Direkt zum Hauptbereich

Aegean Airlines: Αύξηση εσόδων και κερδοφορίας στο α΄ εξάμηνο



Αύξηση στον κύκλο εργασιών και βελτίωση της κερδοφορίας παρουσίασε η αεροπορική εταιρία AEGEAN ανακοινώνει στο πρώτο εξάμηνο 2009. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις ανήλθαν σε €275,5εκ., σημειώνοντας αύξηση 5%.

Τα λειτουργικά κέρδη προ φόρων, τόκων, αποσβέσεων και εξόδων μίσθωσης αεροσκαφών (EBITDAR) αυξήθηκαν κατά 43% στα €42,5εκ. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε €18,2εκ. από €7,7εκ. το προηγούμενο έτος (αύξηση 135%). Τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε €13,4εκ. από €5,5εκ. το πρώτο εξάμηνο του 2008 (αύξηση 143%).

Οι κυριότεροι παράγοντες που συντέλεσαν στη βελτίωση της οργανικής κερδοφορίας του πρώτου εξαμήνου ήταν κυρίως η πτώση των τιμών του πετρελαίου καθώς και οι ωφέλειες στο λειτουργικό κόστος από την ανανέωση του στόλου της εταιρίας.

Παρά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία, το πρώτο εξάμηνο του 2009 η AEGEAN συνέχισε την επέκταση του δικτύου της με την έναρξη δρομολογίων από Αθήνα προς Παρίσι, Βερολίνο, Βρυξέλλες, Βαρκελώνη, Βενετία και Πάφο ενώ σύντομα αναμένεται η έναρξη του δρομολογίου Αθήνα - Κωνσταντινούπολη καθώς και η έναρξη πτήσεων προς το αεροδρόμιο Heathrow του Λονδίνου.

Η AEGEAN μετέφερε 2,9 εκ. επιβάτες το πρώτο εξάμηνο του 2009, καταγράφοντας ετήσια αύξηση 9%, εκτελώντας 12% περισσότερες πτήσεις. Συγκεκριμένα, στο δίκτυο εσωτερικού η AEGEAN μετέφερε 1,7 εκ. επιβάτες, σημειώνοντας αύξηση 3% σε σχέση με το 2009 ενώ στο δίκτυο εξωτερικού κατέγραψε αύξηση ύψους 20%, μεταφέροντας 1,2 εκ. επιβάτες. Με δεδομένη τη μείωση των αφίξεων εξωτερικού στα αεροδρόμια της Ελλάδος κατά περίπου 10% για όλη την αγορά, η αύξηση επιβατών εξωτερικού της AEGEAN κατά 20% σημαίνει σημαντική διεύρυνση του μεριδίου αγοράς και περαιτέρω ενίσχυση της θέσης της σαν τον μεγαλύτερο σε επιβατική κίνηση αερομεταφορέα της Ελλάδος.

Ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος, σχολιάζοντας τα αποτελέσματα ανέφερε σχετικά:«Οι συνθήκες στην Ευρωπαϊκή αγορά αερομεταφορών εξακολουθούν να είναι δύσκολες με κύρια χαρακτηριστικά την κάμψη της ζήτησης και τη σημαντική πτώση των ναύλων, η επίδραση των οποίων ξεπερνά την ωφέλεια από το χαμηλότερο επίπεδο τιμών πετρελαίου. Υπό τις παρούσες αβέβαιες συνθήκες, ασφαλείς προβλέψεις για μελλοντικά οικονομικά μεγέθη είναι εξαιρετικά δύσκολες.

Σε ένα περιβάλλον όπου οι μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρίες της Ευρώπης παρουσιάζουν σημαντικές ζημίες, η AEGEAN το πρώτο εξάμηνο του 2009 παρέλαβε 8 νέα αεροσκάφη, κατέβαλε μέρισμα ύψους €18εκ. και παράλληλα πέτυχε αύξηση των ταμειακών αποθεμάτων της κατά €43 εκ. φθάνοντας τα €226εκ. διαθέσιμα στο τέλος του εξαμήνου.

Ο νέος στόλος της εταιρίας, η αποδοχή από το επιβατικό κοινό, η ένταξη στην STAR ALLIANCE που αναμένεται τους επόμενους 10 μήνες και η υγιής χρηματοοικονομική μας θέση μας δίνουν τη σιγουριά για τη συνέχιση της επιτυχημένης πορείας μας».

