Direkt zum Hauptbereich

Ελληνικες αεροπορικες εταιρειες: Hellenic Star Airways [ - closed - ]



Η Hellenic Star Airways Α.Ε. [Κωδικοί HJ/HST] ιδρύθηκε το 1999 απο τον κ. Νικο Βαλαγιαννη και απέκτησε αμέσως Πιστοποιητικό Αερομεταφορέα (AOC), Άδεια Εκμετάλλευσης (OPER. LICENCE) καθώς και Πιστοποιητικό Συντηρήσεως Α/φων (JAR-145) από την Ελληνική Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας. Από τον Σεπτέμβριο του 1999 συμμετείχε στην αγορά των Δημοσίων Αερομεταφορών εκτελώντας κανονικά δρομολόγια προς ΣΥΡΟ – ΠΑΡΟ – ΜΥΚΟΝΟ – ΛΕΡΟ και ΙΚΑΡΙΑ καθώς και ναυλωμένες πτήσεις στο εσωτερικό, με ένα τετρακινητήριο αεροσκάφος TURBOPROP DHC-7 48 θέσεων. Κατά τη χρονική διάρκεια της πρώτης περιόδου εκμετάλλευσης (Σεπτέμβριος 1999 – Νοέμβριος 2000) η εταιρεία μετέφερε 45.000 επιβάτες από και προς τους προαναφερόμενους προορισμούς του εσωτερικού και πραγματοποίησε 300 ώρες ναυλωμένων πτήσεων. Από τον Μάρτιο του 2001, η εταιρεία προσανατολίστηκε στην διενέργεια μόνο ναυλωμένων πτήσεων.

Στα επιχειρηματικά σχέδια της HELLENIC STAR AIRWAYS και υπό τις παρούσες συνθήκες που επικρατούσαν τοτε στον κλάδο των αερομεταφορών, αποτυπώνονταν η στρατηγική της σταδιακής ανάπτυξης με αεροσκάφη TURBOPROP και η διατήρηση του χαρακτήρα της εταιρείας, ως “Περιφερειακής Εταιρείας” (Regional Carrier) Εσωτερικών και Διεθνών δρομολογίων μικρών και μεσαίων αποστάσεων. Η πρώτη φάση ανάπτυξης (2002 – 2003) περιελάμβανε την μίσθωση δύο (2) αεροσκαφών Turboprop SAAB 340B 36 θέσεων απο την Mandarin Airlines με διαμεσολαβητη την Skyways Aviation (η οποια ειχε αναλαβει και την μεταπωληση του DHC-7), για την εκτέλεση τακτικών δρομολογίων εσωτερικού και εξωτερικού καθώς και σειρών ναυλωμένων πτήσεων στο εσωτερικό και εξωτερικό. Η δεύτερη φάση ανάπτυξης (2003 – 2005) την ανάπτυξη του δικτύου με την μίσθωση τριών (3) αεροσκαφών Turboprop μεγαλύτερης χωρητικότητας (έως 70 θέσεων) ώστε να υπάρξει θετική μετατόπιση της μέσης απόστασης εξυπηρετούμενων προορισμών και ανάληψη μεγαλύτερου αριθμού δρομολογίων εξωτερικού σε όμορες χώρες (ΙΤΑΛΙΑ – ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ – FYROM – ΤΟΥΡΚΙΑ – ΛΙΒΥΗ κλπ.), κατι που δεν εγινε ποτε. Ενα Boeing B737-300 ειχε συμφωνηθει αρχικα με την GECAS αλλα κατεληξε στην GO! μιας και τα οικονομικα προβληματα ειχαν αρχισει να γινονται ορατα.
Η βάση της εταιρείας ήταν αρχικά το αεροδρόμιο της Σύρου, λόγω και της συνεργασίας με το τοπικο καζινο, και κατόπιν το Ελευθέριος Βενιζέλος. (Τα γραφεια ηταν Λ. Βουλιαγμενης 2 στο Ελληνικο)
Η τελευταία πτήση της εταιρείας ήταν στις 2 Μαρτίου 2003 η πτήση Αθήνα-Χανιά, με ένα SAAB340. Η τελευταία πτήση του DHC7 στις 6 Ιανουαρίου 2003, η πτήση Θεσσαλονίκη-Αθήνα.
Με τα χρώματα της Hellenic Star Airways πέταξαν τα ακόλουθα αεροσκάφη:
  • SX-BNA DeHAVILLAND DHC-7-102
  • SX-BTD SAAB 340B
  • SX-BTE SAAB 340B
  • N250GE BOEING B737-3M8 NTU

