Direkt zum Hauptbereich

Aegean Airlines: Ανακοινωση


Η AEGEAN AIRLINES έφτασε να πετύχει την ποιότητα, τα μεγέθη, την σημαντική συμβολή της στην Ελληνική οικονομία σε ένα περιβάλλον με συχνά αντίξοες συνθήκες και ανταγωνισμό από πολλούς αερομεταφορείς αλλά κυρίως από την κρατική ΟΑ, η οποία όπως είναι πλέον γνωστό επιδοτείτο και κόστιζε εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ στο Ελληνικό Δημόσιο.
Έχουμε πετύχει στον υγιή ανταγωνισμό με ξένες και ελληνικές αεροπορικές εταιρείες και έχουμε αντέξει στον αθέμιτο ανταγωνισμό ακόμα και όταν αυτός υποστηρίζεται από τις βαθιές τσέπες του κράτους καθόλη την διάρκεια της δεκαετούς μας πορείας.
Αυτό το αναγνωρίζουν οι καταναλωτές επιβάτες μας και όλοι οι εργαζόμενοι της εταιρείας μας που μαζί έχουμε πορευτεί αυτά τα χρόνια.  Παράλληλα όμως το αναγνωρίζουν και διεθνείς οργανισμοί και η μεγαλύτερη παγκόσμια αεροπορική συμμαχία στην οποία έχουμε γίνει αποδεκτοί.
Καλοσωρίζουμε την νέα OLYMPIC AIR και την ιδιοκτήτρια εταιρεία της MIG στον χώρο των Ελληνικών αερομεταφορών.
Η εταιρεία μας, οι μέτοχοί της, η διοίκησή της και όλοι  οι εργαζόμενοί της είμαστε πάνω απ’ όλα περήφανοι για δύο πράγματα:
Για την συμβολή μας στην ελληνική οικονομία την τελευταία δεκαετία αλλά ακόμη περισσότερο για το ήθος στην λειτουργία, την ποιότητα, τον σεβασμό των θεσμών που εισήγαγε η εταιρεία μας στον χώρο των αερομεταφορών στην Ελλάδα.


Η AEGEAN AIRLINES από το 2002-2003 σε όλες τις δημόσιες δηλώσεις αλλά και με επίσημα αιτήματά της στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας/ΥΜΕ ζητά διορισμό σε τακτικές πτήσεις και παροχή συχνοτήτων στην γραμμή Αθήνα – Κωνσταντινούπολη.  
Στις 17/5/2004 εξεδόθη η υπ’αρ. Α.Π.Δ1/Β/19648/1241/17.5.2004 Υπουργική Απόφαση του Υπ. Μεταφορών και Επικοινωνιών διά της οποίας η AEGEAN διορίστηκε επίσημα ως δεύτερος Ελληνικός αερομεταφορέας (second designated carrier) ώστε να εκτελεί πτήσεις προς Κωνσταντινούπολη.  Αξίζει να τονιστεί ότι η διμερής σύμβαση προβλέπει τη δυνατότητα πολλαπλών διορισμών αερομεταφορέων στη γραμμή.
Παρά τον διορισμό της δεν υπήρχαν ελεύθερες συχνότητες στην γραμμή, λόγω της χρήσης όλων των συχνοτήτων από την Ολυμπιακή, ώστε να μπορέσει η AEGEAN να λειτουργήσει. Η AEGEAN δε είχε ζητήσει την ανακατανομή των συχνοτήτων για να επιχειρήσει στη γραμμή, χωρίς αυτό να γίνει ποτέ αποδεκτό.
Έτσι μεταξύ του 2004-2009 και λόγω αιτημάτων και τουρκικών εταιρειών προκειμένου να μπουν στην γραμμή Αθήνα-Κωνσταντινούπολη, γινόντουσαν κατά καιρούς διαβουλεύσεις, έτσι ώστε να αυξηθούν οι επιτρεπόμενες εκατέρωθεν συχνότητες (ελληνική – τουρκική πλευρά) στην οικεία διμερή σύμβαση.
Το Ιούνιο 2008 προτάθηκε από την Τουρκική πλευρά η δραστηριοποίηση της AEGEAN και αντίστοιχα άλλης Τουρκικής εταιρείας στο δεύτερο αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης.  Η AEGEAN αρνήθηκε αυτή την πρόταση λόγω μειωμένης εμπορικής αξίας του 2ου αεροδρομίου.
Το 2009 ολοκληρώθηκε επήλθε συμφωνία μεταξύ της Τουρκικής Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και της Ελληνικής ΥΠΑ (11-12 Ιουνίου 2009) και συμφωνήθηκαν:
1) η αύξηση των επιτρεπομένων συχνοτήτων εκατέρωθεν σε 31 εβδομαδιαίες συχνότητες από κάθε μεριά.
2) Επέκταση σημείων πτήσεων μεταξύ των δύο χωρών (Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Ηράκλειο – Κωνσταντινούπολη, Άγκυρα και Σμύρνη).
Όλες οι διαδικασίες ήσαν στο πλαίσιο των Ευρωπαϊκών και Ελληνικών κανονισμών και με γνώμονα την διεύρυνση των γραμμών και συχνοτήτων, του αριθμού των αερομεταφορέων και την ανάπτυξη της τουριστικής κίνησης μεταξύ των δύο χωρών.
Τα πρακτικά της συνάντησης της 11-12 Ιουνίου 2009 (σχ. το αρ. πρωτ. ΥΠΑ/Δ1/Β/Ε844/Ε.08/25.6.2009  έγγραφο) κοινοποιήθηκαν σε όλους τους Έλληνες αερομεταφορείς, για τα οποία ενημερώθηκε και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Μετά από την υπογραφή της νέας αυτής συμφωνίας, δύο Τουρκικές εταιρείες, η Turkish Airlines και η SUN EXPRESS προσέθεσαν 13 εβδομαδιαίες συχνότητες στην γραμμή Αθήνα – Κωνσταντινούπολη και Αθήνα – Σμύρνη ενώ παράλληλα η AEGEAN προσέθεσε 7 εβδομαδιαίες συχνότητες. Σήμερα, υπάρχουν 7 ελεύθερες συχνότητες από την ελληνική μεριά για περαιτέρω δραστηριοποίηση.
Σημειώνεται ότι οι διαβουλεύσεις μεταξύ Ελλάδος και τρίτων χωρών περί των διμερών συμβάσεων διενεργούνται εκ του νόμου διά της διπλωματικής οδού, με παρουσία αντιπροσωπειών με εκπροσώπους των εκατέρωθεν Υπ. Εξωτερικών και των Αρχών Πολιτικής Αεροπορίας.

