Direkt zum Hauptbereich

Qantas: Σε διαθεσιμότητα δύο πιλότοι που δεν κατέβασαν εγκαίρως τους τροχούς

Σε διαθεσιμότητα τέθηκαν σήμερα δύο πιλότοι της Qantas επειδή ξέχασαν να κατεβάσουν τους τροχούς καθώς προσέγγιζαν για την προσγείωση στο αεροδρόμιο του Σίδνεϊ.
Το Boeing 767 βρισκόταν σε ύψος μόλις 700 ποδών όταν ήχησε το προειδοποιητικό σήμα ότι οι τροχοί δεν είχαν κατέβει.
Οι πιλότοι είθισται να κατεβάζουν τους τροχούς μεταξύ 2.000 και 1.500 ποδών. Όταν αντιλήφθηκαν το σφάλμα τους, οι πιλότοι αύξησαν αμέσως την ισχύ των κινητήρων, ξαναπήραν ύψος, και έκαναν άλλον έναν κύκλο πάνω από το πολυσύχναστο αεροδρόμιο πριν προσγειώσουν το αεροσκάφος με ασφάλεια.
Η εταιρεία εξέδωσε ανακοινωθέν στο οποίο ανέφερε πως τα γεγονότα που σημειώθηκαν στην πτήση της Δευτέρας από την Μελβούρνη κρίνονται «σοβαρά» και η αεροπορική εταιρεία θα προχωρήσει σε έρευνα μαζί με την υπηρεσία ασφαλείας των αερομεταφορών της Αυστραλίας.
«Πρόκειται για εξαιρετικά σπάνιο περιστατικό, που όμως αντιμετωπίζουμε πολύ σοβαρά», ανέφερε το ανακοινωθέν. «Το πλήρωμα γνώριζε όλες τις απαιτούμενες διαδικασίες, αλλά υπήρξε μια σύντομη διακοπή των επικοινωνιών. Αντέδρασαν γρήγορα».
Η υπηρεσία ασφάλειας των αερομεταφορών της Αυστραλίας ερευνά επίσης ένα συμβάν στην πτήση που εκτελούσε ένα Airbus A330-200 της Jetstar από το Τόκιο στη Χρυσή Ακτή, όταν οι πιλότοι εντόπισαν πρόβλημα στους αισθητήρες ταχύτητας του αεροσκάφους, παρόμοιο με εκείνο που αντιμετώπισε το αεροσκάφος της Air France που κατέπεσε τον Ιούνιο στα ανοικτά της Βραζιλίας.
Ο αυτόματος πιλότος στο αεροσκάφος της Jetstar αποσυνδέθηκε όταν ένας από τους αισθητήρες πιθανότατα πάγωσε, με αποτέλεσμα η ένδειξη της ταχύτητας να είναι εσφαλμένη, και ενώ το αεροπλάνο πετούσε εν μέσω καταιγίδας. Οι πιλότοι πήραν τον έλεγχο και οι 200 επιβάτες δεν αντιλήφθηκαν το πρόβλημα. Το αεροσκάφος προσγειώθηκε με απόλυτη ασφάλεια.
naftemporiki.gr

Beliebte Posts aus diesem Blog

Το φωνητικό αλφάβητο κατά τον ICAO

A = Alpha B = Bravo C = Charlie D = Delta E = Echo F = Foxtrot G = Golf H = Hotel I = India J = Juliet K = Kilo L = Lima M = Mike N = November O = Oscar P = Papa Q = Quebec R = Romeo S = Sierra T = Tango U = Uniform V = Victor W = Whiskey X = X-Ray Y = Yankee Z = Zulu 1= Wun 2= Too 3= Tree 4= Fow-er 5= Fife 6= Six 7= Seven 8= Ait 9= Nin-er 0= Ze-ro

Ατύχημα στα Μέγαρα

Σήμερα όπως ανακοινωσε το ΓΕΣ, ένα  Piper PA.44-180 Seminole με νηολόγιο SX-BTC (σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες), έκανε ασφαλή αναγκαστική προσγείωση στο αεροδρόμιο των Μεγάρων στις 16:35. Το μικρό δικινητήριο αεροσκάφος παρουσίασε πρόβλημα στο άνοιγμα του κυρίους σκέλους προσγείωσης, με αποτέλεσμα να προσγειωθεί με αυτό ανεβασμένο. Άμεσα επενέβη η ομάδα διάσωσης του στρατιωτικού αεροδρομίου, ενώ οι επιβάτες είναι όλοι καλά στην υγεία τους. Το αεροπλάνο ανήκει στην εταιρεία Global Aviation η οποία δραστηριοποιείται από το 1998 στον αεροπορικό χώρο, χωρίς ποτέ να έχει κάποιο σοβαρό ατύχημα.  AVNews

Ελληνικες αεροπορικες εταιρειες: Hellas Wings [ - closed - ]

H Hellas Wings Ελληνικα Φτερα Ε.Π.Ε. [Κωδικοι - / LJR] ηταν μια θυγατρικη εταιρεια της Athens Aviation Services (με εδρα τη Γλυφαδα, η οποια ειχε δικτυο επιγειας εξυπηρετησης σε 22 ελληνικα αεροδρομια, με δραστηριοτητα στον χωρο απο το 1973) και ιδρυθηκε τελη 1997. Την αδεια εμπορικης εκμεταλλευσης την πηρε στις 04.09.1998, και με βαση αυτη μπορουσε να μεταφερει επιβατες, εμπορευματα και ταχυδρομειο, με το χαρακτηρισμο της εταιρειας σαν εταιρεια aerotaxi. Η εταιρεια προσεφερε τα αεροσκαφη της για μισθωση περιορισμενου χρονου. Καποια στιγμη το 2006 συνδεθηκε λανθασμενα με την Hellas Wings στη Νορβηγια, μιας και αυτη ειναι tour operator (με ελληνα ιδιοκτητη) και οχι αεροπορικη εταιρεια και ουδεποτε ειχε σχεση με την LJR. Τον Μαρτιο του 2000 πηρε την αδεια εκμεταλλευσης για ενα ΒΑe Jetstream 31 (18 pax conf.) για ad hoc charter πτησεις. Το 2002 καταφερε και εκλεισε συμβολαιο αεροδιακομιδης ασθενων που περιελαμβανε και τους Ολυμπιακους Αγωνες της Αθηνας το 2004. Το 2004, μεταξυ 20 Ιουν