Direkt zum Hauptbereich

Απογειώνονται τα υδροπλάνα από τη γραφειοκρατία


Απογείωση των υδροπλάνων από τον... βυθό της γραφειοκρατίας, στον οποίο είχαν οδηγηθεί τα τελευταία χρόνια, επιχειρεί το υπουργείο Μεταφορών.
Από το τέλος της περασμένης εβδομάδας η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) έθεσε σε δημόσια διαβούλευση σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος για τη χορήγηση αδειών λειτουργίας σε υδατοδρόμια.

Στόχος της κυβέρνησης, όπως ανακοίνωσε χθες ο υπουργός Μεταφορών Δημ. Ρέππας, είναι η αδειοδότηση των υδατοδρομίων να ολοκληρώνεται μέσα σε διάστημα 70 ημερών.
Το υπό διαβούλευση Π.Δ., σύμφωνα με τον υφυπουργό Μεταφορών Ν. Σηφουνάκη, εκκρεμούσε εδώ και πέντε χρόνια (!), γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα να ματαιωθούν ιδιωτικές επενδύσεις τουλάχιστον 100 εκατ. ευρώ. Όπως τόνισε ο κ. Σηφουνάκης, «με το σχέδιο Π.Δ. δημιουργείται το πλαίσιο της χορήγησης άδειας λειτουργίας και εκμετάλλευσης υδατοδρομίων και καθορίζονται τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για τις αδειοδοτήσεις».
Μόνο ένα υδατοδρόμιο
Μέχρι σήμερα, λειτουργεί ένα υδατοδρόμιο στον Βόλο, αλλά και αυτό χωρίς να υπάρχουν μελέτες περιβαλλοντικών επιπτώσεων. Έως το 2005 είχαν δοθεί άλλες δέκα άδειες λειτουργίας και είχε αναδειχθεί ένας πάροχος που θα κάλυπτε και το Αιγαίο, αλλά λόγω της γραφειοκρατίας αποσύρθηκε. Όπως τόνισε ο κ. Σηφουνάκης, «με το σχέδιο Π.Δ. δημιουργείται το πλαίσιο της χορήγησης άδειας λειτουργίας και εκμετάλλευσης υδατοδρομίων και καθορίζονται τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για τις αδειοδοτήσεις».

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να μετέχουν στη διαβούλευση, στέλνοντας τα σχόλιά τους στο e-mail: water-aerodromes@hcaa. gr μέχρι τις 15 Απριλίου 2010. Τα σχόλια θα αναρτώνται στο Διαδίκτυο από την ΥΠΑ (www. hcaa. gr ή www. ypa.gr).
Η πρώτη απόπειρα

Τα υδροπλάνα επιχείρησε να φέρει στην Ελλάδα το 2004 ο ελληνοκαναδός επιχειρηματίας κ. Μιχ. Πατέλλης. Ωστόσο, μετά 5 χρόνια συνεχώνκαθημερινών- αναμετρήσεων με το «τέρας» της ελληνικής γραφειοκρατίας, ηττήθηκε κατά κράτος. Κι ας πήγε βόλτες με τα υδροπλάνα του σχεδόν το... μισό Υπουργικό
Συμβούλιο της προηγούμενης κυβέρνησης. Δεν ήταν λίγοι οι υπουργοί που, μετά τις βόλτες τους σε νησιά και... λίμνες, δήλωναν έκπληκτοι για το σχέδιο ανάπτυξης υδροπλάνων στην Ελλάδα, ένα νέο μεταφορικό μέσο που- όπως έλεγαν- ταιριάζει γάντι στη γεωμορφολογία της χώρας.
Τελικά, ο εμπνευστής του σχεδίου με τα υδροπλάνα αναχώρησε για τον Καναδά με ζημιές τουλάχιστον 25 εκατ. ευρώ.

πηγή: Τα Νέα

Beliebte Posts aus diesem Blog

Το φωνητικό αλφάβητο κατά τον ICAO

A = Alpha B = Bravo C = Charlie D = Delta E = Echo F = Foxtrot G = Golf H = Hotel I = India J = Juliet K = Kilo L = Lima M = Mike N = November O = Oscar P = Papa Q = Quebec R = Romeo S = Sierra T = Tango U = Uniform V = Victor W = Whiskey X = X-Ray Y = Yankee Z = Zulu 1= Wun 2= Too 3= Tree 4= Fow-er 5= Fife 6= Six 7= Seven 8= Ait 9= Nin-er 0= Ze-ro

Ατύχημα στα Μέγαρα

Σήμερα όπως ανακοινωσε το ΓΕΣ, ένα  Piper PA.44-180 Seminole με νηολόγιο SX-BTC (σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες), έκανε ασφαλή αναγκαστική προσγείωση στο αεροδρόμιο των Μεγάρων στις 16:35. Το μικρό δικινητήριο αεροσκάφος παρουσίασε πρόβλημα στο άνοιγμα του κυρίους σκέλους προσγείωσης, με αποτέλεσμα να προσγειωθεί με αυτό ανεβασμένο. Άμεσα επενέβη η ομάδα διάσωσης του στρατιωτικού αεροδρομίου, ενώ οι επιβάτες είναι όλοι καλά στην υγεία τους. Το αεροπλάνο ανήκει στην εταιρεία Global Aviation η οποία δραστηριοποιείται από το 1998 στον αεροπορικό χώρο, χωρίς ποτέ να έχει κάποιο σοβαρό ατύχημα.  AVNews

Ελληνικες αεροπορικες εταιρειες: Hellas Wings [ - closed - ]

H Hellas Wings Ελληνικα Φτερα Ε.Π.Ε. [Κωδικοι - / LJR] ηταν μια θυγατρικη εταιρεια της Athens Aviation Services (με εδρα τη Γλυφαδα, η οποια ειχε δικτυο επιγειας εξυπηρετησης σε 22 ελληνικα αεροδρομια, με δραστηριοτητα στον χωρο απο το 1973) και ιδρυθηκε τελη 1997. Την αδεια εμπορικης εκμεταλλευσης την πηρε στις 04.09.1998, και με βαση αυτη μπορουσε να μεταφερει επιβατες, εμπορευματα και ταχυδρομειο, με το χαρακτηρισμο της εταιρειας σαν εταιρεια aerotaxi. Η εταιρεια προσεφερε τα αεροσκαφη της για μισθωση περιορισμενου χρονου. Καποια στιγμη το 2006 συνδεθηκε λανθασμενα με την Hellas Wings στη Νορβηγια, μιας και αυτη ειναι tour operator (με ελληνα ιδιοκτητη) και οχι αεροπορικη εταιρεια και ουδεποτε ειχε σχεση με την LJR. Τον Μαρτιο του 2000 πηρε την αδεια εκμεταλλευσης για ενα ΒΑe Jetstream 31 (18 pax conf.) για ad hoc charter πτησεις. Το 2002 καταφερε και εκλεισε συμβολαιο αεροδιακομιδης ασθενων που περιελαμβανε και τους Ολυμπιακους Αγωνες της Αθηνας το 2004. Το 2004, μεταξυ 20 Ιουν