Direkt zum Hauptbereich

Ολυμπιακή: Το τέλος μιας μεγάλης ιστορίας

Tη διακοπή των πτήσεων της, εξωτερικού, αλλά και εσωτερικού, από την ερχόμενη Τρίτη, 29 Σεπτεμβρίου ανακοίνωσαν οι Ολυμπιακές Αερογραμμές.Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, όσοι επιβάτες διαθέτουν εισιτήριο για πτήσεις των Ολυμπιακών Αερογραμμών μετά την 29η Σεπτεμβρίου έχουν τη δυνατότητα εξυπηρέτησης από την  Olympic Air αλλά και από άλλες αεροπορικές εταιρείες, βάσει συμφωνιών που έχουν ήδη συνάψει οι Ολυμπιακές Αερογραμμές και χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση των επιβατών. Αν κάποιοι επιβάτες  δεν επιθυμούν να πετάξουν με άλλη αεροπορική εταιρεία, δικαιούνται πλήρη επιστροφή του εισιτηρίου τους.Οι πτήσεις που σταματούν να πραγματοποιούνται από την ερχόμενη Τρίτη, είναι οι εξής:
Εξωτερικού
Αθήνα - Γιοχάνεσμπουργκ
Αθήνα - Βρυξέλλες
Αθήνα - Άμστερνταμ
Αθήνα - Βιέννη
Αθήνα - Βερολίνο
Αθήνα - Φρανκφούρτη
Αθήνα - Μόναχο
Αθήνα - Ντίσελντορφ
Αθήνα - Στουτγάρδη
Αθήνα - Παρίσι
Αθήνα - Ρώμη
Αθήνα - Μιλάνο
Αθήνα - Μαδρίτη
Αθήνα - Λονδίνο
Αθήνα - Μάντσεστερ
Αθήνα - Σόφια
Αθήνα - Λάρνακα
Αθήνα - Ντουμπάι
Αθήνα - Κουβέιτ
Αθήνα - Μόσχα
Αθήνα-Βουκουρέστι
Αθήνα - Νέα Υόρκη
Αθήνα - Μόντρεαλ
Αθήνα - Τορόντο
Θεσσαλονίκη - Κωνσταντινούπολη
Αθήνα - Γενεύη - Νίκαια
Αθήνα - Κίεβο - Οδησσός
Αθήνα - Πράγα
Εσωτερικού
Αθήνα - Θεσσαλονίκη
Αθήνα - Ηράκλειο
Θεσσαλονίκη - Ηράκλειο
Αθήνα - Χανιά
Θεσσαλονίκη - Χανιά
Αθήνα - Ρόδος
Αθήνα - Κέρκυρα
Αθήνα - Κως
Αθήνα - Χίος
Αθήνα - Μυτιλήνη
Θεσσαλονίκη - Μυτιλήνη
Αθήνα - Άγιος Νικόλαος
Αθήνα - Αλεξανδρούπολη
Αθήνα - Ζάκυνθος
Αθήνα - Ιωάννινα
Αθήνα - Καβάλα
Αθήνα - Καστοριά
Αθήνα - Κοζάνη
Αθήνα - Κεφαλονιά
Αθήνα - Λήμνος
Αθήνα - Μύκονος
Αθήνα - Άκτιο
Αθήνα - Σάμος
Αθήνα - Σαντορίνη
Αθήνα - Σύρος
Ρόδος - Ηράκλειο
Τέλος, όπως αναφέρει η ανακοίνωση των Ολυμπιακών Αερογραμμών, οι επιβάτες που διαθέτουν εισιτήριο για πτήσεις μετά την 29η Σεπτεμβρίου θα ενημερωθούν σχετικά, ενώ για περισσότερες πληροφορίες μπορούν να επικοινωνήσουν απευθείας με τα κατά τόπους γραφεία των Ολυμπιακών Αερογραμμών ή την Υπηρεσία Τηλεφωνικών Κρατήσεων (τηλ. 2109666666).

