Direkt zum Hauptbereich

Continental Airlines: Eπανέναρξη πτήσεων Αθήνα - Ν. Υόρκη

Η Continental Airlines, η 5η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρία στον κόσμο, ανακοίνωσε σήμερα ότι θα επαναλάβει τις απευθείας πτήσεις από Αθήνα για τον κόμβο της στη Νέα Υόρκη – το αεροδρόμιο Newark Liberty International στις 28 Μαΐου 2010.

Οι πτήσεις θα εκτελούνται καθημερινά έως τις 6 Σεπτεμβρίου 2010, πέντε φορές την εβδομάδα από τις 7 Σεπτεμβρίου μέχρι και τις 15 Νοεμβρίου 2010, και στη συνέχεια τέσσερις φορές την εβδομάδα κατά την διάρκεια της χειμερινής σεζόν 2010/2011 (όλες οι ημερομηνίες με κατεύθυνση προς τα δυτικά).
Η πτήση CO105 θα αναχωρεί καθημερινά από την Αθήνα στις 12 μ.μ , φτάνοντας στο αεροδρόμιο Liberty της Νέας Υόρκης στις 4:10 μμ της ίδιας ημέρας. Η πτήση επιστροφής CO104, θα αναχωρεί από το αεροδρόμιο Liberty καθημερινά στις 5:30μ.μ. και θα φτάνει στην Αθήνα στις 10:20π.μ. της επόμενης ημέρας.
Κατά τη διάρκεια της περιόδου 28 Μαΐου έως 26 Αυγούστου 2010, οι πτήσεις θα εκτελούνται με αεροσκάφος Boeing 767-400ER το οποίο διαθέτει 235 θέσεις, εκ των οποίων 35 στην BusinessFirst και 200 στην Οικονομική.
Εν συνεχεία οι πτήσεις θα πραγματοποιούνται με αεροσκάφος Boeing 767-200ER 174 θέσεων, το οποίο διαθέτει 25 θέσεις στην BusinessFirst και 149 στην Οικονομική.


πηγη: naftemporiki.gr

Beliebte Posts aus diesem Blog

Το φωνητικό αλφάβητο κατά τον ICAO

A = Alpha B = Bravo C = Charlie D = Delta E = Echo F = Foxtrot G = Golf H = Hotel I = India J = Juliet K = Kilo L = Lima M = Mike N = November O = Oscar P = Papa Q = Quebec R = Romeo S = Sierra T = Tango U = Uniform V = Victor W = Whiskey X = X-Ray Y = Yankee Z = Zulu 1= Wun 2= Too 3= Tree 4= Fow-er 5= Fife 6= Six 7= Seven 8= Ait 9= Nin-er 0= Ze-ro

Νέα για το στόλο της GainJet Aviation

Παρά την οικονομική κρίση, υπάρχουν ελληνικές αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες επικεντρώνουν το επιχειρηματικό τους ενδιαφέρον σε δύσκολες και απαιτητικές αγορές και όχι μόνο έχουν επιτυχία, αλλά επεκτείνονται μάλιστα. Έτσι και η GainJet, ιδρυθήσα το 2006, έχει περάσει από πολλές φάσεις. (παρουσίαση της εταιρείας σύντομα εδώ).  Σύμφωνα με πληροφορίες, μέσα στο 2010, και μέχρι τα μέσα του 2011 η εταιρεία αναμένει να εντάξει: * 1 B737 * 1 B757 (το δεύτερο στο στόλο της) * 1 B767 * 2 Gulfstream G450 * 1 Challenger 604 * 2 Cessna Citation Το ήδη υπάρχον Β757 (Boeing B757-23N, s/n 30232/888, SX-RFA) σχεδιάζεται να ανανεωθεί εσωτερικά τον Οκτώβριο του 2010, αποκτώντας κρεββατοκάμαρα και en suite δυνατότητες (γκαρνταρόμπα, μπάνιο).  Να σημειωθεί ότι η  εταιρεία έχει έναν από τους μεγαλύτερους στόλους Gulfstream διαφόρων εκδόσεων στην Ευρώπη, έχοντας αυτή τη στιγμή τουλάχιστον 9 ενεργά αεροσκάφη (7x IAI Gulfstream G200, 1x Gulfstream G450, 1x Gulfstream G550). AVNew...

Παρουσιαση αεροσκαφους: Airbus, oικογενεια Α320

Το πρόγραμμα για την κατασκευή του A320 ξεκίνησε το 1982 . Η Airbus, μετά την αρχική αποδοχή του A300 διαπίστωσε ότι η αγορά των τοπικών και μέσης απόστασης πτήσεων αποτελούσε χώρο όπου κυριαρχούσε η αμερικανική Boeing , με αεροσκάφη τα οποία είχαν σχεδιαστεί στα μέσα της δεκαετίας του 1960 . Οι μηχανικοί της ευρωπαϊκής εταιρείας γνώριζαν ότι η νέα - για την εποχή - τεχνολογία των υπολογιστών και των συνθετικών πλαστικών θα επέφερε πολύ καλύτερες επιδόσεις, τόσο στον κρίσιμο τομέα του βάρους, όσο και στους τομείς της κατασκευής και εργονομίας για τους πιλότους. Έτσι, τον Μάρτιο του 1982, έθεσαν τους στόχους για το νέο αεροσκάφος. Πρώτον, το Ά320 θα ήταν τεχνολογικά 2 γενιές πιο προηγμένο από τους βασικούς του (τότε) ανταγωνιστές, το Boeing 727 και το Boeing 737 . Για το λόγο αυτό, επιλέχθηκε και αναπτύχθηκε ένα ηλεκτρονικό σύστημα πτήσης (fly-by-wire), στο οποίο οι υδραυλικοί μηχανισμοί των επιφανειών χειρισμού θέτονταν υπό τον έλεγχο μιας σειράς υπολογιστών, οι οποίοι έπαιρναν εν...