Direkt zum Hauptbereich

Ζημειoγονο το Β΄ τριμηνο του 2009. [update]

Σε δεινή θέση βρίσκονται σχεδόν όλες οι αεροπορικές εταιρίες διεθνώς, εμφανίζοντας ζημίες 1 δισ. τον μήνα το πρώτο εξάμηνο του 2009. Τα στοιχεία της ΙΑΤΑ συνέπεσαν με την πτώχευση της σλοβακικής αεροπορικής εταιρίας χαμηλού κόστους SkyEurope.

Η εδρεύουσα στη Γενεύη Διεθνής Eνωση Αερομεταφορών (ΙΑΤΑ) ανακοίνωσε ότι οι ζημίες του κλάδου για το πρώτο εξάμηνο ανέρχονται τουλάχιστον στα 6 δισ. δολάρια. Οι αεροπορικές εταιρίες θα συνεχίσουν να δραστηριοποιούνται σε εξαιρετικά δυσμενείς συνθήκες τους επόμενους μήνες παρά τις ενδείξεις οικονομικής ανάκαμψης.

Οι ζημίες των 2 δισ. δολαρίων του α΄ τριμήνου του έτους διπλασιάστηκαν στα 4 δισ. το β΄ τρίμηνο. Προς το παρόν η ΙΑΤΑ δεν μεταβάλλει τις προβλέψεις της για συνολικές ετήσιες ζημίες του κλάδου των αερομεταφορών ύψους 9 δισ. δολ. το 2009, έναντι των 8,5 δισ. δολ. του προηγούμενου έτους. Η ΙΑΤΑ, στην οποία εκπροσωπούνται 230 αεροπορικές εταιρίες, που καλύπτουν σχεδόν το 93% των αεροπορικών μεταφορών της υφηλίου, ανέφερε ότι οι ενδείξεις βελτίωσης του οικονομικού κλίματος –ειδικά τον Αύγουστο– παρέσυραν σε άνοδο πάνω από τα 80 δολάρια το βαρέλι τις τιμές καυσίμων. Αν και οι μετακινήσεις επιβατών και ο όγκος του φορτίου αυξήθηκαν τον Ιούλιο, παραμένουν σταθερά χαμηλότερα από την αντίστοιχη περίοδο του 2008.


Την κρίση στις αεροπορικές μεταφορές περιγράφει και η εταιρία SkyEurope, η οποία ιδρύθηκε το 2001 από αυστριακούς επενδυτές και εξυπηρετούσε προορισμούς αποκλειστικά στην ηπειρωτική Ευρώπη. Δεν είχε εμφανίσει κερδοφόρα χρήση τα τελευταία έξι χρόνια. Χθες κήρυξε πτώχευση και ματαίωσε όλες τις πτήσεις της. Χιλιάδες επιβάτες της SkyEurope δεν μπόρεσαν να φθάσουν στους προορισμούς τους καθώς ακυρώθηκαν οι πτήσεις από το αεροδρόμιο της Βιέννης. Σημειώνεται ότι μόνο τον Ιούλιο η αεροπορική κίνηση μειώθηκε κατά 37% σε ετήσια βάση.
Ο εκπρόσωπος της εταιρίας Ρόλντα Στραντς εξέφρασε τη λύπη του για το γεγονός ότι η εταιρία δεν μπορεί να λάβει κάποιο μέτρο για την επιστροφή των επιβατών της στις χώρες τους. «Μια αεροπορική εταιρία που χρεοκοπεί δεν μπορεί να διαπραγματευθεί συμφωνίες», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Ωστόσο οι Αυστριακές Αερογραμμές (Austrian Airlines) πρότειναν στους επιβάτες της SkyEurope τη μεταφορά τους στη Βιέννη έναντι του συμβολικού ποσού των 150 ευρώ.

πηγη: hellenicbusiness.gr

Beliebte Posts aus diesem Blog

Το φωνητικό αλφάβητο κατά τον ICAO

A = Alpha B = Bravo C = Charlie D = Delta E = Echo F = Foxtrot G = Golf H = Hotel I = India J = Juliet K = Kilo L = Lima M = Mike N = November O = Oscar P = Papa Q = Quebec R = Romeo S = Sierra T = Tango U = Uniform V = Victor W = Whiskey X = X-Ray Y = Yankee Z = Zulu 1= Wun 2= Too 3= Tree 4= Fow-er 5= Fife 6= Six 7= Seven 8= Ait 9= Nin-er 0= Ze-ro

Ατύχημα στα Μέγαρα

Σήμερα όπως ανακοινωσε το ΓΕΣ, ένα  Piper PA.44-180 Seminole με νηολόγιο SX-BTC (σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες), έκανε ασφαλή αναγκαστική προσγείωση στο αεροδρόμιο των Μεγάρων στις 16:35. Το μικρό δικινητήριο αεροσκάφος παρουσίασε πρόβλημα στο άνοιγμα του κυρίους σκέλους προσγείωσης, με αποτέλεσμα να προσγειωθεί με αυτό ανεβασμένο. Άμεσα επενέβη η ομάδα διάσωσης του στρατιωτικού αεροδρομίου, ενώ οι επιβάτες είναι όλοι καλά στην υγεία τους. Το αεροπλάνο ανήκει στην εταιρεία Global Aviation η οποία δραστηριοποιείται από το 1998 στον αεροπορικό χώρο, χωρίς ποτέ να έχει κάποιο σοβαρό ατύχημα.  AVNews

Ελληνικες αεροπορικες εταιρειες: Hellas Wings [ - closed - ]

H Hellas Wings Ελληνικα Φτερα Ε.Π.Ε. [Κωδικοι - / LJR] ηταν μια θυγατρικη εταιρεια της Athens Aviation Services (με εδρα τη Γλυφαδα, η οποια ειχε δικτυο επιγειας εξυπηρετησης σε 22 ελληνικα αεροδρομια, με δραστηριοτητα στον χωρο απο το 1973) και ιδρυθηκε τελη 1997. Την αδεια εμπορικης εκμεταλλευσης την πηρε στις 04.09.1998, και με βαση αυτη μπορουσε να μεταφερει επιβατες, εμπορευματα και ταχυδρομειο, με το χαρακτηρισμο της εταιρειας σαν εταιρεια aerotaxi. Η εταιρεια προσεφερε τα αεροσκαφη της για μισθωση περιορισμενου χρονου. Καποια στιγμη το 2006 συνδεθηκε λανθασμενα με την Hellas Wings στη Νορβηγια, μιας και αυτη ειναι tour operator (με ελληνα ιδιοκτητη) και οχι αεροπορικη εταιρεια και ουδεποτε ειχε σχεση με την LJR. Τον Μαρτιο του 2000 πηρε την αδεια εκμεταλλευσης για ενα ΒΑe Jetstream 31 (18 pax conf.) για ad hoc charter πτησεις. Το 2002 καταφερε και εκλεισε συμβολαιο αεροδιακομιδης ασθενων που περιελαμβανε και τους Ολυμπιακους Αγωνες της Αθηνας το 2004. Το 2004, μεταξυ 20 Ιουν