Beliebte Posts aus diesem Blog

Το φωνητικό αλφάβητο κατά τον ICAO

A = Alpha B = Bravo C = Charlie D = Delta E = Echo F = Foxtrot G = Golf H = Hotel I = India J = Juliet K = Kilo L = Lima M = Mike N = November O = Oscar P = Papa Q = Quebec R = Romeo S = Sierra T = Tango U = Uniform V = Victor W = Whiskey X = X-Ray Y = Yankee Z = Zulu 1= Wun 2= Too 3= Tree 4= Fow-er 5= Fife 6= Six 7= Seven 8= Ait 9= Nin-er 0= Ze-ro

Νέα για το στόλο της GainJet Aviation

Παρά την οικονομική κρίση, υπάρχουν ελληνικές αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες επικεντρώνουν το επιχειρηματικό τους ενδιαφέρον σε δύσκολες και απαιτητικές αγορές και όχι μόνο έχουν επιτυχία, αλλά επεκτείνονται μάλιστα. Έτσι και η GainJet, ιδρυθήσα το 2006, έχει περάσει από πολλές φάσεις. (παρουσίαση της εταιρείας σύντομα εδώ).  Σύμφωνα με πληροφορίες, μέσα στο 2010, και μέχρι τα μέσα του 2011 η εταιρεία αναμένει να εντάξει: * 1 B737 * 1 B757 (το δεύτερο στο στόλο της) * 1 B767 * 2 Gulfstream G450 * 1 Challenger 604 * 2 Cessna Citation Το ήδη υπάρχον Β757 (Boeing B757-23N, s/n 30232/888, SX-RFA) σχεδιάζεται να ανανεωθεί εσωτερικά τον Οκτώβριο του 2010, αποκτώντας κρεββατοκάμαρα και en suite δυνατότητες (γκαρνταρόμπα, μπάνιο).  Να σημειωθεί ότι η  εταιρεία έχει έναν από τους μεγαλύτερους στόλους Gulfstream διαφόρων εκδόσεων στην Ευρώπη, έχοντας αυτή τη στιγμή τουλάχιστον 9 ενεργά αεροσκάφη (7x IAI Gulfstream G200, 1x Gulfstream G450, 1x Gulfstream G550). AVNew...

Παρουσιαση αεροσκαφους: Airbus, oικογενεια Α320

Το πρόγραμμα για την κατασκευή του A320 ξεκίνησε το 1982 . Η Airbus, μετά την αρχική αποδοχή του A300 διαπίστωσε ότι η αγορά των τοπικών και μέσης απόστασης πτήσεων αποτελούσε χώρο όπου κυριαρχούσε η αμερικανική Boeing , με αεροσκάφη τα οποία είχαν σχεδιαστεί στα μέσα της δεκαετίας του 1960 . Οι μηχανικοί της ευρωπαϊκής εταιρείας γνώριζαν ότι η νέα - για την εποχή - τεχνολογία των υπολογιστών και των συνθετικών πλαστικών θα επέφερε πολύ καλύτερες επιδόσεις, τόσο στον κρίσιμο τομέα του βάρους, όσο και στους τομείς της κατασκευής και εργονομίας για τους πιλότους. Έτσι, τον Μάρτιο του 1982, έθεσαν τους στόχους για το νέο αεροσκάφος. Πρώτον, το Ά320 θα ήταν τεχνολογικά 2 γενιές πιο προηγμένο από τους βασικούς του (τότε) ανταγωνιστές, το Boeing 727 και το Boeing 737 . Για το λόγο αυτό, επιλέχθηκε και αναπτύχθηκε ένα ηλεκτρονικό σύστημα πτήσης (fly-by-wire), στο οποίο οι υδραυλικοί μηχανισμοί των επιφανειών χειρισμού θέτονταν υπό τον έλεγχο μιας σειράς υπολογιστών, οι οποίοι έπαιρναν εν...