Τον Μάιο του 2009 το Διοικητικό Συμβούλιο της Star Alliance, της μεγαλύτερης παγκόσμιας αεροπορικής συμμαχίας, έκανε δεκτή την αίτηση μέλους της AEGEAN. Ως μέλος της Star Alliance από το καλοκαίρι του 2010, η AEGEAN θα αποκτήσει πρόσβαση στις παγκόσμιες αγορές όπου υπάρχει σημαντική παρουσία της ελληνικής ομογένειας, όπως η Αυστραλία, ο Καναδάς, η Βόρειος Αφρική και οι ΗΠΑ. Παράλληλα, οι ταξιδιώτες που διαμένουν στην Ελλάδα θα μπορούν στο μέλλον να επωφεληθούν από τις δυνατότητες που προσφέρει η Star Alliance, παγκόσμια πρόσβαση μέσω ενός εκτεταμένου δικτύου, άνετα ταξίδια και αναγνώριση από τα προγράμματα πιστότητας επιβατών.

πηγη: nooz.gr

Beliebte Posts aus diesem Blog

Το φωνητικό αλφάβητο κατά τον ICAO

A = Alpha B = Bravo C = Charlie D = Delta E = Echo F = Foxtrot G = Golf H = Hotel I = India J = Juliet K = Kilo L = Lima M = Mike N = November O = Oscar P = Papa Q = Quebec R = Romeo S = Sierra T = Tango U = Uniform V = Victor W = Whiskey X = X-Ray Y = Yankee Z = Zulu 1= Wun 2= Too 3= Tree 4= Fow-er 5= Fife 6= Six 7= Seven 8= Ait 9= Nin-er 0= Ze-ro

Ατύχημα στα Μέγαρα

Σήμερα όπως ανακοινωσε το ΓΕΣ, ένα  Piper PA.44-180 Seminole με νηολόγιο SX-BTC (σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες), έκανε ασφαλή αναγκαστική προσγείωση στο αεροδρόμιο των Μεγάρων στις 16:35. Το μικρό δικινητήριο αεροσκάφος παρουσίασε πρόβλημα στο άνοιγμα του κυρίους σκέλους προσγείωσης, με αποτέλεσμα να προσγειωθεί με αυτό ανεβασμένο. Άμεσα επενέβη η ομάδα διάσωσης του στρατιωτικού αεροδρομίου, ενώ οι επιβάτες είναι όλοι καλά στην υγεία τους. Το αεροπλάνο ανήκει στην εταιρεία Global Aviation η οποία δραστηριοποιείται από το 1998 στον αεροπορικό χώρο, χωρίς ποτέ να έχει κάποιο σοβαρό ατύχημα.  AVNews

Αποχαιρετισμος στην Ολυμπιακη: Μια προσωπικη προσεγγιση

Για να πω την αληθεια, τωρα που ξεκινησα να το γραφω, δεν ξερω πως και τι θα γραψω… Σπανιο για μενα, οποιος με ξερει μπορει να το επιβεβαιωσει.. Τι να γραψει κανεις για να μπορεσει να εκφρασει τα αισθηματα του για κατι το τοσο απροσωπο και ομως τοσο προσωπικο.. Η Ολυμπιακη μας, ολων των Ελληνων δεν υπαρχει πια. Για να ακριβολογω: Δεν υπαρχει οπως την ξεραμε. Η Ολυμπιακη, η εταιρεια που στους Ελληνες της διασπορας εδω και δεκαετειες εφερνε εν ριπη οφθαλμου ελληνικες παραλιες, τη μυρωδια απο τα ψητα σουβλακια και τις αλλες λιχουδιες μπροστα στα ματια μας, τον αστραφτερο ηλιο, τη γαλαζοπρασινη θαλασσα, με φοντο αχνο ενα τεραστιο αεροπλανο, συνηθως ενα Β742 την ωρα της προσγειωσης δεν υπαρχει πια.  Αισθανομαι πως ενα δακρυ μου κυλαει αθελα μου και φοβαμαι οτι θα γινει ποταμι. Με τρεμαμενα χερια ψαχνω και βρισκω ενα πακετο χαρτομαντηλα. Χαμογελαω, γιατι μου περναει απο το μυαλο ενας αδιευκρινιστος αριθμος: Ποσες φορες εβρισα την Ολυμπιακη μου για τις απεργειες και τις καθυστερησεις της; Πο