Συνολικά 104 άνθρωποι -93 επιβάτες και 11 μέλη πληρώματος- σκοτώθηκαν το πρωί κατά τη συντριβή λιβυκού αεροσκάφους στο αεροδρόμιο της Τρίπολης, μετέδωσε το τηλεοπτικό δίκτυο Al Arabiya. Το δυστύχημα συνέβη στις 06:10 τοπική ώρα (07:10 ώρα Ελλάδας), καθώς το αεροσκάφος αντιμετώπισε πρόβλημα κατά την προσγείωση. Πρόκειται για την πτήση 8U771 της λιβυκής αεροπορικής εταιρείας Afriqiyah Airways που εκτελούνταν με ένα Αirbus A330-202 (σύμφωνα με πρώτες πληροφορίες πρόκειται για το 5A-ONG cn 1024, πρώτη πτήση στις 12/08/2009), η οποία είχε αναχωρήσει από το Γιοχάνεσμπουργκ της Νότιας Αφρικής. Σε ανακοίνωσή της, στην επίσημη ιστοσελίδα της, η αεροπορική εταιρεία δεν επιβεβαιώνει τις πληροφορίες για τον αριθμό των θυμάτων και αναφέρει ότι βρίσκεται σε εξέλιξη επιχείρηση διάσωσης. Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες, ένα αγόρι οκτώ ετών από την Ολλανδία, σύμφωνα με πηγές του αεροδρομίου της Τρίπολης, είναι ο μοναδικός επιζών του τραγικού δυστυχήματος.
Το ενδεχόμενο τρομοκρατικής ενέργειας απέκλεισε κατηγορηματικά με νέες του δηλώσεις ο Λίβυος Υπουργός Μεταφορών Μοχάμεντ Ζιντάν.
Η κατασκευάστρια εταιρεία Airbus επιβεβαίωσε με ανακοίνωσή της ότι πρόκειται για αεροσκάφος τύπου Airbus 330-200 και δήλωσε ότι "θα παράσχει πλήρη τεχνική βοήθεια στις αρμόδιες αρχές για τη διερεύνηση των αιτίων του δυστυχήματος".
Το ενδεχόμενο τρομοκρατικής ενέργειας απέκλεισε κατηγορηματικά με νέες του δηλώσεις ο Λίβυος Υπουργός Μεταφορών Μοχάμεντ Ζιντάν.
Η κατασκευάστρια εταιρεία Airbus επιβεβαίωσε με ανακοίνωσή της ότι πρόκειται για αεροσκάφος τύπου Airbus 330-200 και δήλωσε ότι "θα παράσχει πλήρη τεχνική βοήθεια στις αρμόδιες αρχές για τη διερεύνηση των αιτίων του δυστυχήματος".
Metars:
HLLT 120620 VRB03KT 2000 BR BKN003 20/18 Q1009
HLLT 120620Z VRB03KT 2000 BR BKN003 20/18 Q1009
HLLT 120550 00000KT 2000 BR BKN003 19/18 Q1009
HLLT 120550Z 00000KT 2000 BR BKN003 19/18 Q1009
HLLT 120520Z VRB03KT 2000 BR BKN003 19/17 Q1009
HLLT 120450Z 26007KT 2000 BR FEW003 19/17 Q1009
HLLT 120425Z 27008KT 2000 BR NSC 19/17 Q1009
HLLT 120420Z 27007KT 5000 BR NSC 19/17 Q1009
HLLT 120350Z VRB01KT 6000 NSC 19/17 Q1008
HLLT 120250Z 35003KT 6000 SKC 19/17 Q1008
HLLT 112350Z 31004KT 7000 SKC 20/17 Q1008
HLLT 112250 32005KT 7000 SKC 21/17 Q1008
HLLT 112250Z 32005KT 7000 SKC 21/17 Q1008
HLLT 112150 34003KT 7000 SKC 22/16 Q1008
HLLT 120620Z VRB03KT 2000 BR BKN003 20/18 Q1009
HLLT 120550 00000KT 2000 BR BKN003 19/18 Q1009
HLLT 120550Z 00000KT 2000 BR BKN003 19/18 Q1009
HLLT 120520Z VRB03KT 2000 BR BKN003 19/17 Q1009
HLLT 120450Z 26007KT 2000 BR FEW003 19/17 Q1009
HLLT 120425Z 27008KT 2000 BR NSC 19/17 Q1009
HLLT 120420Z 27007KT 5000 BR NSC 19/17 Q1009
HLLT 120350Z VRB01KT 6000 NSC 19/17 Q1008
HLLT 120250Z 35003KT 6000 SKC 19/17 Q1008
HLLT 112350Z 31004KT 7000 SKC 20/17 Q1008
HLLT 112250 32005KT 7000 SKC 21/17 Q1008
HLLT 112250Z 32005KT 7000 SKC 21/17 Q1008
HLLT 112150 34003KT 7000 SKC 22/16 Q1008
πηγές: ΔΟΛ, AVNews, AVHerald, Reuters