Direkt zum Hauptbereich

Macedonian Airlines: Η προσωπική μου προσέγγιση - εναλλακτική λύση

Σα Σαλονικιός, με την έδωσε η πληροφορία (που έρχεται από ανώτατο στέλεχος της ΟΑ) οτι τα Α320 που δεν θα παραληφθούν προορίζονταν για τη Macedonian Airlines, δίνοντας κατ αυτό τον τρόπο άδοξο τέλος στο "όνειρο". Και όμως, υπάρχει κάτι που με καίει, κάτι που δε με κάθεται καλά.. 
Και το αναλύω: Όταν η MIG ανακοίνωσε την πρόθεση (επαν-)ίδρυσης της Macedonian Airlines, είχε αναφερει ο πρόεδρος της ότι "αγοραστήκαν τα δικαιώματα" χρήσης του ονόματος της. Άρα αυτό συνεπάγεται με όποια έξοδα συνεπάγεται. Έξοδα που θα ισοφαρρίζονταν όταν θα ξεκινούσε η εταιρία το πτητικό της έργο και μετά. Έξοδα τα οποία η διοίκηση πρέπει να δικαιολογήσει στους μετόχους της, ή όπου τελος πάντων πρέπει να δικαιολογήσει. Με την απορρόφηση από την Aegean, χάνεται το νόημα ύπαρξης της Macedonian Airlines, μιας και η Olympic θα αποκτήσει πρόσβαση στις αγορές τις οποίες στόχευε η Macedonian μέσω του δικτύου της Aegean. Κατ'εμέ, το brand name "Macedonian" ΠΡΕΠΕΙ να εισαχθεί, αλλά με άλλο στόχο. 
Συγκεκριμένα? Να εισαχθεί σαν brand name στο πτητικό έργο στα νησιά και τους προορισμούς όπου οι πτήσεις γίνονται με τα στοβιλοελικοφόρα της Olympic (Bombardier Dash DHC-8-412Q και DeHavilland Dash DHC-8-102)
Να ειναι στην ουσία υπό τη διοίκηση της Olympic, να είναι η Olympic που απλά πετάει με άλλο livery (που δεν είναι καν αναγκαίο - στίκερ κάνουν και αυτά καλά τη δουλειά τους) και brand name! Παραδείγματα υπάρχουν πολλά σε ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο. Επειδή πολύς κόσμος απλά δεν έχει καταλάβει ότι η MIG απλά ήταν το "Άλογο της Τροίας" για την Aegean και επειδή ακόμα πιο πολύς θα αντιδράσει όταν γίνει ευρέως γνωστό ότι "ο κ. Βγενόπουλος του πούλησε παραμύθι" (κατά τον τρόπο σκέψης του απλού Έλληνα, που δεν μπορεί η δεν είναι σε θέση να ξέρει πως λειτουργούνε κάποια πράγματα, άρα ό,τι δεν καταλαβαίνει το.. διαολοστέλνει) για τη Macedonian, πιστεύω ότι η παραπάνω αναφερόμενη πρόταση είναι και η μόνη βιώσιμη για να δούμε το όνομα Macedonian Airlines" ή κάποιο παρεμφερές (Macedonian Commuter, Macedonian Star, Macedonian Airways κλπ) να πετάει και πάλι, με μοναδικό κόστος τα έξοδα για τα στίκερ επάνω στα αεροσκάφη!
Όπως ανέφερα ήδη, αυτό είναι μια καθαρά προσωπική μου ιδέα που δεν ξέρω εαν θα υιοθετηθεί, αναφερθεί στα συμβούλια της Olympic, δεν ξέρω καν αν θα ακουστεί ή θα πέσει στο τραπέζι διαβουλεύσεων - είναι μια βολή στο σκοτάδι, με την ελπίδα να πετύχω διάνα...



Beliebte Posts aus diesem Blog

Το φωνητικό αλφάβητο κατά τον ICAO

A = Alpha B = Bravo C = Charlie D = Delta E = Echo F = Foxtrot G = Golf H = Hotel I = India J = Juliet K = Kilo L = Lima M = Mike N = November O = Oscar P = Papa Q = Quebec R = Romeo S = Sierra T = Tango U = Uniform V = Victor W = Whiskey X = X-Ray Y = Yankee Z = Zulu 1= Wun 2= Too 3= Tree 4= Fow-er 5= Fife 6= Six 7= Seven 8= Ait 9= Nin-er 0= Ze-ro

Ατύχημα στα Μέγαρα

Σήμερα όπως ανακοινωσε το ΓΕΣ, ένα  Piper PA.44-180 Seminole με νηολόγιο SX-BTC (σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες), έκανε ασφαλή αναγκαστική προσγείωση στο αεροδρόμιο των Μεγάρων στις 16:35. Το μικρό δικινητήριο αεροσκάφος παρουσίασε πρόβλημα στο άνοιγμα του κυρίους σκέλους προσγείωσης, με αποτέλεσμα να προσγειωθεί με αυτό ανεβασμένο. Άμεσα επενέβη η ομάδα διάσωσης του στρατιωτικού αεροδρομίου, ενώ οι επιβάτες είναι όλοι καλά στην υγεία τους. Το αεροπλάνο ανήκει στην εταιρεία Global Aviation η οποία δραστηριοποιείται από το 1998 στον αεροπορικό χώρο, χωρίς ποτέ να έχει κάποιο σοβαρό ατύχημα.  AVNews

Ελληνικες αεροπορικες εταιρειες: Hellas Wings [ - closed - ]

H Hellas Wings Ελληνικα Φτερα Ε.Π.Ε. [Κωδικοι - / LJR] ηταν μια θυγατρικη εταιρεια της Athens Aviation Services (με εδρα τη Γλυφαδα, η οποια ειχε δικτυο επιγειας εξυπηρετησης σε 22 ελληνικα αεροδρομια, με δραστηριοτητα στον χωρο απο το 1973) και ιδρυθηκε τελη 1997. Την αδεια εμπορικης εκμεταλλευσης την πηρε στις 04.09.1998, και με βαση αυτη μπορουσε να μεταφερει επιβατες, εμπορευματα και ταχυδρομειο, με το χαρακτηρισμο της εταιρειας σαν εταιρεια aerotaxi. Η εταιρεια προσεφερε τα αεροσκαφη της για μισθωση περιορισμενου χρονου. Καποια στιγμη το 2006 συνδεθηκε λανθασμενα με την Hellas Wings στη Νορβηγια, μιας και αυτη ειναι tour operator (με ελληνα ιδιοκτητη) και οχι αεροπορικη εταιρεια και ουδεποτε ειχε σχεση με την LJR. Τον Μαρτιο του 2000 πηρε την αδεια εκμεταλλευσης για ενα ΒΑe Jetstream 31 (18 pax conf.) για ad hoc charter πτησεις. Το 2002 καταφερε και εκλεισε συμβολαιο αεροδιακομιδης ασθενων που περιελαμβανε και τους Ολυμπιακους Αγωνες της Αθηνας το 2004. Το 2004, μεταξυ 20 Ιουν