Στις 13 Απριλίου, λίγες ώρες πριν το ατύχημα της AeroUnion, ένα Boeing 737-3S1 με νηολόγιο PK-MDF της εταιρείας Merpati Nusantara Airlines με 97 επιβάτες και 6μελές πλήρωμα, κατά τη διάρκεια της προσγείωσης της πτήσης από το Sorong προς το Manokwari ξέφυγε του διαδρόμου, κόπηκε σε 2 μέρη, και σταμάτησε κάπου 170 μέτρα από το τέλος του διαδρόμου προσγείωσης (2000 μέτρα) στην κοίτη ενός ποταμού. Σύμφωνα με πρώτες πληροφορίες, 23 άτομα τραυματίστηκαν, 3 από τα οποία σοβαρά.
Αυτό ήταν η 25η ολίκη απώλεια αεροσκάφους της εταιρείας, η οποία λειτουργεί από το 1962.
Να υπενθυμιστεί ότι η εταιρεία έχει ολική απαγόρευση από την ΕΕ για πτήσεις απο και προς την Ευρώπη, ενώ το Fokker 100 D-AFKE της Contact Air το οποίο είχε ένα ατύχημα στο αεροδρόμιο της Στουτγκαρδης τη 14η Σεπτεμβρίου 2009, όταν το κύριο σκέλος προσγείωσης δεν κατέβηκε, πετούσε με την Merpati και είχε ενταχθεί στον στόλο της Contact Air 4 ημέρες πριν το συμβάν. Μέσα στο αεροπλάνο βρίσκονταν και ο Franz Münterfering, πρόεδρος του γερμανικου σοσιαλιστικού κόμματος.
ΑVNews
Αυτό ήταν η 25η ολίκη απώλεια αεροσκάφους της εταιρείας, η οποία λειτουργεί από το 1962.
Να υπενθυμιστεί ότι η εταιρεία έχει ολική απαγόρευση από την ΕΕ για πτήσεις απο και προς την Ευρώπη, ενώ το Fokker 100 D-AFKE της Contact Air το οποίο είχε ένα ατύχημα στο αεροδρόμιο της Στουτγκαρδης τη 14η Σεπτεμβρίου 2009, όταν το κύριο σκέλος προσγείωσης δεν κατέβηκε, πετούσε με την Merpati και είχε ενταχθεί στον στόλο της Contact Air 4 ημέρες πριν το συμβάν. Μέσα στο αεροπλάνο βρίσκονταν και ο Franz Münterfering, πρόεδρος του γερμανικου σοσιαλιστικού κόμματος.
ΑVNews