πηγη: Aegean Airlines

Beliebte Posts aus diesem Blog

Το φωνητικό αλφάβητο κατά τον ICAO

A = Alpha B = Bravo C = Charlie D = Delta E = Echo F = Foxtrot G = Golf H = Hotel I = India J = Juliet K = Kilo L = Lima M = Mike N = November O = Oscar P = Papa Q = Quebec R = Romeo S = Sierra T = Tango U = Uniform V = Victor W = Whiskey X = X-Ray Y = Yankee Z = Zulu 1= Wun 2= Too 3= Tree 4= Fow-er 5= Fife 6= Six 7= Seven 8= Ait 9= Nin-er 0= Ze-ro

Ατύχημα στα Μέγαρα

Σήμερα όπως ανακοινωσε το ΓΕΣ, ένα  Piper PA.44-180 Seminole με νηολόγιο SX-BTC (σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες), έκανε ασφαλή αναγκαστική προσγείωση στο αεροδρόμιο των Μεγάρων στις 16:35. Το μικρό δικινητήριο αεροσκάφος παρουσίασε πρόβλημα στο άνοιγμα του κυρίους σκέλους προσγείωσης, με αποτέλεσμα να προσγειωθεί με αυτό ανεβασμένο. Άμεσα επενέβη η ομάδα διάσωσης του στρατιωτικού αεροδρομίου, ενώ οι επιβάτες είναι όλοι καλά στην υγεία τους. Το αεροπλάνο ανήκει στην εταιρεία Global Aviation η οποία δραστηριοποιείται από το 1998 στον αεροπορικό χώρο, χωρίς ποτέ να έχει κάποιο σοβαρό ατύχημα.  AVNews

Ελληνικες αεροπορικες εταιρειες: Hellas Wings [ - closed - ]

H Hellas Wings Ελληνικα Φτερα Ε.Π.Ε. [Κωδικοι - / LJR] ηταν μια θυγατρικη εταιρεια της Athens Aviation Services (με εδρα τη Γλυφαδα, η οποια ειχε δικτυο επιγειας εξυπηρετησης σε 22 ελληνικα αεροδρομια, με δραστηριοτητα στον χωρο απο το 1973) και ιδρυθηκε τελη 1997. Την αδεια εμπορικης εκμεταλλευσης την πηρε στις 04.09.1998, και με βαση αυτη μπορουσε να μεταφερει επιβατες, εμπορευματα και ταχυδρομειο, με το χαρακτηρισμο της εταιρειας σαν εταιρεια aerotaxi. Η εταιρεια προσεφερε τα αεροσκαφη της για μισθωση περιορισμενου χρονου. Καποια στιγμη το 2006 συνδεθηκε λανθασμενα με την Hellas Wings στη Νορβηγια, μιας και αυτη ειναι tour operator (με ελληνα ιδιοκτητη) και οχι αεροπορικη εταιρεια και ουδεποτε ειχε σχεση με την LJR. Τον Μαρτιο του 2000 πηρε την αδεια εκμεταλλευσης για ενα ΒΑe Jetstream 31 (18 pax conf.) για ad hoc charter πτησεις. Το 2002 καταφερε και εκλεισε συμβολαιο αεροδιακομιδης ασθενων που περιελαμβανε και τους Ολυμπιακους Αγωνες της Αθηνας το 2004. Το 2004, μεταξυ 20 Ιουν