Direkt zum Hauptbereich

Ελληνικες αεροπορικες εταιρειες: AIR FORUM [ - failed - ]

H AIR FORUM [Κωδικοι - / -] ιδρυθηκε απο ατομα συμπεριλαμβανομενων και συνταξιουχων της Ολυμπιακης το πρωτο εξαμηνο του 1990. Ο στολος της εταιρειας αποτελουνταν απο 2 SHORTS SX-7 SKYVAN Mk.III (SX-BBN και SX-BBO), αεροσκαφη τα οποια εκεινη την εποχη απεσυρε η Ολυμπιακη. Το SX-BBN παραδωθηκε τον Ιουνιο του 1990 και το SX-BBO τον Δεκεμβριο του ιδιου ετους. Και τα δυο αεροσκαφη ειχαν παρει τα χρωματα της εταιρειας. Πτησεις δεν εκτελεσαν ποτε, περα απο καποια test flights, μεχρι που πουληθηκαν, το SX-BBN τον Μαιο του 1993 και το SX-BBO τον Φεβρουαριο του 1994. Στα αρχικα σχεδια της Air Forum ηταν η αντικατασταση αυτων των 2 αεροσκαφων με μεγαλυτερα και νεοτερα στροβιλοελικοφορα αεροσκαφη, κατι που βεβαια δεν εγινε ποτε. Η εταιρεια εκλεισε οριστικα το 1995.

Δεν ειναι γνωστο ποιους προορισμους ηθελε να ενταξει στο πτητικο της προγραμμα.

 
Τα ακολουθα αεροσκαφη ειχαν αποκτησει τα χρωματα της εταιρειας.

  • SX-BBN SHORTS SX-7 SKYVAN Mk.III cn SH.1869 "ICARUS"
  • SX-BBO SHORTS SX-7 SKYVAN Mk.III cn SH.1870 "VETERAN"
Ιδιαιτερες ευχαριστιες προς τον κ. Γιώργο Πανταλό για την παραχωρηση των πληροφοριων!
 
Εαν καποιος αναγνωστης εχει επιπλεον, ή διορθωτικες πληροφοριες, παρακαλειται να επικοινωνησει μαζι μου! Ευχαριστω!

Beliebte Posts aus diesem Blog

Το φωνητικό αλφάβητο κατά τον ICAO

A = Alpha B = Bravo C = Charlie D = Delta E = Echo F = Foxtrot G = Golf H = Hotel I = India J = Juliet K = Kilo L = Lima M = Mike N = November O = Oscar P = Papa Q = Quebec R = Romeo S = Sierra T = Tango U = Uniform V = Victor W = Whiskey X = X-Ray Y = Yankee Z = Zulu 1= Wun 2= Too 3= Tree 4= Fow-er 5= Fife 6= Six 7= Seven 8= Ait 9= Nin-er 0= Ze-ro

Νέα για το στόλο της GainJet Aviation

Παρά την οικονομική κρίση, υπάρχουν ελληνικές αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες επικεντρώνουν το επιχειρηματικό τους ενδιαφέρον σε δύσκολες και απαιτητικές αγορές και όχι μόνο έχουν επιτυχία, αλλά επεκτείνονται μάλιστα. Έτσι και η GainJet, ιδρυθήσα το 2006, έχει περάσει από πολλές φάσεις. (παρουσίαση της εταιρείας σύντομα εδώ).  Σύμφωνα με πληροφορίες, μέσα στο 2010, και μέχρι τα μέσα του 2011 η εταιρεία αναμένει να εντάξει: * 1 B737 * 1 B757 (το δεύτερο στο στόλο της) * 1 B767 * 2 Gulfstream G450 * 1 Challenger 604 * 2 Cessna Citation Το ήδη υπάρχον Β757 (Boeing B757-23N, s/n 30232/888, SX-RFA) σχεδιάζεται να ανανεωθεί εσωτερικά τον Οκτώβριο του 2010, αποκτώντας κρεββατοκάμαρα και en suite δυνατότητες (γκαρνταρόμπα, μπάνιο).  Να σημειωθεί ότι η  εταιρεία έχει έναν από τους μεγαλύτερους στόλους Gulfstream διαφόρων εκδόσεων στην Ευρώπη, έχοντας αυτή τη στιγμή τουλάχιστον 9 ενεργά αεροσκάφη (7x IAI Gulfstream G200, 1x Gulfstream G450, 1x Gulfstream G550). AVNew...

Παρουσιαση αεροσκαφους: Airbus, oικογενεια Α320

Το πρόγραμμα για την κατασκευή του A320 ξεκίνησε το 1982 . Η Airbus, μετά την αρχική αποδοχή του A300 διαπίστωσε ότι η αγορά των τοπικών και μέσης απόστασης πτήσεων αποτελούσε χώρο όπου κυριαρχούσε η αμερικανική Boeing , με αεροσκάφη τα οποία είχαν σχεδιαστεί στα μέσα της δεκαετίας του 1960 . Οι μηχανικοί της ευρωπαϊκής εταιρείας γνώριζαν ότι η νέα - για την εποχή - τεχνολογία των υπολογιστών και των συνθετικών πλαστικών θα επέφερε πολύ καλύτερες επιδόσεις, τόσο στον κρίσιμο τομέα του βάρους, όσο και στους τομείς της κατασκευής και εργονομίας για τους πιλότους. Έτσι, τον Μάρτιο του 1982, έθεσαν τους στόχους για το νέο αεροσκάφος. Πρώτον, το Ά320 θα ήταν τεχνολογικά 2 γενιές πιο προηγμένο από τους βασικούς του (τότε) ανταγωνιστές, το Boeing 727 και το Boeing 737 . Για το λόγο αυτό, επιλέχθηκε και αναπτύχθηκε ένα ηλεκτρονικό σύστημα πτήσης (fly-by-wire), στο οποίο οι υδραυλικοί μηχανισμοί των επιφανειών χειρισμού θέτονταν υπό τον έλεγχο μιας σειράς υπολογιστών, οι οποίοι έπαιρναν εν...