To πρόγραμμα των πτήσεων εσωτερικού της εταιρείας (stand: 2002)





Εαν καποιος αναγνωστης εχει επιπλεον, ή διορθωτικες πληροφοριες, παρακαλειται να επικοινωνησει μαζι μου! Ευχαριστω!

Beliebte Posts aus diesem Blog

Το φωνητικό αλφάβητο κατά τον ICAO

A = Alpha B = Bravo C = Charlie D = Delta E = Echo F = Foxtrot G = Golf H = Hotel I = India J = Juliet K = Kilo L = Lima M = Mike N = November O = Oscar P = Papa Q = Quebec R = Romeo S = Sierra T = Tango U = Uniform V = Victor W = Whiskey X = X-Ray Y = Yankee Z = Zulu 1= Wun 2= Too 3= Tree 4= Fow-er 5= Fife 6= Six 7= Seven 8= Ait 9= Nin-er 0= Ze-ro

Ατύχημα στα Μέγαρα

Σήμερα όπως ανακοινωσε το ΓΕΣ, ένα  Piper PA.44-180 Seminole με νηολόγιο SX-BTC (σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες), έκανε ασφαλή αναγκαστική προσγείωση στο αεροδρόμιο των Μεγάρων στις 16:35. Το μικρό δικινητήριο αεροσκάφος παρουσίασε πρόβλημα στο άνοιγμα του κυρίους σκέλους προσγείωσης, με αποτέλεσμα να προσγειωθεί με αυτό ανεβασμένο. Άμεσα επενέβη η ομάδα διάσωσης του στρατιωτικού αεροδρομίου, ενώ οι επιβάτες είναι όλοι καλά στην υγεία τους. Το αεροπλάνο ανήκει στην εταιρεία Global Aviation η οποία δραστηριοποιείται από το 1998 στον αεροπορικό χώρο, χωρίς ποτέ να έχει κάποιο σοβαρό ατύχημα.  AVNews

Ελληνικες αεροπορικες εταιρειες: Hellas Wings [ - closed - ]

H Hellas Wings Ελληνικα Φτερα Ε.Π.Ε. [Κωδικοι - / LJR] ηταν μια θυγατρικη εταιρεια της Athens Aviation Services (με εδρα τη Γλυφαδα, η οποια ειχε δικτυο επιγειας εξυπηρετησης σε 22 ελληνικα αεροδρομια, με δραστηριοτητα στον χωρο απο το 1973) και ιδρυθηκε τελη 1997. Την αδεια εμπορικης εκμεταλλευσης την πηρε στις 04.09.1998, και με βαση αυτη μπορουσε να μεταφερει επιβατες, εμπορευματα και ταχυδρομειο, με το χαρακτηρισμο της εταιρειας σαν εταιρεια aerotaxi. Η εταιρεια προσεφερε τα αεροσκαφη της για μισθωση περιορισμενου χρονου. Καποια στιγμη το 2006 συνδεθηκε λανθασμενα με την Hellas Wings στη Νορβηγια, μιας και αυτη ειναι tour operator (με ελληνα ιδιοκτητη) και οχι αεροπορικη εταιρεια και ουδεποτε ειχε σχεση με την LJR. Τον Μαρτιο του 2000 πηρε την αδεια εκμεταλλευσης για ενα ΒΑe Jetstream 31 (18 pax conf.) για ad hoc charter πτησεις. Το 2002 καταφερε και εκλεισε συμβολαιο αεροδιακομιδης ασθενων που περιελαμβανε και τους Ολυμπιακους Αγωνες της Αθηνας το 2004. Το 2004, μεταξυ 20 Ιουν