Direkt zum Hauptbereich

Πλήρη απελευθέρωση της επίγειας εξυπηρέτησης προτείνει ο ΣΕΤΕ


Η διατήρηση μονοπωλιακών καταστάσεων στον ευαίσθητο χώρο της επίγειας εξυπηρέτησης (ground handling) των αεροδρομίων αλλοιώνει κάθε έννοια διαφάνειας και υγιή ανταγωνισμού και έχει ως συνέπειες την χαμηλή ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών και την αύξηση του κόστους για το ελληνικό τουριστικό πακέτο.
Η πρόσφατη προκήρυξη διαγωνισμού για την επίγεια εξυπηρέτηση, από το Υπουργείο Μεταφορών & Επικοινωνιών, προβλέπει δυο εταιρείες στα αεροδρόμια Χανίων, Κω και Ζακύνθου, ενώ στα υπόλοιπα 31 αεροδρόμια προβλέπεται μια μόνο εταιρεία. Αυτό θα οδηγήσει πάλι σε μονοπωλιακές καταστάσεις και αθέμιτο ανταγωνισμό, αφού κανείς δεν θα εμποδίζει την εταιρεία που τελικά θα επικρατήσει να διαμορφώνει τιμές σε όποιο επίπεδο επιθυμεί, αλλά και να μπορεί να προσφέρει στις αεροπορικές εταιρείες πακέτο υπηρεσιών για όλα τα αεροδρόμια.
Να σημειωθεί ότι στα 5 αεροδρόμια (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο, Ρόδος, Κέρκυρα) όπου λειτουργεί σήμερα ο ανταγωνισμός, αφενός μεν υπάρχει σημαντική βελτίωση ποιότητας, αφετέρου δε έχει μειωθεί το κόστος για τις αεροπορικές εταιρίες κατά 25-28% περίπου, με προφανή θετική επίπτωση στη διαμόρφωση τη τιμής του τουριστικού πακέτου.
Ο ΣΕΤΕ έχει ζητήσει με σχετική επιστολή του στον Υπουργό Μεταφορών & Επικοινωνιών, κ. Ε. Στυλιανίδη τη δραστηριοποίηση δύο εταιρειών σε όλα τα κύρια διεθνή αεροδρόμια της χώρας, ώστε μέσω του ανταγωνισμού να προκύψουν τόσο ποιοτικά οφέλη, όσο και κυρίως, τιμολογιακά οφέλη, τα οποία θα βελτιώσουν την ανταγωνιστικότητα του ελληνικού τουρισμού. Συγκεκριμένα, όπως στις περιπτώσεις των Χανίων, Ζακύνθου και Κω, όπου με ικανοποίηση διαπιστώνουμε την κατάργηση του μονοπωλίου, να γίνουν ανεξάρτητοι διαγωνισμοί και για τα τουριστικού ενδιαφέροντος αεροδρόμια της Σαντορίνης, Μυκόνου, Κεφαλονιάς, Σάμου και Μυτιλήνης.
Τα μονοπώλια, κρατικά ή ιδιωτικά, έχουν τις ίδιες αρνητικές επιπτώσεις στη διαμόρφωση του κόστους αλλά και στο επίπεδο των προσφερόμενων υπηρεσιών.

πηγη: sete.gr

Beliebte Posts aus diesem Blog

Το φωνητικό αλφάβητο κατά τον ICAO

A = Alpha B = Bravo C = Charlie D = Delta E = Echo F = Foxtrot G = Golf H = Hotel I = India J = Juliet K = Kilo L = Lima M = Mike N = November O = Oscar P = Papa Q = Quebec R = Romeo S = Sierra T = Tango U = Uniform V = Victor W = Whiskey X = X-Ray Y = Yankee Z = Zulu 1= Wun 2= Too 3= Tree 4= Fow-er 5= Fife 6= Six 7= Seven 8= Ait 9= Nin-er 0= Ze-ro

Ατύχημα στα Μέγαρα

Σήμερα όπως ανακοινωσε το ΓΕΣ, ένα  Piper PA.44-180 Seminole με νηολόγιο SX-BTC (σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες), έκανε ασφαλή αναγκαστική προσγείωση στο αεροδρόμιο των Μεγάρων στις 16:35. Το μικρό δικινητήριο αεροσκάφος παρουσίασε πρόβλημα στο άνοιγμα του κυρίους σκέλους προσγείωσης, με αποτέλεσμα να προσγειωθεί με αυτό ανεβασμένο. Άμεσα επενέβη η ομάδα διάσωσης του στρατιωτικού αεροδρομίου, ενώ οι επιβάτες είναι όλοι καλά στην υγεία τους. Το αεροπλάνο ανήκει στην εταιρεία Global Aviation η οποία δραστηριοποιείται από το 1998 στον αεροπορικό χώρο, χωρίς ποτέ να έχει κάποιο σοβαρό ατύχημα.  AVNews

Ελληνικες αεροπορικες εταιρειες: Hellas Wings [ - closed - ]

H Hellas Wings Ελληνικα Φτερα Ε.Π.Ε. [Κωδικοι - / LJR] ηταν μια θυγατρικη εταιρεια της Athens Aviation Services (με εδρα τη Γλυφαδα, η οποια ειχε δικτυο επιγειας εξυπηρετησης σε 22 ελληνικα αεροδρομια, με δραστηριοτητα στον χωρο απο το 1973) και ιδρυθηκε τελη 1997. Την αδεια εμπορικης εκμεταλλευσης την πηρε στις 04.09.1998, και με βαση αυτη μπορουσε να μεταφερει επιβατες, εμπορευματα και ταχυδρομειο, με το χαρακτηρισμο της εταιρειας σαν εταιρεια aerotaxi. Η εταιρεια προσεφερε τα αεροσκαφη της για μισθωση περιορισμενου χρονου. Καποια στιγμη το 2006 συνδεθηκε λανθασμενα με την Hellas Wings στη Νορβηγια, μιας και αυτη ειναι tour operator (με ελληνα ιδιοκτητη) και οχι αεροπορικη εταιρεια και ουδεποτε ειχε σχεση με την LJR. Τον Μαρτιο του 2000 πηρε την αδεια εκμεταλλευσης για ενα ΒΑe Jetstream 31 (18 pax conf.) για ad hoc charter πτησεις. Το 2002 καταφερε και εκλεισε συμβολαιο αεροδιακομιδης ασθενων που περιελαμβανε και τους Ολυμπιακους Αγωνες της Αθηνας το 2004. Το 2004, μεταξυ 20 Ιουν