Direkt zum Hauptbereich

Καταγγελιες των πιλοτων της Air France σχετικα με την πτηση ΑF447.

«Προσπαθούν να επιρρίψουν τις ευθύνες στους πιλότους. Δεν θέλουν την αλήθεια γιατί θα αμφισβητηθούν τα συστήματα της Αirbus» λέει ο Ζεράρ Αρνού, εκπρόσωπος της Ενωσης Πιλότων της Αir France, οι οποίοι καταγγέλλουν συγκάλυψη των αιτίων της αεροπορικής τραγωδίας του περασμένου Ιουνίου, με τους 228 νεκρούς. Αξιωματούχοι του κρατικού Γραφείου Ερευνών και Αναλύσεων της Γαλλίας (ΒΕΑ) και της Αir France άφησαν να εννοηθεί ότι ανθρώπινο σφάλμα των τριών πιλότων προκάλεσε τη συντριβή του Αirbus το οποίο εκτελούσε την πτήση Ρίο- Παρίσι και έπεσε στον Ατλαντικό. Η γαλλική αεροπορική εταιρεία προκάλεσε την οργή σωματείων πιλότων και των οικογενειών των θυμάτων όταν αποκαλύφθηκε ότι έδωσε εντολή να αρχίσουν μόλις τώρα να περνούν από ειδική εκπαίδευση όλα τα μέλη των πληρωμάτων που χειρίζονται αεροσκάφη Αirbus, ώστε να γνωρίζουν πώς να διαχειριστούν τυχόν βλάβη του συστήματος μεγάλου ύψους, σαν αυτή που αντιμετώπισε το πλήρωμα της μοιραίας πτήσης ΑF447.

Την 1η Ιουνίου το Αirbus 330 κατέπεσε από μεγάλο ύψος, εν μέσω καταιγίδας, και συνετρίβη στον ωκεανό στα ανοιχτά της Βραζιλίας.

Τα «μαύρα κουτιά» δεν βρέθηκαν. Αυτόν τον μήνα πρόκειται να ξεκινήσει νέα έρευνα για τον εντοπισμό τους με βαθυσκάφη, όμως η αλληλουχία των γεγονότων που οδήγησαν στην καταστροφή είναι μάλλον γνωστή. Λανθασμένες ενδείξεις ταχύτητας, οι οποίες πιθανότατα προκλήθηκαν από τον πάγο, προκάλεσαν την αλλοπρόσαλλη συμπεριφορά του συστήματος αυτόματης πλοήγησης. Αναγκασμένοι να καταφύγουν σε χειροκίνητη πλοήγηση, και χωρίς ενδείξεις κρίσιμης σημασίας από τα όργανα, οι πιλότοι έχασαν τον έλεγχο και το αεροπλάνο απώλεσε τη στήριξη («στολάρισε»). Αλλά στην προκαταρκτική έκθεση του ΒΕΑ τον Ιούλιο αναφέρεται ότι οι αισθητήρες ταχύτητας αποτέλεσαν « παράγοντα και όχι αιτία » της συντριβής.

Ο Πολ Λουί Ασλανιάν, επικεφαλής του ΒΕΑ, θεωρεί το πλήρωμα υπεύθυνο για το δυστύχημα. Δήλωσε ότι οι κυβερνήτες εκπαιδεύονται εδώ και δεκαετίες για το πώς να διαχειρίζονται λανθασμένες ενδείξεις ταχύτητας.

Στην περίπτωση του αεροσκάφους της Αir France « ορισμένες από αυτές τις διακυμάνσεις των ενδείξεων ταχύτητας πιθανώς δεν λήφθηκαν επαρκώς υπόψη κατά την εκπαίδευση των πιλότων ». Το τελικό πόρισμα του ΒΕΑ θα κατατεθεί σε 18 μήνες.

Η διαμάχη για το δυστύχημα εστιάζεται στο κατά πόσον οι πιλότοι έκαναν λάθη ή, όπως υποστηρίζουν τα σωματεία τους, οι κυβερνήτες είχαν να κάνουν με ένα προβληματικό αεροσκάφος.


Beliebte Posts aus diesem Blog

Το φωνητικό αλφάβητο κατά τον ICAO

A = Alpha B = Bravo C = Charlie D = Delta E = Echo F = Foxtrot G = Golf H = Hotel I = India J = Juliet K = Kilo L = Lima M = Mike N = November O = Oscar P = Papa Q = Quebec R = Romeo S = Sierra T = Tango U = Uniform V = Victor W = Whiskey X = X-Ray Y = Yankee Z = Zulu 1= Wun 2= Too 3= Tree 4= Fow-er 5= Fife 6= Six 7= Seven 8= Ait 9= Nin-er 0= Ze-ro

Ατύχημα στα Μέγαρα

Σήμερα όπως ανακοινωσε το ΓΕΣ, ένα  Piper PA.44-180 Seminole με νηολόγιο SX-BTC (σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες), έκανε ασφαλή αναγκαστική προσγείωση στο αεροδρόμιο των Μεγάρων στις 16:35. Το μικρό δικινητήριο αεροσκάφος παρουσίασε πρόβλημα στο άνοιγμα του κυρίους σκέλους προσγείωσης, με αποτέλεσμα να προσγειωθεί με αυτό ανεβασμένο. Άμεσα επενέβη η ομάδα διάσωσης του στρατιωτικού αεροδρομίου, ενώ οι επιβάτες είναι όλοι καλά στην υγεία τους. Το αεροπλάνο ανήκει στην εταιρεία Global Aviation η οποία δραστηριοποιείται από το 1998 στον αεροπορικό χώρο, χωρίς ποτέ να έχει κάποιο σοβαρό ατύχημα.  AVNews

Ελληνικες αεροπορικες εταιρειες: Hellas Wings [ - closed - ]

H Hellas Wings Ελληνικα Φτερα Ε.Π.Ε. [Κωδικοι - / LJR] ηταν μια θυγατρικη εταιρεια της Athens Aviation Services (με εδρα τη Γλυφαδα, η οποια ειχε δικτυο επιγειας εξυπηρετησης σε 22 ελληνικα αεροδρομια, με δραστηριοτητα στον χωρο απο το 1973) και ιδρυθηκε τελη 1997. Την αδεια εμπορικης εκμεταλλευσης την πηρε στις 04.09.1998, και με βαση αυτη μπορουσε να μεταφερει επιβατες, εμπορευματα και ταχυδρομειο, με το χαρακτηρισμο της εταιρειας σαν εταιρεια aerotaxi. Η εταιρεια προσεφερε τα αεροσκαφη της για μισθωση περιορισμενου χρονου. Καποια στιγμη το 2006 συνδεθηκε λανθασμενα με την Hellas Wings στη Νορβηγια, μιας και αυτη ειναι tour operator (με ελληνα ιδιοκτητη) και οχι αεροπορικη εταιρεια και ουδεποτε ειχε σχεση με την LJR. Τον Μαρτιο του 2000 πηρε την αδεια εκμεταλλευσης για ενα ΒΑe Jetstream 31 (18 pax conf.) για ad hoc charter πτησεις. Το 2002 καταφερε και εκλεισε συμβολαιο αεροδιακομιδης ασθενων που περιελαμβανε και τους Ολυμπιακους Αγωνες της Αθηνας το 2004. Το 2004, μεταξυ 20 Ιουν