Direkt zum Hauptbereich

Οι ανακοινώσεις των Αegean Αirlines και Οlympic Αir


Εδωσαν τα χέρια και πλέον απομένουν οι τυπικές ανακοινώσεις των δύο εταιρειών την ερχόμενη εβδομάδα για τη δημιουργία μεγάλου εθνικού πολυμετοχικού αερομεταφορέα. Οι κκ. Θ. Βασιλάκης και ο Α. Βγενόπουλος σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες κατέληξαν στην απόφαση να ενώσουν τις δυνάμεις τους και να προχωρήσουν στο εγχείρημα της «συγχώνευσης-απορρόφησης» των Αegean Αirlines και Οlympic Αir, δημιουργώντας μια νέα αεροπορική δύναμη για την αντιμετώπιση του ανταγωνισμού κυρίως στο εξωτερικό.
Οι διαδικασίες για τη συνένωση των δύο αερομεταφορέων θα διαρκέσουν περίπου έναν χρόνο, με την προϋπόθεση ότι θα ληφθούν οι απαραίτητες εγκρίσεις από την ΕΕ και τις αρμόδιες επιτροπές ανταγωνισμού στις Βρυξέλλες και στην Αθήνα. Σύμφωνα με πληροφορίες οι δύο εταιρείες συζητούν τη συνένωσή τους «με βάση την αρχή της ισότητας» και σε ποσοστά που θα κυμανθούν μεταξύ 60% και 40%.
Η πιθανότερη ονομασία της νέας εταιρείας που θα δημιουργηθεί και θα θυμίζει την παλαιά ΟΑ θα είναι Οlympic Αegean Αir (ΟΑ).

Το παρασκήνιο
Οι δύο μεγάλοι όμιλοι των κκ. Α. Βγενόπουλου και Θ. Βασιλάκη αποφάσισαν να «συμφιλιωθούν» και άρχισαν τις συζητήσεις για τη συγχώνευση των δύο εταιρειών όταν διαπίστωσαν ότι οι προβλέψεις της Διεθνούς Ενωσης Αερομεταφορέων προβλέπουν για το 2010 μείωση της επιβατικής κίνησης συνολικά κατά 5,6% και με το μεγαλύτερο μέρος των ζημιών να συγκεντρώνεται στην ευρωπαϊκή αγορά, αγγίζοντας τα 2,5 δισ. δολάρια. Παράλληλα και στην ελληνική αεροπορική αγορά τα σημάδια με το νέο έτος δεν είναι καθόλου ενθαρρυντικά καθώς εκτιμάται ότι θα σημειωθεί μεγάλη μείωση στην επιβατική κίνηση παρά τις προσφορές φθηνών εισιτηρίων. Το μεγαλύτερο πρόβλημα ζημιών αντιμετώπιζε η Οlympic Αir- άρχισε τη λειτουργία της σε «ντεμί σεζόν» για τις αεροπορικές εταιρείες.

Σημειώνεται ότι παλαιότερα τα έσοδα της ΟΑ τούς καλοκαιρινούς μήνες ανέρχονταν στο 65% των εσόδων της και από τους υπόλοιπους μήνες εισέπραττε μόνο το 35% του τζίρου. Η αρχική συνεννόηση έγινε σε επίπεδο κορυφής μεταξύ του κ. Θ. Βασιλάκη και του κ. Α. Βγενόπουλου, ενώ και οι άλλοι μέτοχοι της Αegean, όπως οι κκ. Θανάσης και Πάνος Λασκαρίδης, Αχ. Κωνσταντακόπουλος και Χ. Δαυίδ , εμφανίζονται θετικά διακείμενοι στο ενδεχόμενο συγχώνευσης των δύο ομίλων και μάλιστα λέγεται ότι ο ρόλος που διαδραμάτισαν ώστε να αρχίσουν οι συζητήσεις και οι δύο πλευρές να δώσουν «λόγο» ήταν καταλυτικός.
Αν ολοκληρωθεί η συμφωνία, οι δύο πλευρές φέρονται να δεσμεύονται ότι θα διασφαλιστεί το μεγαλύτερο μέρος των θέσεων απασχόλησης και οι όποιες περικοπές προσωπικού θα αφορούν το μάνατζμεντ των δύο σημερινών εταιρειών.
Ωστόσο από πολλές πλευρές τίθενται και ζητήματα ανταγωνισμού που θα πρέπει να διασαφηνισθούν καθώς οι δύο αερομεταφορείς ελέγχουν σήμερα συνολικά περί το 95% της εγχώριας αγοράς.
Τέλος παρά τις σημερινές διαβεβαιώσεις για ελάχιστη μείωση του προσωπικού σε περίπτωση συγχώνευσης κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι κατά την εν
οποίηση προορισμών και δρομολογίων δεν θα υπάρξουν αρκετοί εργαζόμενοι που θα χάσουν τις δουλειές τους.
πηγη: tovima.gr

