Direkt zum Hauptbereich

Κόβουν τις εκπομπές διοξειδίου κατά 50% οι αεροπορικές

Μια πολύ σημαντική δέσμευση αναμένεται να κάνει σήμερα ο παγκόσμιος κλάδος των αερομεταφορών, αναφορικά  με τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κατά 50% έως το 2050, σύμφωνα με δημοσίευμα της"Guardian". Η δέσμευση αυτή γίνεται κατά την έναρξη των συνομιλιών του ΟΗΕ στη Νέα Υόρκη για τις κλιματικές αλλαγές.

Όπως αναφέτει το 
AFP, ο διευθύνων σύμβουλος της British Airways, Γούιλι Γουόλς, θα παρουσιάσει μια συμφωνία που έχει επιτευχθεί μεταξύ των αεροπορικών εταιρειών, των αεροδρομίων και της αεροναυπηγικής βιομηχανίας για την περιστολή των εκπομπών διοξειδίου σε επίπεδα χαμηλότερα από του 2005 έως το 2050. Η κίνηση αυτή εκτιμάται ότι θα εκτινάξει τις τιμές των εισιτηρίων, ενώ θα προκαλέσει μια κούρσα πράσινης τεχνολογίας μεταξύ των εταιρειών κατασκευής αεροσκαφών, όπως εκτιμά η εφημερίδα. "Οι εκπομπές διοξειδίου από τις διεθνείς αερομεταφορές δεν περιλαμβάνονται στο Πρωτόκολλο του Κιότο, πριν 12 χρόνια. Σήμερα έχουμε την ευκαιρία να διορθώσουμε αυτή την παράλειψη, και πρέπει να την εκμεταλλευτούμε", θα αναφέρει στην παρουσίασή του προς αντιπροσώπους του ΟΗΕ ο επικεφαλής της British Airways.
"Οι προτάσεις μας αντιπροσωπεύουν τους πλέον περιβαλλοντικά αποτελεσματικούς και πρακτικούς τρόπους για τη μείωση των επιπτώσεων από τις εκπομπές διοξειδίου των αεροσκαφών. Αποτελούν δε την καλύτερη επιλογή για τον πλανήτη και προτρέπουμε τον ΟΗΕ να τις υιοθετήσει", τονίζεται στο έγγραφο που θα υποβληθεί στον διεθνή οργανισμό.
πηγη: tdn.gr

Beliebte Posts aus diesem Blog

Το φωνητικό αλφάβητο κατά τον ICAO

A = Alpha B = Bravo C = Charlie D = Delta E = Echo F = Foxtrot G = Golf H = Hotel I = India J = Juliet K = Kilo L = Lima M = Mike N = November O = Oscar P = Papa Q = Quebec R = Romeo S = Sierra T = Tango U = Uniform V = Victor W = Whiskey X = X-Ray Y = Yankee Z = Zulu 1= Wun 2= Too 3= Tree 4= Fow-er 5= Fife 6= Six 7= Seven 8= Ait 9= Nin-er 0= Ze-ro

Νέα για το στόλο της GainJet Aviation

Παρά την οικονομική κρίση, υπάρχουν ελληνικές αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες επικεντρώνουν το επιχειρηματικό τους ενδιαφέρον σε δύσκολες και απαιτητικές αγορές και όχι μόνο έχουν επιτυχία, αλλά επεκτείνονται μάλιστα. Έτσι και η GainJet, ιδρυθήσα το 2006, έχει περάσει από πολλές φάσεις. (παρουσίαση της εταιρείας σύντομα εδώ).  Σύμφωνα με πληροφορίες, μέσα στο 2010, και μέχρι τα μέσα του 2011 η εταιρεία αναμένει να εντάξει: * 1 B737 * 1 B757 (το δεύτερο στο στόλο της) * 1 B767 * 2 Gulfstream G450 * 1 Challenger 604 * 2 Cessna Citation Το ήδη υπάρχον Β757 (Boeing B757-23N, s/n 30232/888, SX-RFA) σχεδιάζεται να ανανεωθεί εσωτερικά τον Οκτώβριο του 2010, αποκτώντας κρεββατοκάμαρα και en suite δυνατότητες (γκαρνταρόμπα, μπάνιο).  Να σημειωθεί ότι η  εταιρεία έχει έναν από τους μεγαλύτερους στόλους Gulfstream διαφόρων εκδόσεων στην Ευρώπη, έχοντας αυτή τη στιγμή τουλάχιστον 9 ενεργά αεροσκάφη (7x IAI Gulfstream G200, 1x Gulfstream G450, 1x Gulfstream G550). AVNew...

Παρουσιαση αεροσκαφους: Airbus, oικογενεια Α320

Το πρόγραμμα για την κατασκευή του A320 ξεκίνησε το 1982 . Η Airbus, μετά την αρχική αποδοχή του A300 διαπίστωσε ότι η αγορά των τοπικών και μέσης απόστασης πτήσεων αποτελούσε χώρο όπου κυριαρχούσε η αμερικανική Boeing , με αεροσκάφη τα οποία είχαν σχεδιαστεί στα μέσα της δεκαετίας του 1960 . Οι μηχανικοί της ευρωπαϊκής εταιρείας γνώριζαν ότι η νέα - για την εποχή - τεχνολογία των υπολογιστών και των συνθετικών πλαστικών θα επέφερε πολύ καλύτερες επιδόσεις, τόσο στον κρίσιμο τομέα του βάρους, όσο και στους τομείς της κατασκευής και εργονομίας για τους πιλότους. Έτσι, τον Μάρτιο του 1982, έθεσαν τους στόχους για το νέο αεροσκάφος. Πρώτον, το Ά320 θα ήταν τεχνολογικά 2 γενιές πιο προηγμένο από τους βασικούς του (τότε) ανταγωνιστές, το Boeing 727 και το Boeing 737 . Για το λόγο αυτό, επιλέχθηκε και αναπτύχθηκε ένα ηλεκτρονικό σύστημα πτήσης (fly-by-wire), στο οποίο οι υδραυλικοί μηχανισμοί των επιφανειών χειρισμού θέτονταν υπό τον έλεγχο μιας σειράς υπολογιστών, οι οποίοι έπαιρναν εν...