθηκε ένα ηλεκτρονικό σύστημα πτήσης (fly-by-wire), στο οποίο οι υδραυλικοί μηχανισμοί των επιφανειών χειρισμού θέτονταν υπό τον έλεγχο μιας σειράς υπολογιστών, οι οποίοι έπαιρναν εν...