Direkt zum Hauptbereich

Αegean Αirlines: Με εξώδικο ζητά να μη γίνουν πτήσεις της Οlympic Αir

Ξεκίνησε η δεύτερη φάση του εμπορικού πολέμου μεταξύ των δύο μεγάλων ελληνικών αερομεταφορέων.
Με εξώδικο που έστειλε η Αegean Αirlines στο Υπουργείο Μεταφορών, στον υπουργό Μεταφορών Ευρ. Στυλιανίδη και στη διοίκηση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) με την οποία απαιτεί τη μείωση των δρομολογίων που έχει ανακοινώσει η Οlympic Αir και που δεν έχει ακόμα ξεκινήσει!
Αφορμή για τη ενέργεια αυτή, είναι η απόφαση του Υπέργειου Μεταφορών να ακυρώσει τον διαγωνισμό για την ανάθεση των άγονων γραμμών.
Η Αegean Αirlines του κ. Θ. Βασιλάκη θεωρεί απαράδεκτη την ακύρωση του διαγωνισμού, και ζητά μέχρι τη προκήρυξη του νέου διαγωνισμού σε πέντε περίπου μήνες, οι άγονες γραμμές να ανατεθούν αναλογικά στις επτά εταιρείες που έλαβαν μέρος.
Ακόμα, ζητά να μην εκτελεστούν πτήσεις που υπόκεινται σε διακρατικές συμφωνίες, λαμβάνοντας υπόψη ότι η Οlympic Αir δεν έχει κανένα δικαίωμα σε αυτές.
Το υπουργείο μεταφορών έχει περιέλθει σε δύσκολη θέση, και λαμβάνοντας υπ[οψη τις τελευταίες εξελίξεις όπου οι αερομεταφορείς προσφέρονται να εκτελούν ακόμα και χωρίς επιδότηση τα δρομολόγια, υπάρχει ενδεχόμενο μα περιοριστούν αν όχι και να καταργηθούν πολλές άγονες γραμμές, κίνηση που θα σημαίνει απώλεια 35 εκατ. ευρώ ετησίως, κυρίως για την Οlympic Αir
Χθές, με ανακοίνωσή της η MIG αναφέρει ότι, ως γνωστόν η διαγωνιστική διαδικασία για τις άγονες αεροπορικές γραμμές ακυρώθηκε και πρόκειται να επαναπροκηρυχθεί από την επόμενη Κυβέρνηση και ως εκ τούτου το Υπουργείο Μεταφορών και η ΥΠΑ πρέπει να αποφασίσουν με ποιον τρόπο θα καλυφθούν οι ανάγκες των άγονων γραμμών στο μεσοδιάστημα.
«Η AEGEAN «προτάσσοντας το κοινωνικό συμφέρον» έχει προτείνει προς την ΥΠΑ να αναλάβει με ανάθεση τις πτήσεις 17 δρομολογίων με το «συμβολικό» αντιστάθμισμα του 50% της υφισταμένης σήμερα επιδότησης», αναφέρει χαρακτηριστικά.
Η MIG, βάσει των αρχών πάνω στις οποίες έχει δομηθεί και λειτουργεί ο Όμιλος, δεν επιθυμεί ούτε ένα ευρώ κρατικής επιδότησης με ανάθεση, υπό περιστάσεις όπου το «συμβολικό» μπορεί να αποδειχθεί και εξαιρετικά επικερδές.  Κατόπιν αυτού η MIG θα προτείνει στην Διοίκηση της θυγατρικής της OLYMPIC AIR, η οποία είναι και η μόνη εταιρεία που μπορεί να εξυπηρετήσει και τις 24 άγονες γραμμές, να το πράξει, έως ότου ολοκληρωθεί μια διαφανής και ορθή διαγωνιστική διαδικασία, χωρίς καμία κρατική επιδότηση, καταλήγει η ανακοίνωση.
Η επιδότηση του Ελληνικού Δημοσίου για την εκτέλεση των άγονων γραμμών αγγίζει τα 35 εκατ. ευρώ ετησίως. Με την εξέλιξη αυτή, η  Olympic Air  στερείται ένα αντίστοιχο έσοδο, στο οποίο υπολόγιζε στο ξεκίνημα της στο δύσκολο αεροπορικό περιβάλλον.

πηγη: hellenicbusiness.gr

Beliebte Posts aus diesem Blog

Το φωνητικό αλφάβητο κατά τον ICAO

A = Alpha B = Bravo C = Charlie D = Delta E = Echo F = Foxtrot G = Golf H = Hotel I = India J = Juliet K = Kilo L = Lima M = Mike N = November O = Oscar P = Papa Q = Quebec R = Romeo S = Sierra T = Tango U = Uniform V = Victor W = Whiskey X = X-Ray Y = Yankee Z = Zulu 1= Wun 2= Too 3= Tree 4= Fow-er 5= Fife 6= Six 7= Seven 8= Ait 9= Nin-er 0= Ze-ro

Ατύχημα στα Μέγαρα

Σήμερα όπως ανακοινωσε το ΓΕΣ, ένα  Piper PA.44-180 Seminole με νηολόγιο SX-BTC (σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες), έκανε ασφαλή αναγκαστική προσγείωση στο αεροδρόμιο των Μεγάρων στις 16:35. Το μικρό δικινητήριο αεροσκάφος παρουσίασε πρόβλημα στο άνοιγμα του κυρίους σκέλους προσγείωσης, με αποτέλεσμα να προσγειωθεί με αυτό ανεβασμένο. Άμεσα επενέβη η ομάδα διάσωσης του στρατιωτικού αεροδρομίου, ενώ οι επιβάτες είναι όλοι καλά στην υγεία τους. Το αεροπλάνο ανήκει στην εταιρεία Global Aviation η οποία δραστηριοποιείται από το 1998 στον αεροπορικό χώρο, χωρίς ποτέ να έχει κάποιο σοβαρό ατύχημα.  AVNews

Ελληνικες αεροπορικες εταιρειες: Hellas Wings [ - closed - ]

H Hellas Wings Ελληνικα Φτερα Ε.Π.Ε. [Κωδικοι - / LJR] ηταν μια θυγατρικη εταιρεια της Athens Aviation Services (με εδρα τη Γλυφαδα, η οποια ειχε δικτυο επιγειας εξυπηρετησης σε 22 ελληνικα αεροδρομια, με δραστηριοτητα στον χωρο απο το 1973) και ιδρυθηκε τελη 1997. Την αδεια εμπορικης εκμεταλλευσης την πηρε στις 04.09.1998, και με βαση αυτη μπορουσε να μεταφερει επιβατες, εμπορευματα και ταχυδρομειο, με το χαρακτηρισμο της εταιρειας σαν εταιρεια aerotaxi. Η εταιρεια προσεφερε τα αεροσκαφη της για μισθωση περιορισμενου χρονου. Καποια στιγμη το 2006 συνδεθηκε λανθασμενα με την Hellas Wings στη Νορβηγια, μιας και αυτη ειναι tour operator (με ελληνα ιδιοκτητη) και οχι αεροπορικη εταιρεια και ουδεποτε ειχε σχεση με την LJR. Τον Μαρτιο του 2000 πηρε την αδεια εκμεταλλευσης για ενα ΒΑe Jetstream 31 (18 pax conf.) για ad hoc charter πτησεις. Το 2002 καταφερε και εκλεισε συμβολαιο αεροδιακομιδης ασθενων που περιελαμβανε και τους Ολυμπιακους Αγωνες της Αθηνας το 2004. Το 2004, μεταξυ 20 Ιουν