Direkt zum Hauptbereich

Στο.. σφυρι η ΚΤΗΥ!!!


Μια παράνομη αεροπορική εταιρεία, με στόλο σύγχρονων αεροσκαφών Βoeing και Αirbus, βγαίνει λόγω χρεών, στο σφυρί.
Το πρόβλημα είναι ποιος θα αγοράσει μια τέτοια εταιρεία, που δεν αναγνωρίζεται από την ΙΑΤΑ, που έχει περιορισμένα δρομολόγια και έδρα παράνομο αεροδρόμιο σε κατεχόμενο τμήμα της Κύπρου.

Πρόκειται για τις λεγόμενες Τουρκοκυπριακές Αερογραμμές, οι οποίες κάνουν δρομολόγια μόνο προς και από την Τουρκία και τις οποίες κανένας δεν μπορεί να αγοράσει αφού είναι παράνομες. Το μόνο που μπορεί να αγοράσει είναι τα αεροσκάφη της. Στο ζήτημα της εξαγοράς του αερομεταφορέα αυτού επενέβη ο λεγόμενος «υπουργός Συγκοινωνιών» του κατοχικού καθεστώτος κ. Χασάν Τάτσοϊ, ο οποίος υποσχέθηκε- άγνωστο πώς θα το επιτύχει- ότι τους επόμενους μήνες η αεροπορική εταιρεία του ψευδοκράτους θα προγραμματίσει και πτήσεις προς την Ιταλία, χωρίς ωστόσο να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες. Βεβαίως η κυπριακή κυβέρνηση καραδοκεί και είναι αποφασισμένη να μην αφήσει, με διαβήματα στην ΙΑΤΑ, στον ΙCΑΟ, αλλά και στην Ευρωπαϊκή Ενωση, την παράνομη αεροπορική εταιρεία να επεκτείνει τα δρομολόγιά της. Ηδη η Λευκωσία αντέδρασε έντονα όταν ένα καράβι άρχισε τα δρομολόγια από τα Κατεχόμενα προς τη Συρία και τελευταίως προς τον Λίβανο, ενώ καταγγέλλει κάθε προσπάθεια που γίνεται είτε από ιδιωτικές αεροπορικές εταιρείες είτε από κρατικούς αερομεταφορείς για απευθείας πτήσεις προς και από τα Κατεχόμενα.

Η αεροπορική εταιρεία των Κατεχομένων δημιούργησε μια μαύρη τρύπα της τάξεως των 150 εκατ. δολαρίων ετησίως, ενώ τα έσοδά της ανέρχονται σε 110 εκατ. δολάρια. Οι πιλότοι μένουν απλήρωτοι και την περασμένη εβδομάδα πραγματοποίησαν λευκή απεργία (slow-down), με αποτέλεσμα να προκληθεί χάος στο κατεχόμενο αεροδρόμιο της Τύμπου. Ο τουρκοκυπριακός Τύπος έγραψε ότι η απεργία αυτή στοίχισε στις «αερογραμμές» 700.000 δολάρια.

Αφού οι «αερογραμμές» του ψευδοκράτους βουλιάζουν στα χρέη, το κατοχικό καθεστώς επιχειρεί να αξιοποιήσει το κατεχόμενο (και παράνομο κατά τους διεθνείς αεροπορικούς οργανισμούς) αεροδρόμιο της Τύμπου ζητώντας overflight fees για τα αεροσκάφη που περνούν πάνω από αυτό, χωρίς βεβαίως να ελέγχει το FΙR Λευκωσίας, που ελέγχεται πλήρως από την κυπριακή κυβέρνηση. Μόνο οι τουρκικές αερογραμμές το χρησιμοποιούν κατά παράβαση των αεροπορικών κανονισμών.



πηγη: hellenicbusiness.gr

Beliebte Posts aus diesem Blog

Το φωνητικό αλφάβητο κατά τον ICAO

A = Alpha B = Bravo C = Charlie D = Delta E = Echo F = Foxtrot G = Golf H = Hotel I = India J = Juliet K = Kilo L = Lima M = Mike N = November O = Oscar P = Papa Q = Quebec R = Romeo S = Sierra T = Tango U = Uniform V = Victor W = Whiskey X = X-Ray Y = Yankee Z = Zulu 1= Wun 2= Too 3= Tree 4= Fow-er 5= Fife 6= Six 7= Seven 8= Ait 9= Nin-er 0= Ze-ro

Ατύχημα στα Μέγαρα

Σήμερα όπως ανακοινωσε το ΓΕΣ, ένα  Piper PA.44-180 Seminole με νηολόγιο SX-BTC (σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες), έκανε ασφαλή αναγκαστική προσγείωση στο αεροδρόμιο των Μεγάρων στις 16:35. Το μικρό δικινητήριο αεροσκάφος παρουσίασε πρόβλημα στο άνοιγμα του κυρίους σκέλους προσγείωσης, με αποτέλεσμα να προσγειωθεί με αυτό ανεβασμένο. Άμεσα επενέβη η ομάδα διάσωσης του στρατιωτικού αεροδρομίου, ενώ οι επιβάτες είναι όλοι καλά στην υγεία τους. Το αεροπλάνο ανήκει στην εταιρεία Global Aviation η οποία δραστηριοποιείται από το 1998 στον αεροπορικό χώρο, χωρίς ποτέ να έχει κάποιο σοβαρό ατύχημα.  AVNews

Ελληνικες αεροπορικες εταιρειες: Hellas Wings [ - closed - ]

H Hellas Wings Ελληνικα Φτερα Ε.Π.Ε. [Κωδικοι - / LJR] ηταν μια θυγατρικη εταιρεια της Athens Aviation Services (με εδρα τη Γλυφαδα, η οποια ειχε δικτυο επιγειας εξυπηρετησης σε 22 ελληνικα αεροδρομια, με δραστηριοτητα στον χωρο απο το 1973) και ιδρυθηκε τελη 1997. Την αδεια εμπορικης εκμεταλλευσης την πηρε στις 04.09.1998, και με βαση αυτη μπορουσε να μεταφερει επιβατες, εμπορευματα και ταχυδρομειο, με το χαρακτηρισμο της εταιρειας σαν εταιρεια aerotaxi. Η εταιρεια προσεφερε τα αεροσκαφη της για μισθωση περιορισμενου χρονου. Καποια στιγμη το 2006 συνδεθηκε λανθασμενα με την Hellas Wings στη Νορβηγια, μιας και αυτη ειναι tour operator (με ελληνα ιδιοκτητη) και οχι αεροπορικη εταιρεια και ουδεποτε ειχε σχεση με την LJR. Τον Μαρτιο του 2000 πηρε την αδεια εκμεταλλευσης για ενα ΒΑe Jetstream 31 (18 pax conf.) για ad hoc charter πτησεις. Το 2002 καταφερε και εκλεισε συμβολαιο αεροδιακομιδης ασθενων που περιελαμβανε και τους Ολυμπιακους Αγωνες της Αθηνας το 2004. Το 2004, μεταξυ 20 Ιουν