Beliebte Posts aus diesem Blog

Το φωνητικό αλφάβητο κατά τον ICAO

A = Alpha B = Bravo C = Charlie D = Delta E = Echo F = Foxtrot G = Golf H = Hotel I = India J = Juliet K = Kilo L = Lima M = Mike N = November O = Oscar P = Papa Q = Quebec R = Romeo S = Sierra T = Tango U = Uniform V = Victor W = Whiskey X = X-Ray Y = Yankee Z = Zulu 1= Wun 2= Too 3= Tree 4= Fow-er 5= Fife 6= Six 7= Seven 8= Ait 9= Nin-er 0= Ze-ro

Ατύχημα στα Μέγαρα

Σήμερα όπως ανακοινωσε το ΓΕΣ, ένα  Piper PA.44-180 Seminole με νηολόγιο SX-BTC (σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες), έκανε ασφαλή αναγκαστική προσγείωση στο αεροδρόμιο των Μεγάρων στις 16:35. Το μικρό δικινητήριο αεροσκάφος παρουσίασε πρόβλημα στο άνοιγμα του κυρίους σκέλους προσγείωσης, με αποτέλεσμα να προσγειωθεί με αυτό ανεβασμένο. Άμεσα επενέβη η ομάδα διάσωσης του στρατιωτικού αεροδρομίου, ενώ οι επιβάτες είναι όλοι καλά στην υγεία τους. Το αεροπλάνο ανήκει στην εταιρεία Global Aviation η οποία δραστηριοποιείται από το 1998 στον αεροπορικό χώρο, χωρίς ποτέ να έχει κάποιο σοβαρό ατύχημα.  AVNews

Ελληνικες αεροπορικες εταιρειες: Hellas Wings [ - closed - ]

H Hellas Wings Ελληνικα Φτερα Ε.Π.Ε. [Κωδικοι - / LJR] ηταν μια θυγατρικη εταιρεια της Athens Aviation Services (με εδρα τη Γλυφαδα, η οποια ειχε δικτυο επιγειας εξυπηρετησης σε 22 ελληνικα αεροδρομια, με δραστηριοτητα στον χωρο απο το 1973) και ιδρυθηκε τελη 1997. Την αδεια εμπορικης εκμεταλλευσης την πηρε στις 04.09.1998, και με βαση αυτη μπορουσε να μεταφερει επιβατες, εμπορευματα και ταχυδρομειο, με το χαρακτηρισμο της εταιρειας σαν εταιρεια aerotaxi. Η εταιρεια προσεφερε τα αεροσκαφη της για μισθωση περιορισμενου χρονου. Καποια στιγμη το 2006 συνδεθηκε λανθασμενα με την Hellas Wings στη Νορβηγια, μιας και αυτη ειναι tour operator (με ελληνα ιδιοκτητη) και οχι αεροπορικη εταιρεια και ουδεποτε ειχε σχεση με την LJR. Τον Μαρτιο του 2000 πηρε την αδεια εκμεταλλευσης για ενα ΒΑe Jetstream 31 (18 pax conf.) για ad hoc charter πτησεις. Το 2002 καταφερε και εκλεισε συμβολαιο αεροδιακομιδης ασθενων που περιελαμβανε και τους Ολυμπιακους Αγωνες της Αθηνας το 2004. Το 2004, μεταξυ 20 Ιουν