Το μοιραίο αεροσκάφος για το οποίο πρόκειται, ήταν ένα Tu-154M (κωδική ονομασία αρχικού τύπου κατά ΝΑΤΟ: "Careless") με c/n 837, Μ.NR. 90A837, κινητήρες Awiadwigatel Solowjow D-30KP/KU, νηολόγιο "101", και διακριτικό "Polskie Lotnicze Wojska", ενώ ανήκε στην 36.SPLT - 36 Specjalny Pułk Lotnictwa Transportowego (36o Ειδικό Αεροπορικό Σύνταγμα). Η κατασκευή του είχε τελειώσει στις 29.06.1990, ενώ μέσα στον ίδιο χρόνο είχε παραδοθεί στην Πολωνική Πολεμική Αεροπορία. Νηολογήθηκε αρχικά τον Ιούλιο του 1990 με νηολόγιο "837", ενώ το τελευταίο του, το "101" το πήρε τον Δεκέμβριο του 1996.
Μέχρι το συμβάν είχε κάνει περίπου 1483 κύκλους και είχε 5402 ώρες πτήσεων στο ενεργητικό του. (στοιχεία αρχών Απριλίου 2010).
AVNews
Μέχρι το συμβάν είχε κάνει περίπου 1483 κύκλους και είχε 5402 ώρες πτήσεων στο ενεργητικό του. (στοιχεία αρχών Απριλίου 2010).
AVNews